1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Call Of Duty 4: Modern Warfare

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi H.H 09.11.2007.

  1. _MiCe_

    _MiCe_ Member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    43
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tietääkö kukaan miten saisi serialin katsottua pelitiedostoista, kun on päässyt käymään niin että peli on korruptoitunut eikä toimi ja pelin kannet ovat hävinneet.
     
  2.  
  3. J3pp3

    J3pp3 Guest

    Elikkäs pistin vahingossa servussa PB bannin väärälle jätkälle mitenköhän sen saisi poistettua??
     
  4. sumppi12

    sumppi12 Regular member

    Liittynyt:
    13.09.2007
    Viestejä:
    188
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oiskohan ollut /rcon unbanuser ... En oo ihan varma.
     
  5. J3pp3

    J3pp3 Guest

    ei toiminu.. Se kävi niin että lähetettiin tai no se kaveri lähetti jonnekkin (en tiiä mihin) ni postii ni ne otti ne PB bannit pois :)
     
  6. J3pp3

    J3pp3 Guest

    Miten CoDissa noita Demoja voi kelata?? eteenpäin tai taakseppäin? onko se edes mahdollista? Cod4playerillä pääsee tupla nopeudella eteenpäin muttei taakseppäin... jos haluis kattoo jonkun kohan ni aina pitää alottaa alusta jos missaa sen kohan tai vaan uudestaan haluu kattoo.. Eli onko Cod4 demojen katsomiseen parempaa ohjelmaa kuin cod4player ??
     
  7. Ozss

    Ozss Regular member

    Liittynyt:
    03.05.2007
    Viestejä:
    391
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Tiedot löytyy rekisteristä: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Activision\

    Sieltä löytyy lista asennetuista Activisionin julkaisemista peleistä ja sieltä vaan valitset sen Call Of Duty 4: Modern Warfare pelin. Pelin nimi voi olla lyhennetty jotenkin, mutta sieltä se löytyy.
     
  8. _MiCe_

    _MiCe_ Member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    43
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    joo löyty kiitti sulle :)
     
  9. kikkelipa

    kikkelipa Member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ongelmana on kun yrittää avata multiplayerii ni valittaa iw3mp lakkasi toiminnasta,noh oon laittanu et suorittaa järjestelmän valvojana ja sallii kaikki ja suorittaa xp:n ja oon päivittäny pb:n mut ei siltikää toimi mikä on vieläkin vialla?
     
  10. J3pp3

    J3pp3 Guest

    samassa threadissa on vastaus kerrottu jo ainakin 2 kertaa, mutta pistetään vielä kerran:

    Ohjauspaneeli-->Laitteisto ja äänet-->ääni-->Tallennus-->näytä käytöstä poistetut laitteet--->siel pitäs olla Stereo mix sen pistät päälle nii pitäs toimii.
     
  11. Juunasbox

    Juunasbox Member

    Liittynyt:
    31.01.2009
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moro!
    Eli jo jonkun aikaa sitten Cod4 ilmoitti kesken pelin, että avainkoodini on käytössä (en ole jakanut sitä). No, kun ongelma ei poistunut, ajattelin asentaa pelin uudelleen. Klikkasin levyltä uninstall ja kun kysyi, että poistetaanko tallennukset yms., vastasin kyllä, eli kaikki poistettiin. Kun ohjelma ilmoitti poistamisen olevan valmis, koitin asentaa uudelleen. Levy sisään, niin ei tule vaihtoehtoa install vaan on vain uninstall, play singelplayer, play multiplayer ja muu turha. Ilmeisesti jotain rippeitä on jäänyt koneelle. Miten saan toimimaan? Kokeiltu ohjelmaa Windows Install Clean Up, joka ei löytänyt mitään peliin liittyvää. Kiitos minua viisaammille auttajille.
     
  12. jampt

    jampt Member

    Liittynyt:
    02.11.2008
    Viestejä:
    71
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hei!

    Auttakaas nyt joku kun en saa codin multiplayeriä toimimaan. Olen kokeillut kaikkia noita konsteja, että mikki kiinni jne jne. Poistin myös vanhat realtekin ajurit koska käytössäni on Logitechin Z Cinema kaijuttimet jotka eivät taida tarvita niitä. Asensin myös codin uusiksi ja näytönohjaimen ajurit, tuloksetta. Päivitin punkbusterin, ei auttanut sekään. Eikä palomuurikaan blokkaa mitään.
    Käyttöjärjestelmäni Win Xp pro.

    Jotenka mikähän voisi olla vialla? :S
    (Single player toimii normaalisti)

    Joo ei mtn enää, ongelma ratkesi ;)
     
    Viimeksi muokattu: 01.03.2009
  13. Kroko

    Kroko Guest

    Olen pelannut tätä cod 4 n.2 vuotta ja nyt olen saanut viestin kun käynnistän pelin: "Create2DTexture( 3_cursor3, 64, 64, 0, 861165636 ) failed: 8876086c = Unvalid call." Olisko teillä mitään ratkaisua tähän ongelmaan.
     
  14. Ozss

    Ozss Regular member

    Liittynyt:
    03.05.2007
    Viestejä:
    391
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28

    http://forums.filefront.com/cod4-problems-errors-help/338487-unable-launch-cod4.html
     
  15. Kroko

    Kroko Guest

    Ja miten toi nyt oikeen tehään? Saisiko suomeksi?
     
  16. Kroko

    Kroko Guest

    en löydä tota "more settings" paikkaa. siinä tarvisin apua. =S
     
  17. Lada1500s

    Lada1500s Regular member

    Liittynyt:
    31.12.2007
    Viestejä:
    432
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itselläni kävi näin CoD2 kanssa kun vedin XP:n korjausasennuksen.

    (CD-DVD-asemasi) Call of Duty 4: Modern Warfare (E:), siitä kakkosnapilla "resurssienhallinta" ja sieltä etsit semmoisen sovelluksen kuin setup. Vedä peli uudestaan ja pitäis toimia. ;)
     
  18. Ydintalvi

    Ydintalvi Regular member

    Liittynyt:
    19.12.2008
    Viestejä:
    506
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    26
    Onkohan tuohon peliin tulossa vielä päivityksiä kenties?
     
  19. Juunasbox

    Juunasbox Member

    Liittynyt:
    31.01.2009
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Voi minua avutonta. Nyt toimii, Kiitos!
     
  20. J3pp3

    J3pp3 Guest

    eipä ole... 1.7 jäi viimeiseksi, ihme että tuli niinkin paljon kun cod 2 tuli vaan 1.3 patchiin asti
     
  21. J3pp3

    J3pp3 Guest

    Mulla tää peli on ruvennut käynnistymään hitaasti.

    Vista on kyseessä ja alla olevat specsit. Muut peli esim Far Cry 2 ja CoD: WaW ja jotkun muut viellä käynnistyvät ihan normaalia vauhtia.. Toi hidas käynnistyminen on ruvennut vituttamaan kun kestää nii hirveen kauan päässä servuille ja matseihin, joten tarviisin nyt apua!

    Edit: Ohops olinkin postannut jo kerran tohonnoin perään.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 07.03.2009

Jaa tämä sivu