Nopeudesta en oo ihan varma mut kiintee on, ja kyl se vie vähän aika sit toimi ihan hyvin...sit rupes heittelee yhtäkkii pihalle :S
asensin tämän pelin ja patchin ja punkbusterin mut servuja ei löydy yhtäkään?mist se yleensä johtuu?aikasemmin on toiminu heti kun asentanu ton setin
Joo.. sain pelin kyllä toimimaan, nyt pitäisi saada 1.7 patch asennettua, no sain sen ladattua ja yritän siirtää sitä codin kansioon, kun siirrän sen se ei mene sinne vaan sanoo että käyttö estetty..? Mikä mättää..
Missä paikassa on cod 4 profiilit ei löy mistään?? :00 pitäisi löytyä semmosesta kansiosta kun profiles mutta mulla semmosta ei ole?? ja käyttis on w7 64bit
Sain taas pelin toimii hetkeks, nyt ku alan pelaan multiplayerii, se menee sinne ja sit siin näkyy et minkä profiilin haluaa valita, ruutu menee mustaks ja lukee error... Mitäs mä teen..
laita searchia / hakua windowssissa tiedoston nimi on mpdata kun se löytyy niin löytyy kansiokin helpoin konsti
mikäköhä ihme on ku yhtä'äkkiä ei toimi enää ''komentorivi'' nappi tai se kumminki mistä saa sen komentorivin näkyviin.. en ainakaa huomannu controlli asetuksissa ees olevan semmosta ja vaikka resetoi ne niin ei auta?
Itellä on WIN 7 Home Premium 64-bit ja olen asentanut CoD4 pelin ja ongelmana on tuo IW3MP.exe lakkasi toimimasta. Olen laittanut työpöydän pikakuvakkeesta yhteensopivuustilan Win XP:lle mutta silti sama ongelma. Apuja kiitos.
En usko että toi mikki mitään vaikuttaa sillä kun yritin ladata peliin patchin nii tuli että mss32.dll tiedostoa ei löytyny tietokoneelta. Ohjelman uudelleen asentaminen saattaa korjata ongelman.
Oletko siis yrittänyt asentaa peliä uudestaan? Ja usko pois, ainakaan minulla ei Cod4 toimi ilman, että kuulokkeet ovat koneessa kiinni. Tulee siis tuo yllä mainitsemasi virheilmoitus: IW3MP.exe lakkasi toimimasta.
Itselläkin ennen toiminut ilman ongelmia, mutta yks päivä se teki samaa ja juuri tuo mikki + kuulokkeet koneeseen kiinni auttoi minullakin. Voit myös koittaa poistaa äänikortin ajurit ja asentaa uudemmat, kaverilla tämä korjasi ongelman.
Jos et uudelleen asentanut peliä tai se ei auttanut; lataa puuttuva .dll tiedosto ja heitä se pelin sisältävään kansioon. http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?mss32 (paina linkkiä "Or you can Download mss32.dll here") Ihan vajokki tuo DLL-files.com nykyään kun tyrkyttää jotain fixeriä isolla fonttikoolla ja jemmaa nuo normaalit latauslinkit niiden varjoon.