1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

cd levyn "jatkaminen"

Viestiketju Musiikki-CD-levyjen varmuuskopiointi -osiossa. Ketjun avasi COBHC 26.06.2004.

  1. COBHC

    COBHC Regular member

    Liittynyt:
    23.06.2004
    Viestejä:
    105
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kuinka pystyy jatkamaan cd-levyä,kun on jättänyt esim. nerolla poltettaessa levyn "viimeistelemättä"?
     
  2.  
  3. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Audiolevyjen kanssa ei onnistu kai suoraan Nerolla.
    DATA levyn kanssa valitsee data levy ja jatka multisessio levyä.
     
  4. esha

    esha Guest

    ei mielestäni oikeen onnaa. poltin yhden albumin ja tilaa jäi 400 mb, poltin seuraavana päivänä cd:lle toisen albumin. pc toisti ihan hyvin mutta stereot toisti vain sen minkä olin aluksi polttanut.
     
  5. m77

    m77 Regular member

    Liittynyt:
    16.09.2002
    Viestejä:
    445
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    CD-soittimet eivät ymmärrä siitä levyltä muuta kuin sen ensimmäisen session tai trackin, musat täytyy polttaa kaikki kerralla jos sitä levyä aikoo tavllisessa soittimessa kuunnella.
     
  6. mika

    mika Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    26.03.2003
    Viestejä:
    5,157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Juurikin noin. Ja mun mielestä ei tota multisessionii kannata edes käyttää, ei se oikein skulaa...polttaa kerralla sen mitä tarvii sitten.
     
  7. friis

    friis Active member

    Liittynyt:
    25.02.2004
    Viestejä:
    1,203
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Jaa miten niin ei skulaa? Itse olen polttanut kymmeniä multisession levyjä ja tähän mennessä vain yhdestä levystä on tullut lasinalunen... Tosin eipä nuo aihiot nykyään paljon maksa, talous ei siis kaadu vaikka ei polttaiskaan kaikkia levyjä aina aivan täyteen.
     
  8. topias

    topias Regular member

    Liittynyt:
    06.12.2002
    Viestejä:
    260
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mahtaako olla niin että multisessio cd toimii vaan omassa koneessa, ei vieraassa.En saa töissä multisessio levyä auki, mut suljettu aukee.
     

Jaa tämä sivu