1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

call of duty 4 ps3 nettipeli ongelma

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi maklo 17.11.2007.

  1. Hypo_

    Hypo_ Member

    Liittynyt:
    19.11.2004
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    8/1 meganen mulla ja ihme kyllä lagaa välillä ihan prkleesti, vaikken smurffaile samalla...
     
  2.  
  3. lystis

    lystis Guest

    2 meganen liittymä (kun ei tänne jeeran perseeseen nopeampia saa), jaettu kolmeen taloon parilla langattomalla sillalla ja reitittimellä yhteensä 7 tietokonetta ja pleikka kytketty ja ihan hyvin pystyy pelaileen, toisinaan meinaa moittia vaan naapurit että netissä surffailu tökkii.
     
  4. Sammyhii

    Sammyhii Member

    Liittynyt:
    09.02.2008
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    eli ei nyt liity aijempaa keskusteluu mutta sellasta kysyisin et onko muilla samanlainen "ongelma" ettei saa noita pelaajien välisiä puheluita mykistettyy? on nimittäi melko rasittavaa kuunnella kesken taistelukiiman jotai hinkuintiaks höpisevää muksuu :> muuta en oikeen oo tohon löytäny ku ton Voice volume säädön mutta ei tunnu auttavan mitää... ideoita?
     
  5. lystis

    lystis Guest

    Samaa on tullut kirottua itsekkin, asian ratkaisin silleen että kytkin headsetin ja pistin siitä volumet nollaan, herkesi molotus kuulumasta.
     
  6. antz84

    antz84 Member

    Liittynyt:
    30.09.2006
    Viestejä:
    98
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    moi. ostin tuossa juuri ps3 ja ajttelin että vois tuota cod4 nettipeliä kokeilla. eli mistä ja miten,niin ja maksaako tuo ps3 nettipelailu
     
  7. Sammyhii

    Sammyhii Member

    Liittynyt:
    09.02.2008
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    no ensi yhistät sen nettii joko piuhal tai langattomal ja sit valkkaat codin alkuvalikost Multiplayer ja sieltä sitte Play Online ja eiku pelaamaa. Eikä maksa mitää ylimääräst
     
  8. hallu1984

    hallu1984 Regular member

    Liittynyt:
    08.04.2008
    Viestejä:
    235
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    26
    mulla on ollu kans samoi ongelmii ton nettipelin kanssa,ku ei oikein aina meinaa päästä pelaamaan. mut jos haluutte lisätä mut kaverilistalle ni mun nickki on [FIN]hallu1984 tai hallu 1984...pelaan mieluiten hardcore team deathmatchia
     
  9. tersoini

    tersoini Member

    Liittynyt:
    15.01.2008
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kertokaas tyhmälle et missä nyt on oikein vika kun pelaan ps3 verkossa tätä Call Of Dutya niin katkasee yx kax yhteyden siis koko verkkoboxi kadottaa yhteyden ja alkaa hakeen uusiksi... Ja kun olen koittanut Ps3 asetuksista tuota verkkojuttua tutkia niin saan tälläisen tekstin:

    Reititin ei välttämättä tue ip-sirpaleita ja joidenkin pelien kommunikaatio-ominaisuudet voivat olla rajoitettuja.Ota yhteyttä reitittimen valmistajaan lisätietoja varten????

    Eli missä on vikaa? Onko mun verkkoboxi rikki jotenkin? Ei oo alussa tällästä vikaa ollu?
     

Jaa tämä sivu