1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

ccleaner

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi AlexisW 27.03.2016.

  1. Tiger25

    Tiger25 Active member

    Liittynyt:
    13.05.2011
    Viestejä:
    1,574
    Kiitokset:
    72
    Pisteet:
    78
    Itse en tallenna salasanojani koneelle missään muodossa, enkä käytä paperilappusia niiden säilömiseen. Käytän yleensä helposti muistettavissa olevia salasanoja(ei tarkoita helposti arvattavissa olevaa, varsinkaan kun salasanalla ei ole mitään tekemistä henkilötaustani tai harrastuksieni kanssa), joita en jaa eteenpäin kenellekään, ellei siihen ole tarvetta.
     
    Whatta Heck kiitti tästä.
  2.  
  3. Whatta Heck

    Whatta Heck Senior member

    Liittynyt:
    16.09.2011
    Viestejä:
    10,261
    Kiitokset:
    1,291
    Pisteet:
    243
    ^ +1

    Joskus ottanut jostain kirjasta satunnaisen sanan. Sivu auki ja sormella tuohon kohti jos on pitempi sana. Sitä kun toistelee mielessään jonkin aikaa niin jää muistiin. Ei ole mitään kaikupohjaa kenellekkään. Random salasana.
     
  4. rick79

    rick79 Senior member

    Liittynyt:
    15.02.2009
    Viestejä:
    5,125
    Kiitokset:
    547
    Pisteet:
    193
    Itse olen pyrkinyt 10-merkkisiin salasanoihin joissa on sekoteltu kirjaimia ja numeroita. Vaihtelen salasanoja myös tasaisin väliajoin. Siksipä niitä joskus joutuu kirjottelemaan lapulle.

    Tosin vaikka julkaisisin salasanani kaikille, ei siitä kukaan sinänsä mitään hyötyisi. Pääsisi lukemaan mailejani ja laittamaan muka-hassuja meemejä feissariin mun nimellä... Olispa tosi vakavata menoa :D
     

Jaa tämä sivu