No Nätti peli on! Menin Helpolla Tasolla läpi sen ja laitoin heti vaikeimma nii kyl heti kuoli voi sanoo et on hyvä tekoäly. AInakin parempi kun BF Vietnamis yksinpelis hardil niin voi joskus kattoo vihulaista silmiinkin se vaa kattoo ja tähtäilee Siis BF Vietnamis on HUONO TEKOÄLY D
BF-sarjan tarkoitus onkin olla moninpeli verkossa. Yksinpelit ovat tarkoitettu korkeintaan karttojen ja aseiden opetteluun.
Verkkopeleissä taitaa olla samat "modit" eli lipunryöstöä yms. mutta sitten määrissä on pientä eroa, sillä Xbox 360/PS3 servuilla voi olla max. 16 pelaajaa kun taas PC:llä 32. Graafisesti peli näyttää samalta alustasta riippumatta (pelintekijän kommentti)
mitä sanotte kuinka huonosti pyörii kun on amd sempron 3000+ prosessori (2Ghz) ja geforce fx 5500 näyttis
ite hommaan ps3:lle koska tykkään hyvistä graffa/fps "tilasta" että tuonne ps3:n puolelle kallistuu koneella ei ole mitään mahollisuuksia pyörittää tuota edes puolilla graffoilla kuten varmaan olette huomanneet demossa ei saa kuin texturet täysille muut ovat vielä normaalit tai huonommat että täysi versiossa tulee olemaan paremmat effektit joten jos nyt pyörii 20fps niin täysi versio pyörii todennäköisesti n. 5-15fps
Paitsi jos sitten pitää ne asetukset siinä normaalissa? Omalla koneella pyörii ainakin ihan reippaasti, että 20FPS jaa taakse keposeen. 40-50FPS rähinöissä ja yli 100 sisällä.
kylläpähän on erinomainen ja nätti peli tulossa, pakkohankinta . ja vielä kun tällä nuhapumpulla(gf6800 128mb, amd sempron 3100+ 1,8ghz , 1gb ram) pyörii 1280*1024 resoilla ja 4xanti-aliasing kanssa ilman lageja.
Mullaki pyori ihmeen hyvin ku väänsin tosta demosta kaikki graffat kaakkoo että ihan pelattava fps oli. En tarkkaa osaa sanoa mutta oisko 40 ollu koko. Samperin hyvä peli muuten, pakkohankinta.
Ile371 kyllä se vaan pyörii enpä ois sitä itekkään uskonu, fps ei mittään tietoo ku en tiä mist sellaset katotaan tai mitataan, mut kyllä se pyörii aikaste mukavast ku ei ole mittään f-securea päällä tai mittään muuta rasittavaa eikä ole eka kerta ku tää romurauta pystyy ihmeisiin. edit: eipä mulla kummiskaan ole varaa mittään laittaa mittään muita kauneuksia päälle tai sit rupiaa pyörimään diaesityksena.
miten helevetissä kun sigun koneella ei pysty 4X Anti-aliasingilla ja 1280X1024 resolla kunnolla pelaamaan. Tai FPS on 20-30.
en tiedä mut kyllä vaan pystyn mutta tietysti asiaan vaikuttaa jos sulla on jottain f-securen kaltaisia ohjelmia päällä niin kyllähän ne tehoa syö, mutta ei sen silti pitäs olla noin vaikuttava. mut kerros miten ton fps saa katottua niin voin laittaa mitä mulla on ku pelaan tai sit tietys voi olla et olen tottunu niin pätkivään kuvaan et jos se ei kokoajan pätki niin ei pientä lagia huomaa .
en tue f-securea Mutta asiaan. Esim ATI Tray Tools nimisellä ohjelmalla katson tällä hetkellä omia FPS:iäni.
Ei kukaan tiedä sitten vastaavaa ohjelmaa nVidian näyttiksille? ja kyllä f-secure muuten on hyvä mut vie koneen tehoa aika paljon ja maksaa niin pirusti mutta ei sitä enää minullakaan ole
FRAPS on toinen ohjelma jolla näkee FPS:ää. Ei nyt tule mieleen muita mutta onhan niitä vaikka kuinka paljon. Googleen vaikkapa jtn "FPS displayer" tai jotain sen tapaista.
kiitos ile nyt sai mitattua. eli ampuessa 10-19 fps, liikkuessa 20-32 fps, ja käväs toi jossakin vaiheessa päälle 60 fps mut sillon ei kyl tapahtunu juur mittään, et noi laitteisto vaatimukset on varmaan hieman yli ampuvia et toimii vähän heikommallakin toosalla.
no pelaa ja pelaa. Ite en tykkää yhtään jos FPS on alle 40. Mutta jos olet tottunut tuohon niin hyvä homma. Vieläkin silti ihmettelen että miten tuolla kokoonpanolla voisi olla niin hyvä FPS..
Kokeilin tota demoo, pyörii mun koneella 45-71 FPS! mut ajattelin kyl kuitenki ostaa Medal of honor Airbornen, kun olen ikuinen MOH fani