1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Canalin HD combo

Viestiketju Keskustelua satelliittivastaanotosta ja satelliit -osiossa. Ketjun avasi jyssy 04.02.2007.

  1. jyssy

    jyssy Member

    Liittynyt:
    04.02.2007
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Varoitus kaikille jotka harkitsevat Canaldigitalin hd boxin tilaamista.
    Tuo Sagemin valmistama boxi on kuin aikakone, se vie meidät ainakin 10 vuotta ajassa taaksepäin. Jaa että miksi? No, aloitetaan huonnommasta päästä. Epg ei toimi, miten ohjelmatiedot selviää kun on niin paljon kanavia. En halua katsoa telkkua tietokone auki nokan edessä että näen ohjelmatiedot. Tekstitv on syvältä, ei nykyaikana enää voi olla näin että ei ole edes alasivun selaus mahdollisuutta, huh huh. Katso sitten sellaista sivua missä on neljäkin alasivua, menee muuten hermot.
    Kanavien välinen volyymi äänessä ei tasaannu, eli toiselta kanavalta kun ei juuri kuule mitään niin toisella ääni puhkoo tärykalvot, huh!
    Kuva formaattia ei voi pakottaa 16:9:ään, kuva muuttuu aina kun vaihdat kanavaa tai sen formaatti muuttuu, kivaa kun joka toinen mainos esim. on 4:3 ja joka toinen 16:9. En haluaisi enää nähdä mitään mustaa ruudulla vaikkakin ei edes kaikki laajakuva elokuvat näy ilman niitä.(esim.nelonen). Kanavan vaihdossa saa olla sairaan nopea, jos haluaa katsoa kaksinumeroista kanavaa. Ei ennen tarvinnut kahta kättä käyttää. Hd kuva kylläkin on komeeta katottavaa. Mutta ei se auta jos rauta on syvältä. Taidan lähettää takaisin sinne mistä tulikin. Kun tuntuu että ei tota boxia saa hyväksi edes uudella ohjelmistolla. Kerro omista kokemuksistasi, haluan tietää olenko ainut joka näin tuntee.
     
  2.  
  3. jarvan

    jarvan Member

    Liittynyt:
    31.01.2006
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kyllähän ne dvdplazalla ovat mananneet ko. laitteen alimpaan helvettiin. Meinasin itsekin tuon CD:n hd-sopparin ottaa, mutta kun olen lueskellut kokemuksia asiasta, jätän vielä tilaamatta tai sitten tilaan hd kanavat boxeineen eri firmasta.
     
  4. cpenter83

    cpenter83 Regular member

    Liittynyt:
    28.05.2005
    Viestejä:
    1,353
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Sinä siis luet viaksi sen että kuvasuhdeautomatiikka toimii kuten pitääkin?
     
  5. jyssy

    jyssy Member

    Liittynyt:
    04.02.2007
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kyllä. Katson mielummin vähän venyneitä kasvoja ja muuta, kun että ruudun reunat ovat mustat. Sehän tarkoittaa että Suomi ja sen tuotanto yhtiöt ovat näköjään köyhiä. Minä jos mainostaisin esimerkiksi maikkarilla ja mainos tulisi nykypäivänä 4:3 niin vaatisin rahani takaisin. Mutta nämä on niitä asioita joista ei pidä pelihousuja repiä.
    Jos kerran ei ollut valtiovallalla rahkeita edes maanpäällistä digiverkkoa rakentaa suoraan Hd:ksi, niin odotellaan taas muutama vuosi ja ostetaan sitten taas kaikki laitteet uudestaan.
    Eli, ei ikinä ole asiat kohdallaan, kunhan valittelen vaan.
     
  6. DjKnight

    DjKnight Guest

    Jussy! ET OLE AINOA! Minulla on ihan samat ongelmat juuri tuon kuvaputken kanssa. Olen siis mittaani täynnä tuon boksin kanssa. Olen miettinyt että ostaisin erilaisen HD-satelliittivastaanottimen. EN SUOSITTELE KELLEKKÄÄN CANALIN HD COMBOA! Ihan perseestä, sori mutta on pakko sanoa näin.
     

Jaa tämä sivu