1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ongelma Buffalo LinkStation 210 ja salana

Viestiketju Tulostimet, näppäimistöt ja muut oheislaitteet -osiossa. Ketjun avasi PETE11 06.10.2016.

  1. PETE11

    PETE11 Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2006
    Viestejä:
    774
    Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Moikka..

    Tänään tuli tuo ulkoinen kovalevy postissa. Hukkasin salasanan enkä pääse nyt kirjautumaan. Haluaisin sen sivuston näytille jossa luodaan tuo salasana ensimmäisen kerran. Eli Getting started-Change administrator Password. Olen yrittänyt palauttaa asetukset tehdasasetuksille ylimmäisestä napista l. ylimmäinen nappula tuossa kovalevyssä. Mulla on se nyt kiinni reittimessä . Onko antaa ohjeita...
     
  2.  
  3. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,094
    Kiitokset:
    1,208
    Pisteet:
    243
  4. PETE11

    PETE11 Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2006
    Viestejä:
    774
    Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Käyttäjän todennus epäonnistui.. Olen kokeillut käyttää tuota admin ja password. Ei onnistu. Eli loin sinne oman salasanan mutta hukkasin sen ja haluaisin palauttaa asetukset että pääsisin luomaan uudesti tuon kirjautumis salasanan. Onko siinä tällaista vaihtoehtoa..
     
  5. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,094
    Kiitokset:
    1,208
    Pisteet:
    243
    Siten resetoit laitteen tehdasasetuksiin. Resetointiohjeet eri versioille on tuossa kolmannessa eli viimeisessä linkissä edellä.
     
  6. PETE11

    PETE11 Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2006
    Viestejä:
    774
    Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    En vaan osaa resetoida. Mielestäni tuossa kovalevyssä on se ylimmäinen nappi joka pitäisi palauttaa tehdasasetuksille. Olen kokeillut sitä useamman kerran en ole saanut kuitenkaan sillä onnistumaan.. onko tuossa LS-XL ohjeet tälle minun kovalevylle...
     
  7. PETE11

    PETE11 Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2006
    Viestejä:
    774
    Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Kaikki kunnossa..
     
    Viimeksi muokattu: 16.10.2016
  8. PETE11

    PETE11 Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2006
    Viestejä:
    774
    Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Vielä hiukan samasta asiasta.. Miten ja millä tavoin saan tv:n kautta esiin tämä laitteen. Olen kytkenyt usb johdon kiinni tastä nasasta tv:een. En vain saa sitä esille tuolta tv:n puolelta..


    Toinen juttu. Olen luonnut kaksi kansiota tuonne ulkoiselle kovalevylle. Liittänyt sinne tiedostoja. Miten varmistan, että ne ovat salasanan takana l. ne ovat vain omassa käytössä.
     

Jaa tämä sivu