1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Blue-Ray Yhteensopivuus?

Viestiketju Blu-ray -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi herantpe 01.01.2008.

  1. herantpe

    herantpe Member

    Liittynyt:
    24.12.2007
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi, Viikonloppuna ja eilen kokeilin kolmessa eri telvisiossa HDMI liittimiä ja latauksia. Laite lataa Hdmi:n kautta ohjelman (kestää noin 3-4 minuuttia) mutta elokuvasta jättää valikot pois mistä voi valita kielen ym ym. Ja esittely kiertää jatkuvasti uudelleen alkuun niin kauan kuin jaksaa katsoa. Komponentti liittimien kautta toimii aivan moitteettomasti mutta kuva ei ole täysin terävä.Setupp myös toimii ja tulee Tv:n ruudulle näkyviin. Hdmi:n kautta ei tule näkyviin. Olen vaihtanut laitteen myyjällä toiseen , vaihdon jälkeen sain edes nämä näkyviin ,ensimmäisen laitteen kanssa ei tullut mitään näkyviin. Sonyn sivuilla oli jokin aika sitten jokin päivitys nyt en löydä enää? Olisko uusi Softa? Huomenna soitto Sonylle harmittaa olen soittimen ostanut noin kaksi viikkoa sitten ja yhtään TERVÄPIIRTO elokuvaa en ole päässyt katsomaan. Olen kokeillut toisessa tv:ssä ja toislla kaapeleilla ei paua. Mikä eteen / Kaupan purku ? Kertokaa onko ollut samanlaisia kokemuksia? Sonyn laatu ennen olen aina luottanut nyt alkaa usko merkkiin karisemaan.
     
  2.  
  3. creativeb

    creativeb Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2007
    Viestejä:
    101
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nyt en kyllä täysin ymmärrä mistä tässä puhutaan. Oletan, että olet ostanut blu-ray soittimen? siis mikä on ongelma ei näy telkkarissa hdmi liitännän kautta elokuvat? Mielestäni sen verran sekava postaus, että paha sanoa????
     
  4. herantpe

    herantpe Member

    Liittynyt:
    24.12.2007
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei, Niinimaa Hyvinkää TV:huolto siellä ratkesi asia soittimessa vanha "softa" piti vaikuttaa vain tekstipuoleen , mutta se kun asennettiin niin laite toimii kuin unelma.Laitoin Sonylle palautetta saas nähdä mitä sieltä vastataan? Sonyllä oli kyllä jokin aika sitten päivitys mutta vedetty sieltä pois?
     

Jaa tämä sivu