1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Call of Duty: Modern Warfare 2

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Quiote 19.11.2009.

  1. _ont__

    _ont__ Regular member

    Liittynyt:
    11.09.2009
    Viestejä:
    184
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mitä paskaa?? Vitun steam. olisikohan jotain torrenttia tai vastaavaa jolla vois kusettaa steamiä

    Mites 1. kysysmys
     
    Viimeksi muokattu: 28.02.2010
  2.  
  3. romulus115

    romulus115 Member

    Liittynyt:
    28.02.2010
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ootko saanu apua mulla sama homma?
     
  4. romulus115

    romulus115 Member

    Liittynyt:
    28.02.2010
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
     
  5. nnP

    nnP Member

    Liittynyt:
    22.01.2008
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mikähän mahtaa olla kun muutaman päivän ajan ei oo löytäny matseja ollenkaan. Kaikki Player/Matchit on nollissa?
     
  6. qkkeli

    qkkeli Regular member

    Liittynyt:
    30.01.2005
    Viestejä:
    116
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kumma kyllä että ihmiset jaksavat edelleen taistella IWnet:n kanssa, mielestäni dedi-servujen pois jättäminen tuollaisen ulostekasan takia on kuin silmille sylkis. Onneksi tämän viikon perjantaina saadaan taas pelattavaksi jotain mitä on helppo arvostaa.
     
  7. Artsigon

    Artsigon Regular member

    Liittynyt:
    27.10.2007
    Viestejä:
    830
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itsellä on toiminut todella hyvin IW:n systeemi, servuun liityminen on vaivatonta ja helppoa. Joskus vituttaa huonot hostit kun lagittaa väliin tai roundien alussa. Onneks kun ite oon väliin hosti ni mitään ongelmaa (50/15M kaapeli <3).

    Tällähetkellä tää on mun suosikki peli ja tulee hakattua melkein päivittäin jos aikaa vaan on.
     
  8. Dark_Viper

    Dark_Viper Member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mistä muuten näkee, että kuka pelissä on host?

    Lisäksi onko mitään hyötyä olla host?
     
  9. qkkeli

    qkkeli Regular member

    Liittynyt:
    30.01.2005
    Viestejä:
    116
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hostin lähtiessä? Vaikka vastaan pistävätkin, niin hostilla on kyllä etua viiveen suhteen.
     
  10. Eldorad0

    Eldorad0 Regular member

    Liittynyt:
    18.08.2008
    Viestejä:
    341
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hyvillä pelaajilla on etua, huonoilla pelaajilla ei mene hyvin. Jos pingi on vaikka 100 niin ampuu interventionilla puolmetriä ohi niin silti voi osua, jos on hosti niin ei välttämättä osuisi.

    Ja yleensä voit hostin spotata ping mittareiden perusteella, jos muilla lagaa vaikka pelin alussa niin hostilla yleensä vihreällä silti.
     
  11. Artsigon

    Artsigon Regular member

    Liittynyt:
    27.10.2007
    Viestejä:
    830
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Löytyiskö täältä innokasta codi porukkaa? Klaani matsia voisin ottaa muita klaaneja vastaan tai muuten vain pelaillaan yhdessä. Jos kiinnostaa lisätkää steamiin AaroBOY.
     
  12. Vaiski7

    Vaiski7 Member

    Liittynyt:
    31.08.2007
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minä voin pelata sinun kanssa Spec Opssia, lisään sinut kavereihin ja tuo Woosb on ilmeisesti sun peli nimi minun on Emperor'FIN' eli tuon kun lisäät frendeihin niin päästään mättämään kahdestaan, en olenyt paljon joutanut sitä pelaamaan, mutta samanlainenhan tuo on kuin COD4 MDW1 ja yhden kaverin kanssa kokeilin sitä Spec Opsia ja kyllä oli hauskaa, kunhan vähän aikaa oppii kuinka toinen pelaa nuiin hyvä on suojailla ja pelastella toisiaan mitä vaikeimmista tilanteista. Mä lisään sut tänään minun ystäviin niin jos olet paikalla niin pistetään haisemaan ja voitas jatkaa sitä pelaamista muillakin modeilla , minulla on pari kaveria jotka kanssa pelaa nin jos tehtäs oma klaani ja ruvetaan mättämään, mulla on 110/2 liittymä, niin voin tehdä oman servunkin jos sille tuntuu, ja sitten minulla on Hamachi, ja siellä voidaan kanssa pelata joitakin pelejä, mutta kunhan nyt saan sut kaveriks niin katellaan sitten siitä eteenpäin, tulehan linjoille nin tutustutaan ja ruvetaan mättämään kunnolla.
     
  13. 1104649

    1104649 Member

    Liittynyt:
    10.11.2007
    Viestejä:
    71
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Apua.. En oo varma onko tästä jo joku kysellyt, mutta sain just uuden koneen ja asensin pelin mut sit tuli heti ongelma: DirectX encountered unrecoverable error.

    Mitä vittua?? Suuret viisaat auttakaa...
     
  14. _ont__

    _ont__ Regular member

    Liittynyt:
    11.09.2009
    Viestejä:
    184
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joskus vituttaa huonot hostit kun lagittaa väliin tai roundien alussa.

    Se vasta hauskaa onkin kun ite sattuu oleen hosti ja muut kiroavat lagimisesta samalla kuin itse "ownaa"
     
  15. _ont__

    _ont__ Regular member

    Liittynyt:
    11.09.2009
    Viestejä:
    184
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mäki voin lisää sut. mäki kiinnostunut spec opsista. nimi on _0nt__
     
  16. jawa75

    jawa75 Regular member

    Liittynyt:
    10.11.2006
    Viestejä:
    728
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  17. 1104649

    1104649 Member

    Liittynyt:
    10.11.2007
    Viestejä:
    71
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  18. t1kka

    t1kka Member

    Liittynyt:
    25.11.2009
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse en enää kauheesti pelaa Special Opsia kun sain kaikki suoritettuu mutta kyllä se ihan mukavaa oli niitä tehtävii suorittaa, varsinkin kaverin kanssa. Wetwork oli kyllä niistä tehtävistä vaikein kun siinä vaiheessa kun piti murtautua siihen jälkimmäiseen huoneeseen, niin aina jotain räjähti ja tehtävä meni pilalle ennen kuin ehti edes tajuun mikä meni pieleen. Pitkään sitä kaverin kanssa väännettiin eikä tajuttu missä aina meni pieleen, onneks eräänä kauniina päivänä se päästiin :D
     
  19. noeikyl

    noeikyl Member

    Liittynyt:
    16.12.2009
    Viestejä:
    89
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    joo eli toimiiko
    AMD Athlon II X2 245 2.91 GHz
    Ram 2GB
    ATI display adapter (0x9710) koneen tiedoissa lukee ATI radeon HD 4200 700MB
    windows xp pro
     
  20. Kosmanen

    Kosmanen Member

    Liittynyt:
    13.03.2010
    Viestejä:
    94
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Voiko CoD MW2 nimetä niitä "Create Class" juttuja minne voi itse valita mitkä aseet laittaa?
     
  21. Eldorad0

    Eldorad0 Regular member

    Liittynyt:
    18.08.2008
    Viestejä:
    341
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tietty!
     

Jaa tämä sivu