1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

blue screen

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi bassat 17.02.2006.

  1. Neptun

    Neptun Active member

    Liittynyt:
    17.01.2005
    Viestejä:
    3,954
    Kiitokset:
    10
    Pisteet:
    68
    @zootti: Sun tapauksessa eivät stop virheen koodit taida paljon pitemmälle auttaa, sillä vain harvoissa tapauksissa ne voivat osoittaa noin tarkasti virheen lähteen. Vihe on tapauksessasi muistikammoissa (mm. oletko ajanut eri vaihtoehtoja kyllin kauan esim. yli yön) tai niiden teknisissä ominaisuuksissa. Emolevykin voisi olla syyllinen jos se olisi vain toinen paikka, mutta näin ei kai ole. Katso emon käsikirjasta tai nettisivulta, millaisia muisteja se tarkalleen vaatii ja vertaa sitten muistiesi teknisiin arvoihin. Onko sulle mahdollista antaa ne jollekin kaverille tutkittavaksi eri koneeseen? Ai niin, ja mikä käyttis sulla on?

    LISÄYS: Sulla on tämä sama asia esillä jo tuolla:
    http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/334114
    Kumpaa aiot jatkaa, VAIN yhdessä paikassa!
     
    Viimeksi muokattu: 27.04.2006
  2.  
  3. joekopo

    joekopo Member

    Liittynyt:
    31.01.2006
    Viestejä:
    57
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    terve!

    mulla hieman samanlaisia ongelmia.
    kone alkaa temppuilemaan näin: ensin bluescreen hetken päästä toinen,kolmas voi mennä pari päivää tiltaa kokoajan ja sit ei enää käynnisty ollenkaan. ilmoittaa et config/system puuttuu tai vioittunut.
    käytin kovon kaverin koneessa sama homma ei käynnisty windows vaan system juttu...
    toin takas omaan koneeseen ja kas kummaa windows lähti käyntiin ja pelaa moitteettomasti kunnes toissapäivänä kaks kk edellisestä kerrasta sama ralli alkoi taas ja vain kun mä oon kirjautuneena.

    nyt tosin windows config/system tiltti loppu ku käynnistelin noin 20 kertaa putkee. sen jälkee taas parit bluescreenit ja nyt "kop kop" on taas pysyny käynnissä jo tunnin...

    vika häipyi pariks kuukaueks ja tuli takas... nyt taas pelaa , mutta kuinka kauan
     
  4. Neptun

    Neptun Active member

    Liittynyt:
    17.01.2005
    Viestejä:
    3,954
    Kiitokset:
    10
    Pisteet:
    68
    @joekopo: Vaikuttaa ensikuulemalta kovon vialta. Voithan hankkia merkkikohtaisen testiohjelman kovon valmistajan sivuilta ja kokeilla sillä. Muitakin keinoja on, jos valmistajalla ei tuollaista ohjelmaa olisi. Mikä niiden blueskriinien tunnus on eli Stop 0x000000XY ne kaksi viimeistä kirjainta tai mumeroa?
     
  5. joekopo

    joekopo Member

    Liittynyt:
    31.01.2006
    Viestejä:
    57
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    joo täytyy ootella et alkaa taas tekemää sitä bluescreenii ja katto sit ne koodit.

    ei oo enää eilisen jälkee tilttaillu, että luulen et pelaa taas kuukauden tai pari.

    löytyykö niist koodeis jotain tietoa mitä mikäkin tarkoittaa?
     
  6. Fidelaar

    Fidelaar Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2003
    Viestejä:
    817
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jossai oli laskuri, käy testaas riittääkö poweri...
    5 konetta on mun lähipiiris tehny tota ja jokaisessa on syynä ollu riittämätön poweri tai ei yhteensopiva muistikampa...
     
  7. Neptun

    Neptun Active member

    Liittynyt:
    17.01.2005
    Viestejä:
    3,954
    Kiitokset:
    10
    Pisteet:
    68
    Niitä Stop erroreita eli pysäytysvirhenäyttöjä on kaikkiaan parisensataa erilaista. Osa niistä on sellaisia, jotka rajaavat virheen, mutta suurin osa kaikkein yleisimmistä epätarkempia mutta kuitenkin sellaisia, että niiden perusteella voi päätellä esim. onko kyseessä rauta vai softa ja joskus esim. näyttiksen ajurien puutteet. Jos nyt haluat tietää ihan syntyjä syviä, niin Microsoftilla on sitten sellainen debug-ohjelma, jolla voidaan noita virhesanomia tutkia. Sen käyttö on kuitenkin siksi vaikeata ja tuloksetkin voidat olla vielä epätarkoja, että meillä ei ole menty sen käyttöön. Ulkomaisissa foorumeissa näkee joskus, mutta ei mainittavin tuloksin. Sitten Microsotilla on vielä sellainen palvelu kuin Crash Analysis, joka niin ikään tutkii stoperroreita ja antaa raportteja. Palvelunsta on vähän kokemuksia, erityisesti ei ole selvää kuvaa kuinka kauan vastauksen saaminen kestää. Yritän (syksyllä) löytää jonkun, joka on halukas testaamaan tuota palvelua.
     
  8. joekopo

    joekopo Member

    Liittynyt:
    31.01.2006
    Viestejä:
    57
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    joo no itseasiassa epäilin itekin tota poweria ja vaihdoin isompaan, mutta sama ralli jatkui.
    ja memtestillä ei oo löytyny mitää.
    näytön ohjaimen ajurit vaihdoin viimestä edellisen temppuilun jälkeen, mutta ei virkaa.

    voiskohan olla mikää virus?? norttoni tunnistaa kyl jonkun, mut ei vissii osaa poistaa.ja välil tuntuu et joku muu käyttää mun nettiä ku nuolivalot vilkkuu vihreänä vaikkei ite tee mitää netis.

    nii ja sit toinen ongelma mikä voi olla ja virukseen liittyvä:
    eli microsoft sprinter spooler vilkkuu ain välil tuol ruudus niinku norttonin kautta. jotain automaattisista säännöistä. oon laittanu ne käsin estoo mut se ei pelaa ku hetken ja alkaa taas vilkkumaa.

    olisko apuu jos laittasin esim. hijackin tiedot tänne? ite en niistä mitää ymmärrä muuta ku et siel näkyy jos on ylimäärästä. kai...
     
  9. joekopo

    joekopo Member

    Liittynyt:
    31.01.2006
    Viestejä:
    57
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    laitan kumminkin:


    Logfile of HijackThis v1.99.1
    Scan saved at 1:05:34, on 30.4.2006
    Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
    MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

    Running processes:
    C:\WINDOWS\System32\smss.exe
    C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
    C:\WINDOWS\system32\services.exe
    C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
    C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
    C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
    C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
    C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccProxy.exe
    C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
    C:\Program Files\Norton Internet Security\ISSVC.exe
    C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
    C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
    C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
    C:\WINDOWS\system32\LEXBCES.EXE
    C:\WINDOWS\system32\LEXPPS.EXE
    C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
    C:\Program Files\Common Files\Autodata Limited Shared\Service\ADCDLicSvc.exe
    C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
    C:\Program Files\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
    C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
    C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
    C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
    C:\WINDOWS\Explorer.EXE
    C:\WINDOWS\system32\GSICON.EXE
    C:\WINDOWS\system32\dslagent.exe
    C:\Program Files\DAEMON Tools\daemon.exe
    C:\Program Files\Lexmark X1100 Series\lxbkbmgr.exe
    C:\Program Files\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe
    C:\Program Files\Lexmark X1100 Series\lxbkbmon.exe
    C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\jusched.exe
    C:\WINDOWS\Mixer.exe
    C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe
    C:\PROGRA~1\Nokia\NOKIAP~1\LAUNCH~1.EXE
    C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe
    C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Works Shared\WkUFind.exe
    C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
    C:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
    C:\Program Files\Common Files\Ahead\lib\NMBgMonitor.exe
    C:\PROGRA~1\COMMON~1\PCSuite\Services\SERVIC~1.EXE
    C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe
    C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe
    C:\PROGRA~1\MOZILL~1\FIREFOX.EXE
    C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
    C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
    C:\Documents and Settings\Janne\Työpöytä\HijackThis.exe

    R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Linkit
    F3 - REG:win.ini: run=
    O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
    O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\ssv.dll
    O2 - BHO: Norton Internet Security - {9ECB9560-04F9-4bbc-943D-298DDF1699E1} - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\AdBlocking\NISShExt.dll
    O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Program Files\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
    O3 - Toolbar: Norton Internet Security - {0B53EAC3-8D69-4b9e-9B19-A37C9A5676A7} - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\AdBlocking\NISShExt.dll
    O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Program Files\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
    O4 - HKLM\..\Run: [GSICONEXE] GSICON.EXE
    O4 - HKLM\..\Run: [DSLAGENTEXE] dslagent.exe USB
    O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools] "C:\Program Files\DAEMON Tools\daemon.exe" -lang 1033
    O4 - HKLM\..\Run: [Lexmark X1100 Series] "C:\Program Files\Lexmark X1100 Series\lxbkbmgr.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl] "C:\Program Files\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\jusched.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [C-Media Mixer] Mixer.exe /startup
    O4 - HKLM\..\Run: [ATICCC] "C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe" runtime -Delay
    O4 - HKLM\..\Run: [PCSuiteTrayApplication] C:\PROGRA~1\Nokia\NOKIAP~1\LAUNCH~1.EXE -onlytray
    O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMon.exe /Consumer
    O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Works Update Detection] C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Works Shared\WkUFind.exe
    O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
    O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
    O4 - HKCU\..\Run: [BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Program Files\Common Files\Ahead\lib\NMBgMonitor.exe"
    O4 - Global Startup: Adobe Reader Speed Launch.lnk = C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
    O4 - Global Startup: AutoCAD Startup Accelerator.lnk = C:\Program Files\Common Files\Autodesk Shared\acstart16.exe
    O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
    O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\ssv.dll
    O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\ssv.dll
    O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
    O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
    O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
    O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - "C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msgrapp.dll" (file missing)
    O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
    O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
    O23 - Service: Autodata Limited License Service - Unknown owner - C:\Program Files\Common Files\Autodata Limited Shared\Service\ADCDLicSvc.exe
    O23 - Service: Autodesk Licensing Service - Autodesk, Inc. - C:\Program Files\Common Files\Autodesk Shared\Service\AdskScSrv.exe
    O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
    O23 - Service: Symantec Network Proxy (ccProxy) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccProxy.exe
    O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
    O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
    O23 - Service: ISSvc (ISSVC) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Norton Internet Security\ISSVC.exe
    O23 - Service: LexBce Server (LexBceS) - Lexmark International, Inc. - C:\WINDOWS\system32\LEXBCES.EXE
    O23 - Service: Norton AntiVirus Auto-Protect -palvelu (navapsvc) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
    O23 - Service: SAVScan - Symantec Corporation - C:\Program Files\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
    O23 - Service: ScriptBlocking Service (SBService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\COMMON~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
    O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
    O23 - Service: Symantec SPBBCSvc (SPBBCSvc) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
    O23 - Service: Symantec Core LC - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe

     
  10. joekopo

    joekopo Member

    Liittynyt:
    31.01.2006
    Viestejä:
    57
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    jepu!

    nyt tulikin taas blluescreenit...

    tollast luki:

    driver_irql_not_less_or_equal
    ***stop: 0x000000d1 (0xbbf584e9 0x0000002,0x0000000,0xbbf5848e9)


    ja sit windosin käynistyttyä
    c:\docum~1\janne\locals\temp\wera2ed.dir00\mini050206-01dmp
    \sysdata.xml

    jotain tollasta.
    sori noi kirjotus virheet...
    on niin kammo rapula ni ei oikein osu noi sormet toho näppäimille
     
  11. Neptun

    Neptun Active member

    Liittynyt:
    17.01.2005
    Viestejä:
    3,954
    Kiitokset:
    10
    Pisteet:
    68
    Stop D1 merkitsee yleensä jotakin huonoa ajuria, myös muisti ja virheellinen pagefile mainitaan. Aikaisemmin oli kovossasi toimintahäiriöitä, toi pagefile on sitä kovon käyttöä. Tee kuten aikaisemmin neuvoin, hanki kovosi kotisivulta merkkikohtainen kovon testiohjelma ja aja se. Puntaroi myös ajureitasi, oletko niitä muutellut, päivittänyt?
     
  12. joekopo

    joekopo Member

    Liittynyt:
    31.01.2006
    Viestejä:
    57
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    terve taasen...

    voisko joku laittaa mulle linkin mistä löydän ton kiintolevyn tarkistus ohjelman kun on ite niin avuton etten löydä...

    kiintolevyjäni ovat: Seagate Barracuda 7200.7 Plus (ST3160023A) 160 GB
    ja: seagate (st3120020a) 120 gb


    kiitos!

    p.s. mielellään pikaohje ohjelman käyttämiseksi.
     
  13. Neptun

    Neptun Active member

    Liittynyt:
    17.01.2005
    Viestejä:
    3,954
    Kiitokset:
    10
    Pisteet:
    68
    Tulin juuri kesälomilta erämaista ja huomaan sinun jääneen paitsi vastausta viime kysymyksiisi. Vieläkö ovat ajanohtaisia?
     
  14. joekopo

    joekopo Member

    Liittynyt:
    31.01.2006
    Viestejä:
    57
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    joo itse asiassa kone ei oo tilttaillu parii viikkoo ollenkaan.
    mielessäni kävi myös et jos näytön ohjain kuumenisi liikaa ku siin on joku zalmanin jäähy mis ei oo tuuletinta.
    siin ei kyl oo lämpötila anturia ollenkaan.

    koneen lämmöt on 18 c ja rossun 45 c aux on 29 c mikälie? kovalevyt 40-45 c
    ja sit everestis on joku suoritustesti juttu ja sen kun testaa läpi ni ilmoittaa keltaisella 2767mb/s P4 2815mhz unknown i848P PC3200 DDR SDRAM muut on vihreät.

    sit pari muuta juttuu viel:

    onks toi ok ku tehtävien hallinnassa näkyy kaks niit suorittimen käyttöhistoriaa vierekkäin??

    ja näytön ohjain on radeon 9500/9700pro
    joissain asetuksissa lukee noin ja sit lisäks /secondary
    kuuluuko niin olla?
    joskus koitin vaihdella niita catalystejä mut ei vaikuttanut kaatuilemiseen. joten ei luulis niistä olevan kiinne.

    et tälläst pientä...


    p.s. toissapäivänä ku pelailin codii jonkin aikaa (3,5 tuntii) ni alko kone nykimään luulin et yhteys lagaa, mut ku sammutin pelin ni nyki kaikki ohjelmat tyylin et kone oli mykkä joka kolmas sekuntti... ei kuitenkaan kaatunut

     
  15. Neptun

    Neptun Active member

    Liittynyt:
    17.01.2005
    Viestejä:
    3,954
    Kiitokset:
    10
    Pisteet:
    68
    Jos lämpötilatietosi pitävät paikkansa, niin ei syytä huoleen sen osalta. Useat näytönohjaimet ovat passiivijäähdytettyjä eli niissä ei ole tuuletinta. Lämpötilaa voit tutkia myös siten, että aukaiset kotelon ja katsot mitä se tekee silloin jos häiriöitä tulee.

    Kaksi mainintaa Radeonista on niin kuin pitää ollakin.

    Aikaisemmin kysyit Seagaten kovalevyjen testiohjelmista. Niitä on saatavissa Seagaten nettisivuilta kolmea eri laatua, joista yksi on verkossa ajattava tyyppi ja toinen koneelle imuroitava testiohjelma. Ohjeet ovat niiden yhteydessä.

    Kannattaa seurailla, mitä Tapahtumienvalvonnan lokeihin tulee merkintöjä. Nämä ovat eräänlainen koneen toimintojen teveysmittari. Sinne syntyy aina jälkiä, jos on jossakin kohdin häiriöitä. Toinen mikä kannattaa hyvän virustutkan ja kunnollisen palomuurin lisäksi - Windowsin oma ei ole riittävä - lisäksi tehdä on käyttiksen ajoittainen siivous, tauhka ja turhat rekisterimerkinnät pois. Jos ei sitä tee jotkut arvioivat, että kone voi toimia korkeintaan vuoden ilman siivouksia.
     
  16. joekopo

    joekopo Member

    Liittynyt:
    31.01.2006
    Viestejä:
    57
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    terve!

    konetta on tullut aina silloin tällöin siivoiltua, mutta jostain syystä toi vuosi pitää aika tarkkaan kutinsa...
    on joutunut suunnilleen vuoden välein laittaa windowsin uusiks.
    virus ja palomuuri asiat pitäisivät olla kunnossa.

    tuolla tapahtumienvalvonnassa löytyikin aika paljon virheitä kunhan vaan osaisi niitä tulkita.
    siellä saattaa olla samaa virhettä 50 kpl putkeen, mutta
    laitan muutaman esimerkin tähän.


    järjestelmä:
    LÄHDE LUOKKA TAPAHTUMA
    28.9.2006 11:00:52 service control manager ei mitään 7023 -
    28.9.2006 11:00:51 service control manager ei mitään 7000 -
    16.9.2006 12:04:43 system error (102) 1003 -
    8.9.2006 17:01:31 cdrom ei mitään 11 -
    14.8.2006 15:35:05 sidebyside ei mitään 58 -
    14.8.2006 15:35:10 sidebyside ei mitään 59 -

    josko noi auttais
    sovelluksissa näyttäs olevan ja helv. virheitä ja varotuksia
    luokat 100,101,50 ja tapahtumat 1000,103,4609,103
    onko apua?

    suurin sovellus virheitten lähde näyttäs olevan f-secure anti-virus.

    en ite noistakaan tajuu mitään.
     
  17. joekopo

    joekopo Member

    Liittynyt:
    31.01.2006
    Viestejä:
    57
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    kiintolevyistä ei löytynyt mitänn virheitä!
     
  18. Neptun

    Neptun Active member

    Liittynyt:
    17.01.2005
    Viestejä:
    3,954
    Kiitokset:
    10
    Pisteet:
    68
    Osa tapahtumienvalvonnan virheistä ja varotuksista johtuu aina käyttäjän omista hätäilyistä ja mokista, osa on sitten varsinaisia virheitä. Kun ei muista noiden "luokkien" selityksiä niin lisää oleelista tietoa saat painamalla ko. virhettä hiiren oikealla napilla ja siitä Ominaisuudet. Siellä on ehkä helpommin tajuttavaa tietoakin. Mikä sulla on toi "anti-virus" onko se jokin virustorjuntaohjelma, vai osa F-sekurea? Virustorjuntoja ei tule olla kuin yksi, muuten ne häiritsevät toisiaan.
     
  19. joekopo

    joekopo Member

    Liittynyt:
    31.01.2006
    Viestejä:
    57
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    joo on osa f-securea.
    toi on tullut huomattua jossainvaiheessa että kaks virusohjelmaa ei toimi saman aikaisesti ;)

    toi 70023 ja 7000 virheet saattavat olla ihan normaaleja tietokoneen käynnistyessä tapahtuvia kun viittasi adsl modeemiin ja niitä aika harvoin

    ja toi cdrom ==> ohjain havaitsi korttivirheen laitteella/device/cdrom0
    sitä on jonkun verran mutta ainoastaan yhtenä päivänä joten varmaan mun jotain omia säätöjä...

    mut toi sidebyside / 59 generate activation context epäonnistui. syy: c:/windows/system32/bthprops.cpl. viitteen virhesanoma: toiminto on suoritettu

    /58 muotovirhe käytäntötiedostossa C:/windows/system32/bthprops.cpl rivillä 2
     
  20. Neptun

    Neptun Active member

    Liittynyt:
    17.01.2005
    Viestejä:
    3,954
    Kiitokset:
    10
    Pisteet:
    68
    Tuo bthprops.cpl on bluetooth-systeemiin liittyvä tiedosto. Jos sinihampaan käyttö aiheuttaa sen toimimattomuutta voi ajurit asentaa uudelleen.

    Pidä kone puhtaana, virustarkistukset kunnossa äläkä imuroi kaikkea mahdollista niin koneesi toimii ihan mukavasti ;-).
     
  21. Yiikoo

    Yiikoo Member

    Liittynyt:
    06.09.2006
    Viestejä:
    44
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kyl noita bluescreenejä poksahtelee ruutuun aina joskus, sama oli vanhalla koneella. Uudelleenkäynnistys vaan ja hommat jatkuu. :D Esim. jos ohjelma vaatinut uudelleenkäynnistystä sitten ei ole uudelleenkäynnistänyt ja tehnyt paljon asioita koneella, sit jossain vaiheessa kun yrittää avata sovellusta niin pässähtää ruutuun bluescreen.

    Janne
     

Jaa tämä sivu