1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Call of duty 4 multiplayer ongelma

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Nitoja 28.12.2007.

  1. Niitari

    Niitari Member

    Liittynyt:
    04.06.2008
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mikä se portti on ja miten boldataan?
     
  2.  
  3. Niitari

    Niitari Member

    Liittynyt:
    04.06.2008
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tietääkö kukaan mistä voi asentaa 1.6?
     
  4. Mapelius

    Mapelius Member

    Liittynyt:
    10.06.2008
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En tiiä multiplayeri jutusta niitari mutta jos singleplayeri ei toimi niin tee se mitä sanoin myös kaikki newbiet cod4:ssa ihan vaan vinkiksi
     
  5. pexi85

    pexi85 Member

    Liittynyt:
    10.02.2008
    Viestejä:
    26
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kirjoitelkaa googleen hauksi cod 4 update tai jotain niin pitäis löytyä se 1.6
    Ainakin gamespot.com sivuilla on se, sinne pitää rekistöröityä, mutta ei maksa mitään(kokemuksesta tiedän)
     
  6. Niitari

    Niitari Member

    Liittynyt:
    04.06.2008
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Täytyykö peli ladata uudestaan jotta voi ladata 1.6?
     
  7. vaino666

    vaino666 Regular member

    Liittynyt:
    01.02.2005
    Viestejä:
    128
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse en pelaa, mutta poikani on kylässä ja asensin kyseisen pelin.
    Pitääkö joku punkbuster olla asennettuna ?
    Single player moodissa peli käynnistyy kahdessa sekunnissa, mutta multi player moodissa se nikottelee ainakin puoli minuuttia ja sanoo, ettei löydä punkbusteria.
    Jooo. Asensin pelin uudelleen ja ja katsoin, että punkbuster tuli asennettua.
    Mutta se konsoli. Missä pitää painaa § merkkiä, että pääsee konsoliin. Minä en ainakaan pääse.
     
    Viimeksi muokattu: 11.06.2008
  8. Niitari

    Niitari Member

    Liittynyt:
    04.06.2008
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Voi helvetti nyt lentää koko paska roskiin.Oon koittanut
    vaikka mitä keinoja eikä vaan toimi saatana. En oo päässy lainkaan pelaa vielä.Paska peli.
     
    Viimeksi muokattu: 15.06.2008
  9. Mikko07

    Mikko07 Regular member

    Liittynyt:
    29.10.2007
    Viestejä:
    184
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mun ongelma on taas semmonen ku asensin ton 1.6 nii multiplayer peleissä tähtäintä, mappia ja sitä ala osaa ei näy miten sais näkyviin? oon säätänyt asetuksia muttei auttanut. Pelasin eilen vielä ekaa versiota (1.0...) ja tähtäin ja muut näky vielä silloin.

    Pitääkö minun nyt asentaa cod4 ja tuo patch uudestaa että saisin toimimaan nuo?
     
  10. Tuksu82

    Tuksu82 Active member

    Liittynyt:
    20.02.2006
    Viestejä:
    1,485
    Kiitokset:
    19
    Pisteet:
    68
    Koitappa ostaa alkuperäinen peli, jotta pääset pelaamaan multiplayeria. Ei ole pelin vika, jos yrität ware pelillä päästä servulle, koska se ei tule onnistumaan. Järki käteen.
     
  11. TjJaxter

    TjJaxter Member

    Liittynyt:
    29.05.2006
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    oisko sulla peli muotona se hardcore. siinä ei näy tähtäintä ja karttaa
     
  12. dEgzi

    dEgzi Member

    Liittynyt:
    05.07.2008
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla iha sama ongelma. oon kaikki lukenu täält, mikit laittanu ja patsit asennellu, yksinpeli pyörii täydellisesti, mut ku menee multiplayer ni potkii sen iw3mp.exen takia.. Ja mitä luultavimmin kyse ei oo Vistasta? ku on 64bittine vista..
     
  13. pexi85

    pexi85 Member

    Liittynyt:
    10.02.2008
    Viestejä:
    26
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    olethan varmasti kokeillut tätä?? tämä on toiminut ainakin kaikilla kavereillani ja itsellä myös. Jos olet kokeillut tarkista vielä kerran et on kaikki ne ääniasetukset oikein.
     
  14. dEgzi

    dEgzi Member

    Liittynyt:
    05.07.2008
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    nyt mullaki toimii tää. eilen ei toiminu, tänää piruuttaa aattelin koitella jospa toimis, ja siinäpä se, ei sammunu 4 tuntii :D mut kiitti kaikil ketkä jeesas, vaikkei niist mitää apuu ollukkaa x)
     
  15. JEpp1s

    JEpp1s Member

    Liittynyt:
    29.08.2008
    Viestejä:
    26
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    LOL :DDDD Ei jum**auta :D Itellä kans sama ongelma Vistan kanssa, multiplayeriin kun yrittää mennä sanoo että "Iwmp3.exe lakkasi toimimasta" niin kun iskin kuulokkeet mikin paikkaan niin johan alko toimiin :D Uskomatonta, kiitos

    PS: fusk the Vista, ei pahalla..näitä ongelmia ei XP:n kans tullu =) mutta kiitokset, pääsee ränkkää taas
     
  16. Redflame

    Redflame Member

    Liittynyt:
    18.04.2006
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No voi helkkari, mä oon tässä kaks kuukautta kironnu ku en saanu tuota exee toimiin, nyt toimii nuilla ohjeilla jotka Pexi85 anto, kiitti paljon, meinasin jo poistaa koko pelin koneelta :)
     
  17. mackara

    mackara Member

    Liittynyt:
    18.10.2008
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
     
  18. j4ksu

    j4ksu Member

    Liittynyt:
    09.12.2008
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Miten ton Cd-keyn voi vaihtaa?
     
  19. vm24

    vm24 Member

    Liittynyt:
    11.12.2008
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kokeiles ohjauspaneeli-->laitteisto ja äänet--->ääni--->tallennus---->paina hiiren oikeata näppäintä ja laita "näytä käytösta poistetut laitteet" : ) sitte siihen tulee "STEREO MIX" laita se päälle niin pitäisi toimia : )
     
  20. w2k

    w2k Member

    Liittynyt:
    06.08.2003
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Noniin nerot =) keksikääs vastaus minun ongelmaan...

    Vistalla (64bit ultimate) ongelma että kun hetken pelannut COD4 niin koko kone sammuu!

    aikaisemmin vistalla toiminut ilman ongelmia.

    Windows7 käyttiksellä peli toimii hyvin ja kone ei kaadu mutta Windows7:n ongelma on että tuo PunkBuster ei toimi.. joten kertokaa jompaankumpaan toimiva ratkaisu =)
    Windows7 on 64bit ultimate RC 7057 buildi

    ja se että miksi peli lataa alkuun erittäin pitkään ennenkuin menee peliin... siis sen kun käynnistää vaikka multiplayerin.. aikaisemmin tämä toimi myös että heti käynnistyi pienen lataamisen jälkeen.

    olen koittanut ottaa kovoja irti ja vain toisella näyttiksellä ja vähemmällä muistia testata mutta mikään ei tunnu auttavan... tämä ongelma sekä vistalla että windows7:lla..

    onko hardwarea paskana vai mikä mättää ? kokemusta kellään ?
     
    Viimeksi muokattu: 19.04.2009
  21. FriiGGi

    FriiGGi Member

    Liittynyt:
    08.03.2009
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tuleeko sulla sellane ikkuna missä lukee "Do you want confrigue data to your new hard drive " tai jotain tohon tyyliin jos tulee nii älä paina kyllä , koska mulla tuli toi joskus ku alottelin pelamaan nii se alotti rankin alusta mut sit se tuli takas jossain vaiheessa ^^
     

Jaa tämä sivu