1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

burana pankkikäyttöön

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi wwallu 24.05.2018.

  1. wwallu

    wwallu Senior member

    Liittynyt:
    06.08.2014
    Viestejä:
    16,433
    Kiitokset:
    3,872
    Pisteet:
    223
    Olisin varmaan jossakin vaiheessa etsinyt ohjeet netistä, mutta kiitti kummiskin.

    Steamin varmenteen olisin laittanut jotta saa keräilykortit myydyksi ennen kesäalea, mutta vielähän tässä hyvin ehtii ihmetellä. En sentään meinannut puhelimella pelaamaan alkaa. Pitää sitten katsella noita pankkijuttuja seuraavaksi.

    On puhelimessa sentään se hyvä puoli että sitä kun tunnin verran tihrustaa niin teksti näyttää isolta 4k-näytölläkin.
     
  2.  
  3. wwallu

    wwallu Senior member

    Liittynyt:
    06.08.2014
    Viestejä:
    16,433
    Kiitokset:
    3,872
    Pisteet:
    223
    Tulla tupsahti tunnuslukukortti. Huijasivat sitten ostamaan tuon hiton halon. Todella upeeta.
     
  4. pentsu

    pentsu Active member

    Liittynyt:
    07.03.2008
    Viestejä:
    1,388
    Kiitokset:
    24
    Pisteet:
    68
    Nordean piti luopua tunnuslukukorteista jo tämän vuoden alusta mutta tuota lykättiin tulevaisuuteen. Syy lienee siinä ettei ihmiset (asiakkaat) suostu luopumaan siitä. Itse käyn samaa viivytystaistelua enkä aio luopua tunnuslukukortista ennen kuin on pakko. Tunnuslukusovellukset ovat varmasti ihan käteviä mutta jostain syystä olen vielä hieman skeptinen noita kohtaan.
     
  5. jak2

    jak2 Regular member

    Liittynyt:
    12.12.2011
    Viestejä:
    252
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
    Tuossa linkatussa gigantin 59e puhelimessa on 1G tyomuistia mika tarkoittaa ettei sita kohta pysty enaa paivittamaan.Jos maksaa muutaman kympin enemman niin saa tyomuistia perati 2G.Olen myos itse siina kasityksessa ettei paivittamattomyys paljoa vaikuta turvallisuuteen. Tallinnassa kirjastoissa oli muuten xp t asiakaakoneissa kaytossa viela pari vuotta sitten.Oman koneen tietoturvallisuus on kylla omalla vastuulla.Sahkopostilinkkeja ei kannata avata.Sielta voidaan yrittaa kalastaa salasanoja. Oletko harkinnut pankin vaihtoa? Muilla pankeilla on viela ( toistaiseksi?)tunnuslukutaulukot kaytossa. Puhelinta kannattaa kokeilla ennen ostoa.Kirjaimet on pienet puhelimen naytolla
     
  6. tarantella

    tarantella Senior member

    Liittynyt:
    20.10.2012
    Viestejä:
    6,143
    Kiitokset:
    1,198
    Pisteet:
    243
    Ei kai sitä kukaan edes tarjonnut ostettavaksi.
    Ei taida ihan näin mennä, taitaa olla väärä käsitys.
     
  7. jak2

    jak2 Regular member

    Liittynyt:
    12.12.2011
    Viestejä:
    252
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
    Olet itse linkannut ketjun 1.sivulla tuon gigantin puhelimen
     
    Viimeksi muokattu: 25.01.2019
  8. tarantella

    tarantella Senior member

    Liittynyt:
    20.10.2012
    Viestejä:
    6,143
    Kiitokset:
    1,198
    Pisteet:
    243
    Huomasit linkin, mutta jos olisit vaivautunut lukemaan vielä tekstin, jossa puhuttiin Nokia 3 ja 5:stä. Ei puhuta ollenkaan mainitsemastasi 59€:n Nokia 1:stä).
    Kannattaa lukea aina tekstit, ennen kommentointia.
     

Jaa tämä sivu