1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

BSPlayer ja Vista

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi jounis 16.07.2007.

  1. dur4cel

    dur4cel Member

    Liittynyt:
    11.12.2007
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    nyt ttas näytti et tekstit toimi ihan ok nois muutamis leffois mis koitin mut suomenkieliset teksitit tuli englannin kielisinä... :S
     
  2.  
  3. tts33

    tts33 Member

    Liittynyt:
    22.01.2008
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mistäköhän mahtaa johtua kun spdif lähdöstä kuuluu leffoissa vain sirinä ääntä ja huonosti puhe jne...??? olen ladannut uusimmat bsplayer,ac3filter ja ffdshow??? ja minulla on siis vista ultimate 64bit. musiikki kuuluu kyllä mutta divx leffoissa äänet ei kuulu? kuuluu vain se sirinä ja epäselvästi vähän muita ääniä??? missä ihmeessä vika?
     
  4. sepitius

    sepitius Member

    Liittynyt:
    30.09.2005
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11


    Itselläni tuolla tekstin paikan muuttamisella ei ole vaikutusta, tekstit ei vaan yksinkertaisesti näy.
     
  5. JayKay76

    JayKay76 Member

    Liittynyt:
    12.02.2008
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itselläni oli BSplayerin kanssa alussa sama ongelma, ettei tekstit näkyneet ollenkaan. Seuraava temppu auttoi minua: Avaa BSplayer, valitse menu - valinnat -asetukset - tekstitys. Sitten laita rasti ruutuun: Piirrä tekstitykset peittokuva tasolle.
    Tämän jälkeen tekstit pitäisi näkyä...
     
  6. PHON1C

    PHON1C Member

    Liittynyt:
    03.03.2007
    Viestejä:
    53
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Moi. Onkos kenelläkään ollut semmoisia ongelmia bsplayerin kanssa että valittaa yhteensopivuutta ja ottaa aeron pois käytöstä. Versio on se 1.37, mutta ei viitsisi uutta versiota ottaa kun siin tulee se when u saven shaisse:D
     
  7. tapasu

    tapasu Guest

    mitä teen kun ääni ja kuva tulee mutta tekstit tulee 5 sek myöhässä?
     
  8. tapasu

    tapasu Guest

    otan tekstit dvix sivulta ja jossain leffois tekstit on myöhäs tai ei näy ollenkaan
     
  9. tapasu

    tapasu Guest


    Minulla ei näy siltikään tekstit ;S
     
  10. kiiveri

    kiiveri Active member

    Liittynyt:
    31.03.2004
    Viestejä:
    1,615
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tekstien ajoittamiseen:
    http://kotiweb.kotiportti.fi/2fast4you.info/timeadjuster.htm
    tai sitten yksinkertaisesti hakua käyttämällä. Tekstien ajoituksista on jo 1000*n ketjua.

    Vlc mediaplayerinkin pitäisi toimia myös vistassa, sitä suosittelisin käyttämään.

    Samoin käyttäisin sitä edit nappia [​IMG]
     
    Viimeksi muokattu: 17.06.2008
  11. tapasu

    tapasu Guest

    latasin ton vlc eikä tuu siltikään tekstei ;S
     
  12. khandaras

    khandaras Regular member

    Liittynyt:
    13.12.2005
    Viestejä:
    460
    Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    28
    Kyllä sitten vika on tektitystiedostossa tai käyttäjässä :) Kokeile pistää tiedostot (elokuva ja tekstit) samaan kansioon saman nimisinä. Esim. kansiossa elokuvat olisi tiedosto movie1.avi ja movie1.sub. Tiedostopäätteiden ei tietenkään tarvi olla esimerkin mukaisia. Sitten avaat vlc:llä, niin johan lähtee tekstit pyörimään, jos on toimivat sellaset. Viimeseks vielä peruskysymys: Onhan sulla oikeat tekstit käytössä? Siis oikeaan versiooon siitä elokuvasta?
     
  13. tapasu

    tapasu Guest

    joo on
     
  14. dozzy83

    dozzy83 Member

    Liittynyt:
    02.11.2008
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla kans samaa ongelmaa. Bsplayer jää jumiin ja Aero menee pois päältä
     

Jaa tämä sivu