1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Buffalo modeemi katkeilee !

Viestiketju Laajakaistaliittymät -osiossa. Ketjun avasi Jode007 23.02.2009.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Jode007

    Jode007 Regular member

    Liittynyt:
    01.01.2008
    Viestejä:
    295
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo eli tässä nyt on kuukausia ollut tämmöinen buffalo modeemi käytössäni ja ongelmat ilmeni heti kun isäni työkoneelta laitettiin modeemi pystyyn ja sitten yhdistettiin se minun koneeseen joka pitää yhteyttä antennin avulla joskus tuli ongelmaa tämän kanssa mutta IP-resetointi auttoi ja netti toimi moitteetta mutta välillä katkeili kuiteskin ja IP-resetoinnilla yhdistyi aina uudestaan. Noh nyt tässä viime syksyllä hankimme kannettavan joka otti suoraan yhteyden tähän nettiin no tässä kannettavassa oli harvinaista että yhteys katkeili vaikka se olikin toisessa huoneessa missä minunkin kone sijaitsee. Mutta nyt tässä lähipäivinä se on yllättävästi katkeillut myös ja IP-resetointia olen myös testannut joten tästä voin vain sanoa että jos kerta ei minun koneeseen tule yhteyttä ei sillon kannettavakaan saa yhteyttä mistään ilmeisesti koska luulen että se menee ketjussa eli Työkone ekana sitten oma koneeni ja vikana kannettava tai jotain.

    Joten mikä on vialla? Joskus tässä parisen kk sitten myös päivittelin nettiajureita uusimpiin versioihin kun tämä ongelma ilmeni omassa koneessa ennen kannettavan käyttöä ja nyt toimi hyvin tähän asti ne mutta silti jatkuu katkeilu... Saan kyllä vielä yhdistettyä IP-resetoinnin avulla mutta silti 30minan välein yleensä jo katkee.

    Nopeasti apuja kiitos! :)

    PS: Xbox livessä pelailu myöskään ei aina suju tai lagitusta on ilmennyt paljon vaikka boxista menee kaapeli suoraan buffalo modeemiin kiinni. :/

    Apuja tähänkin kiitos!

    Kiitän!
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu