1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Call of Duty 4 Demo julkaistu

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi MikroMake 13.10.2007.

  1. lollero3

    lollero3 Guest

    Kyllä tämä toimi ihan hyvin kokoonpanollani. Ainakin kun demoa koitin, alussa aina pätkii vähän sitten alkaa toimimaan normaalisti(huonoimilla grafiikka asetuksilla tietysti)
     
  2.  
  3. willie55

    willie55 Regular member

    Liittynyt:
    24.01.2006
    Viestejä:
    246
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse tuli tämä vedettyä nyt läpi, mutta itse en hirveesti pitänyt. Oli melko putkimaisia nämä kentät eikä tätä enää uudestaan jaksa vetää. Plussaa kyllä annan siitä että tunnelma on tässä pelisää kohillaan, mutta eipä tämän tapaiset pelit ole aikaisemminkaan muhun kolahtanut.

    Edit:typoja korjailin.
     
    Viimeksi muokattu: 03.12.2007
  4. Persojet

    Persojet Regular member

    Liittynyt:
    21.10.2007
    Viestejä:
    331
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    hmm.. siis jos ei tykkää putkimaisista kentistä(=tunnelma) niin miksi ostaa COD 4 siis jos ei MP:n takia? koska itse en ainakaan tiedä ketään joka ei tietäisi että COD:it ovat niitä olleet aina(putkikentät ja pirunhyvä MP) ja todennäköisesti tulevat aina olemaan sellaisia toivottavasti koska itse tykkään enemmän aina MP:stä kuin SP:stä ja totta kai COD:it ovat aina suorastaan loistaneet loistavalla MP:llänsä ja saaneet tästä monet palkinnot
     
  5. petekake

    petekake Member

    Liittynyt:
    18.05.2005
    Viestejä:
    98
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    MOI
    Tietäsköhän joku mistä johtuu kun en enään pääse juurikaan millekkään servulle? :( aikaisemmin pääsin kaikille jotka löyty xfirellä tai eyellä. Nyt en pääse kuin niille jotka löytyy pelin join gamesta ja niitä on joku 50-100 ku aikasemmin niitä oli 6000. Bpunkki on päivitetty. Voisiko johtua että asensin pelin eri iipeessä kun nyt asustelen? Muuton/nettiliitymän vaihdon jälkeen ongelmat tuli.
    Kiitos jo etukäteen
     
  6. Maizzi

    Maizzi Regular member

    Liittynyt:
    18.05.2007
    Viestejä:
    123
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Päivitä peli.
     
  7. petekake

    petekake Member

    Liittynyt:
    18.05.2005
    Viestejä:
    98
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    päivitetty jo ei apua uudelleen asennus ei apua :(
     
  8. saksari

    saksari Member

    Liittynyt:
    28.05.2007
    Viestejä:
    26
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    demon kans on sellasia ongelmia että alkuvideo näkyy sit peli menee kii ja tulee lähetä virheraportti mistähä moinen johtuis?
    AMD Athlon XP, 1833 MHz (11 x 167) 2500+
    nVIDIA GeForce 7800 GS AGP
    ja 2000 ramii
     

Jaa tämä sivu