Jep. Pelasin päivässä läpi toiseksi helpoimmalla. Hyvä peli on, vaihtelua niille joissa pelataan yksin. Tosin olen mieltynyt enemmän yksin olemiseen noissa FPS peleissä mutta kyllä se noinkin käy.
Toimiiko peli hyvin mun koneella tiedot: FUJITSU SIEMENS Pa 2533-23P: • Prosessori AMD-Athlon 64 X2 (malli 5000+) • 2048 Mt RAM (DDR2, 533 MHz, max 3 Gt) • 500 Gt: n SATA 2 -kiintolevy (7200 k./min) • NVIDIA 8400GS -näytönohjain (256 Mt) PCI Express 16x -väylässä (analoginäytön resoluutio max. 2048 x 1536/85Hz) Ja jos ei toimi niin mitä pitäs ostaa ja miten tehokas että toimii hyvin.
Joo kyselisin vähän samaa asiaa.. toimiskohan peli mun koneella hyvin? Silleen, ettei tarvis ihan pikselimössöllä pelailla? ..koneen tiedot tossa allekirjotuksessa
Muuten toimis vallan hyvin, mutta näyttis näyttäis olevan niin tuhnu, että ehkä low:lla pyörii... Elikkä jos haluat lisää grafiikkaa peliin, ni näytönohjain ostoksille. Joko 8800GT:stä se uus malli, jossa on isompi tuuletin (on hiljaisempi kuin se tuuletin mikä on niissä ensinmäisissä) Tai sitten radeon HD3870. Noita mä ehottilisin tohon konepakettiin. Prossu saatta vähän nikeltyä, mutta kyllä se toimii high asetuksilla tolla kokoonpanolla. Ainakin uskosin. Mutta jos haluatte lisää varmuuksia tai vastauksia menkää tänne ja ajakaa läpi se Game-o-Meter läpi ja kattokaa mitä se sanoo.
Muuten toimis vallan hyvin, mutta näyttis näyttäis olevan niin tuhnu, että ehkä low:lla pyörii... Elikkä jos haluat lisää grafiikkaa peliin, ni näytönohjain ostoksille. Joko 8800GT:stä se uus malli, jossa on isompi tuuletin (on hiljaisempi kuin se tuuletin mikä on niissä ensinmäisissä) Tai sitten radeon HD3870. Noita mä ehottilisin tohon konepakettiin. No saiskos alle satasella tota parempaa näyttistä jossa peli toimis hyvi.
En osaa Nvidian puolelta sanoa oikein mitään, mutta AMD:ltä X1950PRO lähtee Suomestakin varmaan jollain 130€:lla. Itelläni on tuo ja peli pyörii High:llä 1280X1024 resolla ja on mulla yks extra:kin....
Joo itellänikin olisi tälläinen ongelma. PunkBuster ei suostu tekemään yhteistyötä Call of Duty 4 -pelin kanssa ei sitten millään. Olen päivittänyt pelin sekä pb:n. PunkBusteria kokeilin päivittää sekä automaattisesti PBsetup.exe:llä sekä manuaalisesti hakemalla uudet tiedostot sieltä niiden kotisivuilta ja ei auta. Sitten luin jostain että kun on Vista alla niin pitäisi laittaa ohjelman pikakuvakkeesta "Käytä ohjelmaa järjestelmänvalvojana" päälle. Laitoin mutta ei vieläkään. Tarkistin vielä palomuurin (Zone Alarm ja Windowsin oma on pois käytöstä) asetukset ja nekin ovat kunnossa. Ja en ole ladannut peliä Steamistä tai mistään muualtakaan, ihan kaupasta ostin. Mikä siis neuvoksi? Olisiko jollain ollut samaa vikaa?
Mites en tiedä noita cod 4 pc vaatimuksia mutta pyöriskö peli kuinka kauniisti noilla? Tekniset tiedot: -Prosessori: AMD Athlon 64 X2 4400+ AM2 -Muisti: 1024mb -Näytönohjain: GeForce 8500GT 256Mb
Kun noita suositeltuja (en minimi) laitevaatimuksia katsoin, pystyin itsekseni toteamaan että kaikki muut pitäisi pyöriä hienosti, paitsi näytönohjaimeni joka on, Ati Radeon Xpress 1270. Eli, toimisikohan tämä peli koneellani? PS. Demon pistin lataamaan jo, mutta aattelin kysästä silti.
Epäilen suuresti... Tuo on itegroitu piiri, mutta en saanut selville käyttääkö se keskusmuistia vai onko sillä oma muisti. Jokatapauksessa tuon vääntö tuskin riittää ko. peliin.
Mitäs jos kokeilet asentaa pelin uudestaa ja ennen kuin säädät mitään muuta niin muista myös päivittää uusimpaan versioon (1.3). Muista ottaa vaan savet talteen sieltä pelin tiedostoista. Ja sitten tämä suorituskyky asia noilla integroiduilla grafiikkapiirillä varustetuille tietokoneiden omistajille. Kaikki pelit mitä tulee tällä hetkellä myyntiin ei toimi noilla. =P Jos toimii on se peli joku pilipali tai sitten mennään low asetuksilla.... =)
Olen päivittänyt jo MOLEMMAT sekä olen asentanut pelin uudelleen. Kokeilin myös sitä että postan sieltä pb -kansiosta kaikki ja sitten pbsetup.exe:llä asentaa ne uudelleen jai ei auta. Ajoin myös pbsvc.exe:n testin läpi ja ei auta. Laitoin viestin myös callofduty.fi:n keskustelualueelle ja samanlainen ongelma on muutamalla muullakin. Jossain nyt kusee ja pahasti. =/
Ööh. Kaikella ystävyydellä, kuinka te saatte koneenne tilttiin ? Mulla kolme vuotta tämä toosa, jossa vaihtanut komponentteja silloin tällöin, enkä ole saanut jumiin millään pelillä. Kannattaisiko katsoa peiliin ? Toki, sekä prossua ja näyttistä voi trimmata, mutta en ole tarvinnut nykyisten pelien olemassaolossa.
Lionite : mulla kans samaa ongelmaa, olen päivittäny punkbusteria yms. mitä nyt keksiikän tehdä, joiltakin servuilta lennän minuutin sisällä meneen, eilen taas luki jatkuvasti joku varotus että punkbuster on liian wanhaa versiota, päivittäminen ei auta mitään näköjään.. ois vaan ihan kiva pelata netissä kyseistä peliä, kun on aika koukuttava ja pirun hienot grafiikat siihen on kans tehty, jos oisin tienny että en pääse nettiin pelaamaan yhtä erää edes, niin olisin varmaan vaan warettanu tänkin pelin... :E
millä/miten ton punkbusterin pystyy päivittään, itellä kyseisen pelin kans semmonen ongelma että servulle meneminen kestaa todella kauan ja aika useasti lopputulos on et se tulee disconnect, uupuuko kone vai mikä mättää
koitan pelata multiplayerii! sanoo iw3mp.exe lakkasi toimimasta. Mistä johtuu??? Mul on windows vista. APUAAAA!