1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Bluetooth-headset (Nokia Purity Pro) + Win7 ongelma

Viestiketju Tulostimet, näppäimistöt ja muut oheislaitteet -osiossa. Ketjun avasi Tmi0 25.04.2013.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Tmi0

    Tmi0 Member

    Liittynyt:
    16.10.2012
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla on pienimuotoinen ongelma otsikon kuulokkeiden (/headsetin) ja Windows 7:n yhteistyössä. Yhdistän nuo koneeseen erillisen BT-donglen avulla, ja yhdistäminen onnistuukin. Tuolla 'Sound' valikossa kuulokkeet näkyvät ja ovat yhdistettyinä nimellä "Bluetooth audio renderer" Stereona. Tämän lisäksi listassa on "Bluetooth Hands-free Audio" Monona ja huonolla äänenlaadulla. Jostain syystä en saa ääntä ulos muusta kuin tuosta hands-free modista, jolloin ääni on siis mono ja laadultaan huono.

    Tuossa siis ilmeisestikin asiaa sotkee se, että kyseessä on hands-free kuulokkeet. Olen kokeillut disabloida mikrofoneja ja tuota hands-free audiota mutta ilman tulosta. Saan kyllä tuon vihreän palkin iloisesti vilkkumaan musiikin tahdissa myös tuon "audio rendererin" vieressä, mutta silloin ei kuulokkeista kuitenkaan kuulu mitään.

    Olen googlettanut urakalla aiheesta, ajanut MS:n oman BT fixi-ohjelman ja kokeillut kaikki eri kombinaatiot tuolta äänivalikosta, mutta en vain saa laadukasta ääntä ulos kuulokkeista. Onko jollain vastaavia kokemuksia? Mitä vielä pitäisi koittaa säätää?

    EDIT kun klikkaan "test" nappulaa, kuulen pimputuksen luureista mutta sen jälkeen ne katoavat välittömästi listasta ja tulevat hetken päästä takaisin ja yhdistyvät uudestaan. Ikäänkuin yhteys toimisi mutta jotain tapahtuu kun ääntä alkaa kulkemaan.
     
    Viimeksi muokattu: 25.04.2013
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu