1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

canon ja vro

Viestiketju Videokamera -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi tmaline 23.02.2009.

  1. tmaline

    tmaline Member

    Liittynyt:
    23.02.2009
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    hei, koneellani on nero, win media player ja vlc media player.

    canonin videokameralla kuvatut dvd:t eivät kuitenkaan näy kuin nerolla mutta siinä jää ääni pois.

    osaisiko joku kertoa missä vika ja/tai millä ohjelmalla vro-päätteiset videokuvat näkyy ja kuuluu.
     
  2.  
  3. Japsu1

    Japsu1 Active member

    Liittynyt:
    05.09.2003
    Viestejä:
    2,563
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kuvaukset pitää kamerassa viimeistellä eli "finalize" jos haluaa että ne näkyy normin mukaisilla DVD-soittimilla ja tietokoneella tavallisilla katseluohjelmilla. Vain harvat ohjelmat osaavat noita vro-tiedostoja toistaa...
     
    Viimeksi muokattu: 24.02.2009
  4. tmaline

    tmaline Member

    Liittynyt:
    23.02.2009
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    joo, nämä jo tiesinkin ja siksi kysyinkin millä näkyy ja kuuluu.

    heitetäänpä nyt esimerkkinä että olen katsonut muutamalla kannettavalla samoja levyjä ja kuvat näkyy & kuuluu hyvin, onkohan kannettavissa eri kokoonpano vai onko mulla oikeesti jo liian monta ohjelmaa asennettu ja ääni häviää sen vuoksi jonnekin?

    PS. vanon lupaa todella paljon kun ilmoittaa että viimeistellyt kuvat näkyy yleisimmillä laitteilla. mulla on kotona kaks yleistä dvd-laitetta mutta kummallakaan ei toimi.
    telkkariin kytketty dvd ei tunnista koko levyä :)
     
  5. tmaline

    tmaline Member

    Liittynyt:
    23.02.2009
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

    ts. kaikki nuo yllä mainitut ohjelmat toistaa VRO-tiedostoja.
    olis vaan pitäny älytä avata se VRO-tiedosto eikä sitä VR_MANAGER-tiedostoa jonka ohjelmat tunnisti mutta eivät osanneet näyttää tai kuulua.
    mutta enpä vaan hokannu kun kone ei sitä tunnistanu...mutta asia on nyt kunnossa.
     

Jaa tämä sivu