Windows 7 64bit AMD Athlon II X2 8GB RAM (DDR2) NVIDIA GeForce GT320 1024MB Näillä pyörii täysin moitteettomasti, ilman lagia ja maksimi grafiikoilla Moninpeli on kyllä ihan kiva, kaikine heittokirveineen ja puukkoritsoineen Ihan kiva että on noita "uusia" kenttiä ja uudenlaisia aseita. Punapistetähtäinten valinnaisista kuvioista plussaa Yksinpelin juonikin oli suht'koht mielen kiintoinen, vaikkakin tajus paljolti ennen loppua, mistä oli oikein kyse. Ihan jees paketti kokonaisuudessaan.
Moi! Tarkennus tietoihin Mites peli toimis mun koneella. ei uskalla ostaa sikaa säkissä Windows 7 32 bit (joka tulee muuttumaan pikapuolin 64bit) 4gb ddr3 ram ADM X2 250 processors 3000mhz nvidia gts250 1gb näyttis
Veikkaan, että tuo gt250 ei välttämättä jaksa pyörittää. Myös Prosessori saattaa hieman ahdistaa. Itsellä Phenom II X4 955 3.5gHz ja sillä toimii ihan mukavasti. Näyttiksenä Palitin Geforce GTS250 1gb Arctic Coolingin Accelero jäähyllä.
Perkele ku kaatuu peli koko ajan.. Kerran 15 min aikana aina... Ennen kaatu näyttis mut tänää en tie, koska ei kuitenkaan tule ilmotusta tuonne kellon viereen et olis kaatunut. Taikka sit en vaan kerkee nähä sitä. Tietoa saako korjattua itse, vai pitääkö venailla korjaavaa päivitystä (jos edes tulossa)?
Myös mulla on ruvennut peli kaatumaan. Heittää välillä kuvan tilttiin, eikä syö resursseja yhtään. Pitää aina mennä tehtävähallinnasta sammuttamaan ja käynnistää sit uudestaan.
Lisätkäähän "myyraxd" tili steamiin, oon sattumoisin päässyt lvl 24 tossa zombie mätössä. Jos lisäilette voidaan lähtiä yrittämään afterdawn porukalla!
Pätkii single playerissa aika pahasti ja multiplayeria en oo ees koittanu että olisko tällä koneella toivookaa pelata sillai että ei pätkis ja jos on nii joitain vinkkejä prosessori: AMD Athlon(tm) X2 Dual-Core QL-65 näytönohjai: ATI Mobility Radeon HD 4650 keskusmuisti 4gp järjestelmä: windows 7
Eipä ole. Läppäri kun on, niin prossu auttamatta on paljon alle minimivaatimusten. Minimi AMDn puolelta oli 3 ytiminen phenom 8750 muistaakseni.
no voi ny isäkissan vittu. Onko tiatoo voiko palauttaa peliä ton takia että sais rahat takasi vai pitäskö olla joku parempi syy.
Yleensä on ostajan vastuulla tarkistaa järjestelmävaatimukset. Yhtäkkiä en oikein mitään syytä keksi, miksi myyjän pitäisi peli ottaa vastaan...
Kokeile palauttaa, jos on alle viikon ollut sinulla niin voi yleensä ilman syytä palauttaa. Aina ei onnistu. Voithan testata palauttaa, vaika on ollut kauemminkin, sanot vain ettet ollut tyytyväinen tuotteeseen. Yleensä antavat lahjakortin riippuu mistä ostit ^^
No, eikun sitten tilaamaan jostain kympillä pelin, meen valittamaan ja saan parinkympin lahjakortin, jolla sitten ostan sen alkuperäsen pelin uudestaan ja saan vielä hyvät rahat "yleiseen mielenterveyden hoitamiseen tölkistä".
koitin multiplayeria ja se ei pätkiny pahasti ping oli jotai 90-80 onko hyvä, huono vai hyvin huono. onko mitää kikkoja millä paremmaks pienemmäks muuten ku ostamalla uutta konetta. Paljos teillä jolla toimii hyvin niin se o?