1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Canon EOS 450D ensimmäinen järkkäri

Viestiketju Digikamera ja valokuvaus -keskustelualue -osiossa. Ketjun avasi Manna_ 20.11.2009.

  1. Manna_

    Manna_ Member

    Liittynyt:
    20.11.2009
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen aika aloitteleva kuvaaja käytössä on ollut muutama ixus, viimeisen ixus 80is, jonka ostin keväällä vanhan hajottua. Nyt haluaisin kuitenkin kameraltani enemmän. Tärkeintä itselleni olisi mahdollisuus kuvata liikkuvia kohteita. Käytännössä koiria. Ixuksella kun liikkuvakuvaus on täytynyt suorittaa videotoiminnolla ja selkeän kuvan saaminen on ollut muutenkin työn ja tuskan takana, jos kohde hiemankin liikkuu.

    Olen antanut itseni ymmärtää että eos 450D olisi ihan näppärä kaltaiselleni hyvin harrastuspohjaiselle kuvaajalle.

    Kamera olisi tarkoitus ostaa osamaksulla, kun kertaheitolla ei ole varaa sijoittaa niin paljon niin mikä esim. netanttilan 450D tarjouksista olisi järkevin.

    http://www.netanttila.com/webapp/wc...Id=19652&compartmentId=20160&categoryId=20682
     
  2.  
  3. paspalo

    paspalo Regular member

    Liittynyt:
    09.07.2006
    Viestejä:
    212
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    http://www.netanttila.com/webapp/wc...Id=19652&compartmentId=20160&categoryId=20682
    Mielestäni tuo
    tai sitten tämä
    http://www.netanttila.com/webapp/wc...Id=19652&compartmentId=20160&categoryId=20682
     
  4. Manna_

    Manna_ Member

    Liittynyt:
    20.11.2009
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mitäs teinkö kannattavat kaupat: ostin käytetyn hintaan 480€

    CANON EOS 450D

    EF-S 18-55mm 1:3.5-5.6 IS -objektiivi

    LowePro Rezo 140 AW sadesuojalla varustettu kameralaukku

    2kpl Canon LP-E5 1080mAh(Li-ion) akkuja

    Scandisk Extreme III SDHC 4Gb


    Laturi, USB- ja AV-kaapelit, hihna, linssisuojat.
     
  5. sa47791

    sa47791 Member

    Liittynyt:
    26.01.2009
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Heh, mie kattelin kans samaa pakettia ja olin tehä kans kaupat. Ei huono paketti ollenkaan!! Onnittelut. Ostin samankaltaisen pläjäyksen ekaks digijärkkäriks. Katsotaan jahka se kotio asti tuloo, mutta alustavasti ja muutaman alan ammattilaisen mielipidettä hyödyntäen olen tyytyväinen valintaan.

    Ja ymmärsin et toi kitti objekti kuvanvakaimella riittää alottelevaan hommaan vallan mainiosti, sit jos kärpänen purasee pahemmin, ni canoniin saa hyvin lisäsälää hankittua. Tietty kuvanvakaimella olevat objektiivit maksaa aina vähän enemmän.
     
    Viimeksi muokattu: 27.11.2009
  6. Manna_

    Manna_ Member

    Liittynyt:
    20.11.2009
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ^kyllä noilla on nyt kova menekki ollut. Itse missasin tällä viikolla jo yhden samoissa hinnoissa pyörivän setin. :) Niin se on että nopeat elävät. Itse otin onkeeni, kun yhden jo ehdin missata.

    Samalla kameralla sitten pelaillaan. Itsekin odotan joululahjan kotiutumista. :)
     

Jaa tämä sivu