1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Canon ixus 75

Viestiketju Digikamera ja valokuvaus -keskustelualue -osiossa. Ketjun avasi toto1985 19.10.2007.

  1. toto1985

    toto1985 Guest

    Olisin ostamassa digikameraa. Onko kokemuksia tosta ixus 75. Sen sais 230€ joka ois mulle sopiva budjetti. Ixuksesta oon kuullu sen verran paljon hyviä kommentteja että haluan sellaisen, mutta onko toi 75 hyvä laite. En hirveesti kameroista tiedä niin olisin kiitollinen kommenteista!
     
  2.  
  3. Raippa

    Raippa Member

    Liittynyt:
    25.12.2005
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moro.
    Itse hommasin heinäkuussa ixus 70:n.Maksoin silloin 270e. Nyt niitä saa jo alle 200e.
    75 on paljon tyylikkäämmän näköinen ku 70 ja siinä on melkein taustapuolen kokoinen näyttö.Ominaisuudet kaiketi kutakuin muuten samat.
    Osta pois rohkeesti. Ite olen ollut teknisesti tyytyväinen Canoniini.
    Toimintoja riittävästi ja suomenkieliset selkeet valikot.
    Peruskuvaajalle kelpo peli. Ehdottomasti hintaisekseen kiitettävä diggari.
    Edit.
    Niin tärkein jäi ehkä sanomatta. Ainakin tämän 70.n virrankäyttö on todella pientä. Kaksi kertaa olen ladannut akun ja kuvia on näpsitty tolkuttomasti ja videookin raavittu kortille ja katseltu kameran omalta näytöltä. Tuntuu aika uskomattomalta kun se akku on kuitenkin sellanen perus nokialaisen kännyn patterin näköinen :)
    Ainut miinus Ixuksissa on että tossa hopeanvärisessä pintamateriaalissa näkyy kaikki sormenjäljet yms. ikäänkuin likana.
    Saahan sen toki puhdistettua....
     
    Viimeksi muokattu: 20.10.2007
  4. toto1985

    toto1985 Guest

    Kiitos tiedosta. Käyn tänään hakemassa sen ixus 75.
     
  5. Ipeee

    Ipeee Member

    Liittynyt:
    04.03.2006
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Taitaapi iteltäkin tällänen kohta löytyä.. :)
     
  6. goljat

    goljat Member

    Liittynyt:
    02.02.2005
    Viestejä:
    77
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Nyt tuli itsekkin hankittua. En oo vielä kauheesti ehtiny testailla mutta näyttö on hyvä.

    Epäilyttää tosin onko oma kamera kunnossa koska käynnistysääni on niin outo. En tarkoita "bling" ääntä vaan linssi ulostuloa. Olisin kiitollinen jos joku tietävä kuuntelisi tuon äänen alla olevasta linkistä. Kokoa tiedostolla on 71KB

    http://koti.mbnet.fi/koljat/canon_start.wma
     
  7. _Jussi_

    _Jussi_ Member

    Liittynyt:
    23.11.2007
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tämä nyt ei liity tähän aiheeseen, mutta en viitsinyt tehdä uutta aihetta. Eli voiko kameran muistikortille laittaa jonkun videon eli dvd:n ja sillä katsoa sen? Minulta löytyy siis Ixus 75 ja 1gt muistikortti.
    E: Kyllä mulla ainakin tommonen ääni tulee kun käynnistän.
     
    Viimeksi muokattu: 28.12.2007
  8. riiponen

    riiponen Member

    Liittynyt:
    28.11.2007
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    muakin kiinnostais toi et saako tohon videoita...
     

Jaa tämä sivu