Call of Duty 4 julkaistu 1.5 Patch: http://www.callofduty.fi/?page=84&ketju_id=957&tyyppi_id=7 http://files.filefront.com/Call+of+Duty+4+MW+v14+v15+Multiplayer+Patch/;9553762;/fileinfo.html
Kiitos jawa75, olikin juuri niin simppeli, eli numlock pois päältä ja sitten uudet asetukset napeille.Aiemminkin ne kyllä vaihtuivat, mutta eivät pelissä toimineet.
Olisko jollakulla vinkkiä kun pelaillaan omalla porukalla hamachin kautta codia ja karttakiertoa haluaisin muuttaa. Aiemmin tein servun aina pelin kautta ja siellä oman karttavalinnan jälkeen tulee aina backlot,jne... Lueskelin hiukan ohjeita mutta vaikka sain servulle pikakuvakkeen tehtyä niin maprotation ei silti ollut haluttu, vaikka sen server configista yritin säätää. Ja eikös noita uusia, muiden tekemiä karttoja varten pidä olla servu, eli ei pysty käynnistämään pelin kautta? Jos joku viitsis heittää vaikka cfg-esimerkkiä, punkbusteria ei käytetä kun kerran kaveriporukalla pelataan (ei kukaan kehtaa huijata).
Meiltä löytyy servuja moneen peliin(COD2,CO4,TF2 JA ROst front) ja muutenkin hyvä porukka... http://www.bfk.clanservers.com/
Pelattuasi pelin läpi sinulle vapautuu kaikenlaisia efektijuttuja kuten slowmotionia, kaitafilmimodia jne, joita voi käyttää normaalin pelaamisen yhteydessä. Mitä enemmän keräät, sitä enemmän saat efektejä.
Moi! Ostin jonkun aikaa sitten Call of duty 4, ja itselleni on koitunut tällainen ongelma: Multiplayer toimii, mutta ei löydä servereitä. Onko call of duty nii harvaan pelattu peli ettei ole valmiita servereitä? Ja toiseksi: Singleplayer ei toimi. Kun avaan singleplayerin, tulee tällainen varoitusviesti: Please insert the correct DVD-ROM, select OK and restart application Olen laittanut levyn useaan kertaan uusiksi mutta ei toimi vieläkään. Missä vika? Kiitos jo etukäteen.
ehkä se cD:n laittaminen uudestaan ei auta mitää, jos koittaisit vaan asentaa pelin uudestaan, niin luulisi ratkaisevan ainakin jotain ongelmia, aikasemmin pistin jo infoa tosta pelin ja punkbusterin päivityksestä muistaakseni jotain tänne. toi singleplayer ongelma tuntuis muuten normaalilta, jos peli olis poltettu tms. multiplayerissä ei tarvitse cd:tä, ja servereitä on kyllä vähintäänkin satoja..
Tämä haiskahtaa erittäin terävästi ware-peliltä. Servereitä ei löydy kun CD-Key ei kelpaa ja single player ei käynnisty kun ware-levy ei kelpaa.
on muuten cod4:sen tekiät panostanut ainakin tohon chernobyliin.. jos ootte nähny niitä kuvia niin itse ainakin hämmästyin kuinka samallainen on esimerkiksi se maailmanpyörä tai se vanha kauppa vai juna-asemavai mikä onkaan.. jopa se talo mistä pitää ampua se jätkä kaukaa niin on olemassa. hienon pelin ne on saanut aikaan. toimii vanehmmallakin koneella hyvin. tällä läppärillä 1280x800 ja herkkuja.
ihan samaa mieltä, hienosti ovat toteuttaneet pelin, mutta ehkä hieman lyhyt, mutta toisaalta ihan puhtaasti nettipeliä varten itse ton ostin. pelituntejakin näkyy olevan tos xfire banneris sen verran, että on tullut/tulee rahoille vastinetta
Pyörisköhän mun koneella miten hyvin? intel e6750 2.67ghz@3ghz, 2gb ddr2 667mhz@750mhz, geforce 8500gt 512mb core 490mhz@600mhz/muisti 400-530(n.10fps lisä), windows xp. Resona varmaan pitäisin 1200x1000 ja graffat low (tai sit resot joku 800x600 ja med graffat tms)..
Muu kone riittää enemmän kuin hyvin mutta näytönohjain on hiukan pullonkaulana. 2600xt (noin = 8600gt) pystyy pyörittään hyvin 1280*1024 resoilla ja saa laittaa hiukan herkkujakin päälle, fps:sät pyörii 20-30 välillä, eli just pelattavana.
No en oikeen tiedä kuinka toimisi, näyttis jäisi varmaan pullonkaulaksi joten ei ehkä kovin hyvin, viisaammat korjatkoon. Ja nuo "graffat" tarkoittavat resoluutiota...Ja taas viisaammat korjatkoon jos olen väärässä.
Mitäköhän nyt meinaat? Kaveri sanoi että pitää isompia resoja ja vähän huonolaatuisempia graffoja tai vähän pienemmät resot ja parempi laatu, ei ainakaan minulle jäänyt epäselväksi.
Tota vähän ihmettelin itsekkin... Mutjoo täytyypi kaverilta lainailla tota ja kokeilla millanen on ja miten pelittää.