1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Blu-Ray

Viestiketju Blu-ray -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Ansku_76 12.10.2008.

  1. Ansku_76

    Ansku_76 Guest

    Olen ns. aloittelija ja haluaisin kysyä seuraavia asioita:

    1) Voiko Blu-Ray -soittimella toista dvdr-elokuvia?
    2) Löytyykö jostain tallentavia Blu-Ray -soittimia?
    3) Mille levyille voi polttaa Blu-Ray -elokuvia?
    4) Vissiin Blu-Ray -soitin ei tue avi/DivX -formaatteja, mitä ne loppujen lopuksi tukee?

    Ummikkona lammessa olen...

    Meil meinaan on nyt LG:n Tallentava DVD-soitin ja se on laukeamispisteessä. Ja siksi haluan seuraavankin soittimen olevan tallentava ja mielellään Sony. Meillä on tuossa Sonyn Vahvistin ja Bravia HDTV, niihin joku hyvä jossa ois kuvan laatu hyvä, mutta olen noitten teknisten tietojen kanssa vähän hukassa.

    Osaisko joku auttaa!
     
  2.  
  3. Trilogiar

    Trilogiar Regular member

    Liittynyt:
    08.08.2007
    Viestejä:
    793
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    1.

    Ps3 toistaa

    2.

    En ole varma. Mutta polttavia asemia on koneella. Maksvat kyllä jonkin verran ja tarvii hyvän koneen. Muutenkaan ei mielestäni paljoa järkeä ostaa kalliita levyjä, ja tallentavaa soitinta, sillä ei se SD lähetysten kuvanlaatu Bluray levyllä parane, jos TV ohjelmien nauhoittamiseen meinaat.

    3.

    Bluray sisältää HD kuvanlaatua (High Definition) ja HD laatua voit katsoa tehokkaalla PC:llä, joka tukee oikeaa resoluutiota. Kuitenkin tietääkseni joudut tallentamaan kaikki HD leffasi Bluray levylle ja soittamaan niitä Bluray soittimella, mikäli haluat leffojesi näkyvän soittimessa teräväpiirtona. Toki voit liittä koneesikin televisioon, jos vain koneesi kestää.

    4.

    Ps3 tukee


    Tuossa hieman. Korjatkoon joku, jos olen väärässä.
     
    Viimeksi muokattu: 13.10.2008
  4. MiKa85

    MiKa85 Regular member

    Liittynyt:
    27.03.2007
    Viestejä:
    830
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Seuraavat soittimet myös toistavat DVD:t ja DivX:ät

    Panasonicin DMP-BD30EG ja DMP-BD30EE
    Philipsin BDP7200
    Denonin DVD-2500BTC1B-, DVD-3800BDC1B-, DVD-3800BDSP- ja DVD-2500BTSP
     
  5. Ansku_76

    Ansku_76 Guest

    Kiitos! Näilläkin jo aloittelija pääsee alkuun.
     

Jaa tämä sivu