1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

call of duty black ops killstreak

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi _Kk_ 18.08.2011.

  1. _Kk_

    _Kk_ Regular member

    Liittynyt:
    13.04.2010
    Viestejä:
    330
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    moi. miten killstreakit aktivoidaan ekaa kertaa kun olen pelannu tosi paljon ja tappanu tyyppei kans paljo ja silti ei tuu killstreakit käyttöö...mikä mahtaa olla vikana ?

    PS. kiitos avusta
     
  2.  
  3. Jouko?

    Jouko? Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    3,858
    Kiitokset:
    32
    Pisteet:
    78
    Eikös sun pidä painaa siitä d-padista sivulle että saat ne käyttöön? (en muista oliko se oikealle vaiko vasemmalle). Oletuksena on Spyplane, Napalm Strike ja kopteri.
     
  4. _Kk_

    _Kk_ Regular member

    Liittynyt:
    13.04.2010
    Viestejä:
    330
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kyllä mutta kun valikossa menen kohtaan jossa voi valita mitkä killstreakit haluu käyttöön niin mulla se koko homma on harmaana (en voi valita mitään)
     
    Viimeksi muokattu: 20.08.2011
  5. Tukkapois

    Tukkapois Member

    Liittynyt:
    17.07.2011
    Viestejä:
    50
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    onko siinä valikossa 3 vihreällä merkillä valittuna mitään?

    pitäs näyttää tuolta.

    [​IMG]
     
  6. mikkooo

    mikkooo Member

    Liittynyt:
    13.07.2008
    Viestejä:
    98
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tapot on siis tehtävä peräkkäin ilman kuolemia ja sinun tulee olla 10 levelinen saadaksesi killstreakit käyttöön.
     
  7. _Kk_

    _Kk_ Regular member

    Liittynyt:
    13.04.2010
    Viestejä:
    330
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ookei kiitos tiedosta...miten voin nostaa leveliäni ?? ja miks kaverilla on ne käytös vaik se ei ole edes läpässy koko peliä ?
     
    Viimeksi muokattu: 21.08.2011
  8. Tukkapois

    Tukkapois Member

    Liittynyt:
    17.07.2011
    Viestejä:
    50
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    pelaamalla. tappamalla esim. saat xp:tä joka kasvattaa leveleitä aina 50 asti. sit pitääkin jo painella prestigeä jne.

    itse prestige 15/50 lev.
     
  9. _Kk_

    _Kk_ Regular member

    Liittynyt:
    13.04.2010
    Viestejä:
    330
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    pelaan xboxil jaetulla näytöllä combat training ja kaverilla on killstreakit käytös...pitääkö paikkansa että kyseisessä peli muodossa/tilassa vain toinen voi saada killstreakit käyttöön vai voiko toinenkin saada ne?

    PS. kiitos avusta
     
  10. Tukkapois

    Tukkapois Member

    Liittynyt:
    17.07.2011
    Viestejä:
    50
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    en muista et olisko ollu niin et jaetulla ruudulla vain 1 henkilö voi olla se joka saa kaikki käyttöön. joku joka on pelannu jaetulla jne. ni voi kertoo jos tietää. mää en tiä ku vaa netti hommeleista.

    EDIT: pahoittelen oon vähä jäässä :D

    siis xboxiin voi kirjautua vain 1 henkilö ja se joka on kirjautuneena saa levelit ja kaikki muutkin. toki toinenkin saa vissiin leveleitä kerättyä jne. mut en tiedä tai luulen et joka kertaku pelin lopettaa / sammuttaa boxin ni ne häviää ja joutuu taas alusta tekee kaikki.

    saa korjata jos olen väärässä. itellä ei siis kokemusta noista jaetuista tsydeemeistä :D
     
    Viimeksi muokattu: 23.08.2011
  11. _Kk_

    _Kk_ Regular member

    Liittynyt:
    13.04.2010
    Viestejä:
    330
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    okei...mistksi sitten kävi niin että minä olin kirjautunut ja ja sitte ku mentiin pelaa jaetulla
    okei...miksi sitten kävi niin että minä olin kirjautunut ja ja sitte ku mentiin pelaa jaetulla näytöllä ni sitte ku tuli se homma et pitää toisen valita käyttäjä ni sit kaveri paino start ja sen jälkeen se on saanu kaikki extrat sun muut vaiks mä olen kirjautunu sisää.
     
  12. Tukkapois

    Tukkapois Member

    Liittynyt:
    17.07.2011
    Viestejä:
    50
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    jaa-a.. tuohon en osaa vastata ennekö otan selvää. täytyy vissiin tänää laittaa siis xboxi päällelele :D
     

Jaa tämä sivu