1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Call Of Duty 4: Modern Warfare

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi H.H 09.11.2007.

1. jutee

jutee Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    siis tuleeko mitään ruutua esiin ollenkaan? ootko kokeillu esim. avata multiplayerin ja sieltä kautta single playerin?

2.  
  3. samppa__

samppa__ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Oletko päivittäny pelin?

4. munakois0

munakois0 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei tule mitään ruutuva. Heittää vaa työpöydälle, kun multiplayerin kautta singleplayeriin yrittää mennä..

Olen päivittänyt.. (v. 1.4.545)

5. jutee

jutee Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16

jos demo on kuitenkin pyörinyt yms. ja dvd asema ei inahdakkaan, niin olisikohan mahdollista että asemassa olis jotai vikaa, jos ilmeisesti multiplayer käynnistyy ihan normaalisti(?)

6. munakois0

munakois0 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kyllä ainakin Soldier of Fortune 3, S.T.A.L.K.E.R. ja F.E.A.R.: PM toimii tuolla asemalla.. vaatiiko Cod4 sitte nopeempaa? ja onhan toi kyllä jtn 10 vuotta vanha asema :p

Viimeksi muokattu: 07.01.2008
  7. kerbo

kerbo Regular member

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Ohoh... Olipas se lyhyt peli. Mutta todella loistava.

Mutta onneksi nettiräiskintä jatkaa pelin ikää ;)

8. juunas11

juunas11 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo, samaa mieltä. Yksinpeli oli makea, mutta vähän liian lyhyt. Moninpeli lisää hauskuutta ;)

9. kerbo

kerbo Regular member

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Milläs servuilla täällä porukka pelailee? Suomi vai muilla servuilla? Vinkkiä missä parhaat mähinät ;) ?

10. emetius

emetius Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11

mulla autto ku ei moninpeli vistalla suostunu lähteen käyntiin ku pistin mikin sisään. tiiän että kuulosta tyhmältä mutta jo otan mikin pois se ei toimi. taitaa jotenki johtua vistasta vaikka en ite mistän mitään tiedä, mutta xpllä ei tullu tuota ongelmaa.
    joo jos joku tietää hyviä servereitä jossa kranaatin heitintä ei käytetä tai jotka muuten hyviä nii kertokaa

Viimeksi muokattu: 16.01.2008
  11. scoffer

scoffer Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Pelihullujen ja finncodin servuilla ainakin itse lähes jokapäivä mäiskimässä.

12. Supersila

Supersila Guest

Terve. Minä ostin keskiviikkona tämän kyseisen pelin PC:lle, mutta kun yritän pelata multiplayeriä, näytölle pongahtaa teksti: iw3mp.exe lakkasi toimimasta. Tämän jälkeen ohjelma suljetaan. Mitä pitäisi tehdä jotta saan multiplayerin toimimaan? Single toimii normaalisti.

13. emetius

emetius Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kannattaa kokeilla sitä mikkin sisään pistämistä luin siitä jostaki ja mulla autto. mulla tuli tuo sama teksti. Varmaan sais jostaki asetkusista ongelman pois mutta ite en oo kovin hyvä käyttään tietokonetta ja ku on headset niin ei mua haittaa.

Viimeksi muokattu: 17.01.2008
  14. Erzbo

Erzbo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ohjauspaneeli-->Laitteisto ja äänet-->ääni-->Tallennus-->näytä käytöstä poistetut laitteet--->siel pitäs olla Stereo mix sen pistät päälle nii pitäs toimii.
    Mulla ainaki alko toimii ku tuon tein.

15. Supersila

Supersila Guest

En löydä tuolta "tallennus"-kohdasta mitään "näytä käytöstä poistetut laitteet"-kohtaa.

16. Flobat

Flobat Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hyvä servu kun on pystyssä.

91.156.27.38:28975 UNRANKED Vote-On {PAM4.00}

17. igore

igore Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Toimisko kannettavalla jossa 7400 go näyttis, prossu 64 X2 Mobile Technology TL-52 ja 1 ram.

18. jawa75

jawa75 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Epäilen näyttiksen riittävyyttä. Itellä x1800, 1440*900 resolla kaikki herkut saa olla minimissä. Kysymys tosta moninpeliprofiilista: Tuli kasattua pöytäkone ja nyt en saa moninpeliprofiilia siirtymään millään. Yksinpeli savet yms. siirtyy ihan ok, mutta moninpelisaavutukset on nollissa vaikka mitä tekis. Kopioin kannettavalta players-kansion sisällön pöytäkoneelle, kopioin koko cod4-asennuskansion, kokeilin netistä löytynyttä back-up-ohjelmaa, mikään ed.mainituista ei auttanu. Mihin ihmeeseen cod4 piilottaa hahmon tiedot?

19. nnP

nnP Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Missä mahtaa olla vika kun yritän liittyä ihan mille tahansa servulle, niin valittaa että "Key Code in use, try again later"?

20. Irratium

Irratium Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    nnP, hyvin todennäköisesti ongelma on siinä että sinulla ei ole uniikki (ts. aito) Cd-key. Ongelma ratkeaa kun ostat pelin aitona.

21. jutee

jutee Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    :D lol, asiasta moottorisahaan, oiskohan kellään suositella jotai servua mikä olis hiukan käyttäjäystävällisempi ei-niin-paljon-codia pelanneelle nyypälle? ihan vaan että pääsis peliin sisään vähä paremmin, meinas mennä hermot tänää kun ei kerenny kissaa sanoon ni henki meni :D

Jaa tämä sivu