mutta viel yksi kysymyskun asentaa sen pelin ja sit käy kattoo c:n ominaisuudet ni siel onki helkutin paljo pirstoutuneita tiedostoja call of duty 4..mistä tää johtuu onko kellään hajuukaan?voisko olla että sen takii ei toimi?
Mulla O&O defrag näyttää kaikki uudet tiedostot pirstoutuneina. Voithan aina yrittää eheyttää levyä.. Kysymys: Miten pystyy pelaamaan CODia PC vs xBox? Olen aivan varma että jotenkin pystyy pelaamaan, mutta vaatiiko se älyttömästi jotain ohjelmointia tai "ksiittausta"?
Jos samalla servulla meinaat et PC vs XBOX. Niin ei pysty pelaamaan. Joku tietävämpi korjatkoon jos oon väärässä, mut ei taida ensimmäinenkään peli tukea tätä cross platform juttua. Tai no ei ainakaan PC vs XBOX, ehkä joku tukee PS vs XBOX...
Mistä vois johtua se että peliä käynnistäessä alkumainos introt pystyy ohittamaan ilman ongelmia mutta sitten kun yrittää ohittaa itse peli intron niin kone tilttaa heti kun pelin päävalikko tulee näkyviin ja heittää takas työpöydälle ja toistaa alkuintron samaa ääni kohtaa koko ajan, ja sanoo et Windows on havainnut virheen jne. , eikä pääse edes muutenkaan ollenkaan pelaa peliä enää. Aikaisemmin pääsin pelaaman jopa n. 5 min ennen kuin se tilttasi ja heitti työpöydälle samaa herjaten. Epäilen että äänipuolella on jotain vikaa koska se silloin pelatessa päästi ihmeellisiä piippauksia kaiuttimista. Näyttikseen ja ääniin on uusimmat ajurit mitä oon löytänyt. Koneen specsit: - Amd 3000+ XP - Ati Radeon 9600 Pro - 1 giga muistii - Abit Kv7 emolevy jossa integroitu äänikortti
Joo kaikkia ongelmiahan täs peli äänien kanssa on... Kaveril lähti toimimaa ku laitto mikin kiini koneesee itel lähti toimimaa ku laitoin mikin päälle ääniasetuksista...
Ohjauspaneeli-->Laitteisto ja äänet-->ääni-->Tallennus-->näytä käytöstä poistetut laitteet--->siel pitäs olla Stereo mix sen pistät päälle nii pitäs toimii. noin sain omani toimimaan...
Empä löydä XP Homen Ohjauspaneelista tollasta ku Laitteisto ja äänet ja sieltä sitten nuita alavalikkoja. Jotain tuonnepäin olevaa löytyy vaan Äänet ja äänilaitteet sekä sitten Järjestelmä ja sieltä Laitehallinta. Löytyykö tollanen vain jos on erillinen äänikortti, minulla on nimittäin integroituna.
Moi. Vissiin tuhannes tämmönen kysymys täs topiikis mut en löytäny vastausta. Fps pomppii siinä 5-100 yleensä välillä 5-40. grafiikka asetusket on pelin autom. toiminnon määrittelemät oon kyl koittanu ihan minimiäkin. Kone on e6300, gf7900gs, 4g ddr2 800mhz. Ircissä kyselin asiasta ja joku heitti että koneellas on jotain "kakkaa" mutta eipä tuo antivir scan ainakaan mitään löytänyt.
Pakko nyt kysyä taas.. mikä helvetti on kun pelaan cod 4 niin tuntuu välillä tahmealta johtuuko servusta vai mistä välillä toisella serverillä pyörii hyvin peli? konehan on tuo:AMD ATHLON64x2 +am2 4800+,inno3d 8800gt 512MB DDR3,DIMM 2GB,msi AM2 NF520 DDR2sata-2,SonataIII ec/mt 500w onko tuo emolevy ihan ok siitä en tiedä mitään.. tai miten tuolta kannattaisi asettaa näytön ohjaimen asetukset nyt olen pelannu sillä 1200*700 tai jotenkin tuonne päin se oli.. joku kuka tietää niin olisi kiva jos auttaisi avutonta... kiitos
Voisko joku kertoo mitä pitää tehä ku mul on toi demo ja ku koitan käynnistää sitä, niin siihen tulee teksti: Lainaus: -------------------------------------------------------------------------------- Create2DTexture (line_horizontal, 64, 2, 0, 51) failed:8876086c=Invalid Call -------------------------------------------------------------------------------- . Mitä pitäs tehä?
tuolta listasta etitte sen c0d4:sen. sitte se hommaa sun koneen tiedot ja testaa voitko pyörittää sitä.- http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
kyllä meikällä pyörii COD4 ilman mitään tökkimistä vaikka koneessa on näytönohjaimena Radeon 9700. Helvetin hyvä peli kyllä, yksinpelin oon vetäny toisiks helpoimmalla ja sitten hardenedilla satunnaisia tehtäviä. nettipelissä rupee vaan nuo airstriket ja helikopterit kyrsimään. hyvä että on noi weapon unlockit ni jaksaa tahkota netissä
Kyllä ne air striket ja helikopteritkin alkaa ymmärtämään siinä vaiheessa kun niitä alkaa itse saamaan.
Joo kyllä mäkin niitä saan, mutta on vaan helkutin ärsyttäviä silti. Ei koptereista tai airstrikeistä saatu muutama tappo lievitä tota yhtään.
Mitenköhän se oikeassa sotatilanteessa menee, kun tulee vihollisen pommittaja tai taisteluhelikopteri... SUOJAAN!!! PAREMPAAN SUOJAAN!!!