Kyllä minulla toimii ihan hyvin. Kannattaa tosin vähän karsia niitä vistan ohjelmia ym. ehkä johtuu siitä, niin olen itse tehnyt
HEI! Tietäisikö kukaan miten saan multiplayerissä 55lvl accountini takaisin käyttöön, kun olen tallentanut sen mpdata ym. filut muistikortille. Forkkasin siis koneen ja otin tämän kansion talteen. Olen yrittänyt laittaa sitä players-kansiota sinne CoD4 Kansioon, mutta ei suoostu toimimaan... Kuka osaisi auttaa?
Joku tekstitiedostohan siellä jossakin tietysti on, johon pitää jotain listata, auttaa en kyllä osaa , joatin players-nimistä tekstiä voit tietysti hakea
mulla on vaan iongelma kun pelaan niin se sulkee koko pelin itestään ja menee työ pöydälle eikä tapahdu mitään sen jälkeen mikä on ongelmana???
Ongelmani on seuraavan lainen: eli siis käynnistän codin mulla on joko xFire tai Ventrilo päällä tai kummatkin.. niin haluaisin esim xfire chatin laitettuu pelin aikana niinkuin normaalisti XP:l toimi. kaikki asetukset jne on kunnossa... sitten ventissä painaa sitä nappii että ääni kuuluu ni ei´tapahdu mitään vasta kuin laittaa työpöydälle ja sitten painaa niin toimii. tämä on todella ärsyttävää, koska matsissa joutuu laittaa napin "pohjaan" ja sitkun sisaret hihhuloi vieres ni kaikki kuuluu muille ^^ käyttis : Vista 64bit, XP toimi hyvin mutta vista ei eikä kaverillakaan toimi 32bit.
Olen perustanut klaanin ja tarvitsemme vielä 4 perustaja jäsentä, ennen kuin Klaani alkaa kunnolla elää Perustaja Jäsenet: 1. Svetch (Damsarerael, Svetch) 2. Kossuranta (Kossuranta) 3. Vapaana 4. Vapaana 5. Vapaana 6. Vapaana Perustaja Jäsenet saavat automaattisesti admin oikeudet foorumeille, lisää tietoa sivuilta Sivut: The Headshotter Company
Aseta xfire ja ventti suoritettavaks järjestelmänvalvojana (pikakuvake -> ominaisuudet -> yhteensopivuus).
Tiimimme on tehnyt CoD4 moninpelistä videon. Videolla on lähinnä Hardcore pelimuotoa. http://www.youtube.com/watch?v=lOHbkzaYXnE Muistakaa kommentoida ja rateta! Kannattaa katsoa high qualitynä. Team Cactus http://teamcactus.foorumit.fi/ teamcactusproductions@gmail.com
Tämmonen ongelma nettipelissä, jos pelaa vähänaikaa, noin 1den minuutin yhtä-äkkiä FPS laskee johonkin 1 fps, normaalisti 40FPS. Ei riipu maasta vaan tapahtu joka kentässä. Näytönohjaimen vaihdoin hiljattain. Nvidia Geforce 7600gs -> 7950gthen (Club3D molemmat) Ajurit asennettu, OK toimii. Ennen toimi COD 4 tuolla uudella 7950gtlläkin hyvin, pari päivää sitten ongelma ilmeni. Grafiikka Asetuksia: Resoluutio: 1400x900 (näytön oletuskoko) Anti-Alasing: Off Glow: Yes Sitten melkeen kaikki on mediumilla ja offilla, enkä ole muuttanut mitään nuista näytönohjaimen aikana. Mikä saattaisi olla vikana?
Mä oon koittanut päästä onlie peliin mut aina kone sanoo et key code use tai server timed out.Osaisiko joku auttaa minua?
Kerran sain asennettua kyseisen pelin, mutta moninpeli ei toiminut ja ajattelin yrittää asentaa pelin uudelleen jos auttaisi(jälkeenpäin lukenut täältä mitä olisi kannattanut yrittää). Nyt kun yritän uudestaan niin ei lähde edes autorun päälle kun laitan levyn koneeseen ja kun yritän käynnistää levyn oma tietokoneen kautta niin valittaa seuraavaa: "Windows ei voi käyttää määritettyä laitetta, polkua tai tiedostoa. Sinulla ei ehkä ole tarvittavia käyttöoikeuksia." Menin sitten avaa-komennon kautta levylle ja käynnistin sieltä asennuksen. Alkuun menee hyvin, mutta noin puolessa välissä alkaa herjaamaan seuraavaa: "Error1309.Error reading from file: D:\Setup\Data\main\video\ac130_fade.bik. Verify that the file exist and that you can access it." Ja tätä jatkuu jokaisen tiedoston kohdalla tästä eteenpäin, kun painaa ohita. Mikä neuvoksi?
Missähän mahtaa piileä COD4 profiili kansio? ei nimittäin löydy millään cod4 kansiosta kaikki kansiot selattuna läpi.
Tota players kansiota ei ole minulla. luin myös jostain että sitä Players kansiota ei näkyisin sen jälkeen jos asentaa 1.7patch onko todella näin?
vaihdoin koneeseeni emolevyn + prosessorin + muistit + virtalähteen vanhojen osien vanhettua. nyt tuli sellainen ongelma, että COD4 Multiplayer ei enää käynnisty vaikka ennen toimi täydellisesti! Ongelma on: kun käynnistää multiplayerin välähtää musta ruutu ja sen jälkeen tulee teksti: Call Of Duty 4 Multiplayer lakkasi toimimasta. Mikä voi olla vikana? Olen koittanut asentaa uudestaan pari kertaa, mutta vika ei häviä millään? Osaako joku auttaa? KIITOS!
Ongelma ratkesi helpoimmalla mahdollisella tavalla = suoritin järjestelmävalvojana. Ei vain tullut aikaisemmin mieleen