1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Call of Duty: Modern Warfare 2

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Quiote 19.11.2009.

  1. tumbzzz

    tumbzzz Member

    Liittynyt:
    02.06.2010
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moro, toimiskohan näillä Modern Warfare 2? Jos, niin miten hyvin?

    Laitan tähän kaikenlaista tietoa, toivottavasti riittää:

    Microsoft Windows XP Professional
    Intel (R) Pentium (R) 4 CPU 3.00Ghz (2 CPUs)
    1536MB RAM
    NVIDIA GeForce 9800 GT
    Plug and Play monitor
    DirectX 9.0c
     
  2.  
  3. olliboi

    olliboi Regular member

    Liittynyt:
    08.09.2006
    Viestejä:
    851
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    minimeillä, prossu ja muisti tulee vastaan
     
  4. Axu_

    Axu_ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.10.2008
    Viestejä:
    9,819
    Kiitokset:
    239
    Pisteet:
    143
    Onko muilla ollut viime päivinä sellaista ongelmaa, että yhteys serveriin katkeaa kun mappi vaihtuu? Ei anna mitään virheilmoitusta, vaan mappi loppuu ja seuraavaksi ollaankin alkuvalikossa... Harvoin pystyy kahta karttaa samalla porukalla pelaamaan, vaan yleensä katkeaa heti, kun mappi vaihtuu :/
     
  5. mmakkee

    mmakkee Regular member

    Liittynyt:
    07.12.2009
    Viestejä:
    111
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei mulla ainakaan :O
    Nyt on muuten tullu servuille pingit näkyviin(y)
     
  6. Axu_

    Axu_ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.10.2008
    Viestejä:
    9,819
    Kiitokset:
    239
    Pisteet:
    143
    Mitä nyt olen vähän kerinnyt pelaamaan, niin ongelma tuntuu korjaantuneen. Postailen lisää, jos tulee vielä ongelmia.
     
  7. jjuspe

    jjuspe Member

    Liittynyt:
    05.07.2009
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Muokkaat config_mp.cfg tiedostoa word padissa tai wordissa ja muutat r_drawwater 1->0
    Polku tiedostoon on steam>steamapps>common>call of duty modern warfare 2>players
     
  8. Lauri2k10

    Lauri2k10 Member

    Liittynyt:
    05.02.2010
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kyl niil alimmilla grafiikoillakin voi pelata itse heitin tokalle prestigelle vanhalla koneella jossa

    intel core duo 2 1,8Ghz

    1gt ram

    Nvidia geforce 7500 le

    ennen kun sain uuden koneen

    nykyään speksit ovat


    AMD athlon II x4 630

    Sapphire Radeon HD 5750 Vapor-X

    Ram 4gb
     
  9. Jonuski

    Jonuski Regular member

    Liittynyt:
    29.01.2006
    Viestejä:
    120
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Toi on ruvennut kaatuilemaan mulla. Pelasin sen täs joku kuukausi sitten läpi ja ihan moitteettomasti toimi. Nyt oon pelannu sitä toistamiseen läpi ja ongelmana kaatuileminen. Kuva siis vain pysähtyy ja äänet jää toistamaan itseään kuin vanha vinyylilevy. Ainoostaan boottaus sitten auttaa.

    Kokeilin jopa huonoimmilla graffa-asetuksilla ja se kaatui ennätysajassa; noin kymmenen sekuntia pelin latautumisen jälkeen. Yleensä se kaatuu siinä vaiheessa kuin suurin osa mapista pelattu. Lämpöjä olen kattonut everestillä, ihan normaalia 50 astetta suurinpiirtein rasituksessa. Latasin uudet ajurit näyttikseen, hetken luulin sen auttaneen kunnes se alkoi taas. Enpä tiedä enää mikä tässä mättää.

    Kone olis tämmönen:
    ATI Radeon HD 5800 Series
    Intel Core i5 CPU 750 @ 2.67 GHz
    ASUS P7P55D
    Muistia järjestelmätieot näyttää olevan 3062MB RAM, sitä on kyllä kopan sisällä neljä gigaa.
    Käyttöjärjestelmänä käytän windows xp professionalia, 32 bittistä
     
  10. Tomsuo

    Tomsuo Regular member

    Liittynyt:
    31.01.2009
    Viestejä:
    206
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Poista nuo uudet ajurit, ja kokeile niillä vanhemmilla ajureilla. Jos lähtisi pelittämään.
    32-bittinen windows ei osaakkaan käyttää kuin 3.2Gb muistia max.
     
  11. Jonuski

    Jonuski Regular member

    Liittynyt:
    29.01.2006
    Viestejä:
    120
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Enpä tiedä olisiko siitä apua, sillä ongelma oli sama vanhoillakin ajureilla. Voisin kuitenkin kokeilla asentaa uudelleen näitä näyttiksen ajureita ja katsella sitten mitä tapahtuu.
     
  12. agi321

    agi321 Regular member

    Liittynyt:
    03.07.2008
    Viestejä:
    172
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minkäänlaista konstia palauttaa oma lvl takasin siihen mitä se oli toissapäivänä? Homma meni näin: Eilen illalla pelailin ja menin Team Deatmatchissa mappiin. kun sain classin valittua, niin keskelle näyttöä tuli hostin nimi ja kukaan ei pystynyt liikkumaan. Kun lähdin pelistä pois niin huomasin että lvl oli muuttunut 25-->70 ja olin saanut kaikki titlet/emblemit. Rupeaa rasittamaan tuo, että jatkuvasti jollakin serverillä on jotain tuollaista ongelmaa.
     
  13. agi321

    agi321 Regular member

    Liittynyt:
    03.07.2008
    Viestejä:
    172
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    E: hups tupla
     
    Viimeksi muokattu: 01.07.2010
  14. wilbaa

    wilbaa Guest

    Mulla olis tälläne ogelma! ostin vast ikään uuden pelitietokoneen eri komponenteista: http://img80.imageshack.us/i/750.png/ tolla kokoonpanolla

    eli asensin nyt mw2 ja pystyy pelaa 3-5 peliä ja sit peli sammuu? mikä neuvoksi
     
  15. leinmi

    leinmi Active member

    Liittynyt:
    13.01.2009
    Viestejä:
    3,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    sammuuko peli vai koko kone, tuleeko jonkinnäköinen virhe ilmoitus kerro vähän tarkemmin ja onko näyttiksen lisävirta piuha kiinni.
     
  16. wilbaa

    wilbaa Guest

    ja tulee et file corrupt
     
  17. wilbaa

    wilbaa Guest

    siis ekoilla kerroilla kone sammui kokonaan sitten tuli windowsin päivityksiä sen jälkeen ei ole kuin pelkkä peli sammunut ja tulee file corript, ja kone kasattiin jimms pc:llä
     
  18. leinmi

    leinmi Active member

    Liittynyt:
    13.01.2009
    Viestejä:
    3,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    joku tiedosto mikä siinä pelissä on ni on viottunu asenna uudelleen ja kokeile sit
     
  19. wilbaa

    wilbaa Guest

    nyt toimii normaalisti ku päivitin ajurit
     
  20. wilbaa

    wilbaa Guest

    http://img80.imageshack.us/i/750.png/ tuolla kokoonpanolla oleva koneeni on taas ruvennut temppuilemaan. eilen kun tulin reissusta nii rupesin pelaamaan mw2 ja heti kun pääsin servuun tilttas kone sammui ja käynnistyi uudetsaa, aamulla kokeilin uudestaan tilttas, sitten en pelannut mutta tilttas muutenvaan, sitten asensin mw2 uudestaan ja kolme peliä toimi normaalisti kunnes taas tilttasi
     
  21. Smoke

    Smoke Regular member

    Liittynyt:
    30.07.2006
    Viestejä:
    148
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Myöhässä mutta kuitenkin eli onkos pelannut nyt myöhemmin.

    Mitenkäs lämmöt on kun en tunne tuota koppaasi eli onko ilmakierto kunnossa eli voi pätkiä rasituksessa jos kone käy liian kuumana,varsinkin näin kuumilla keleillä.

    Tosin tuo että kone tilttaa muutenkin ja tuo file corrupt virhe niin voi johtua myös muisti virheistä,mene ja tiedä tai sitten Windows itse on jotenkin rikki.

    Itse en ainakaan luota noihin A-Datan muisteihin,on sen verran huonoja kokemuksia,tosin vain omia kokemuksia kun ilmeisesti muilla A-Datan muistit toimii ihan ok.

    Oletko eheyttänyt kovalevyt,putsannut rekisterin,mitenkäs virustorjunta ja viruksien skannaus,tosin uskon ennemmän johonkin rautavikaan tai ajuriongelmaan.
     

Jaa tämä sivu