1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

black ops 2 bugaa

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi joookke 11.05.2013.

  1. joookke

    joookke Member

    Liittynyt:
    30.12.2012
    Viestejä:
    53
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Oon pari kortaa törmännyt ääniongelmaan juuri bo2 kanssa. Pari kertaa zombimoodissa äänet ikään kuin katoavat ja alkavat ritisemään/narisemaan. Ainoa mikä auttaa, konsolin uudelleenkäynnistys. Multiplayerissäkin on ollut samaa ongelmaa. Onko muilla kokemuksia?
     
  2.  
  3. Puuzaa

    Puuzaa Member

    Liittynyt:
    07.02.2008
    Viestejä:
    21
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    On kokemusta. Pilaa mukavasti käynnissä olevan pelin. Jos pelaat vaikka zombeja ja yhtäkkiä äänet alkaa rätisemään ei pelaamisesta tule enää mitään kun et kuule oikeita ääniä.
    Googlella löytyy lisää kun hakee "Black ops 2 static noise" Samalla löytyy myös Youtube videoon linkki jossa juurikin kyseinen ongelma. Aika monella ollut tuota ääniongelmaa.
    Jossain keskustelussa Treyarch neuvoi asentamaan pelitiedostot uudelleen. En ole itse jaksanut kokeilla auttaisiko ongelmaan.
     
  4. joookke

    joookke Member

    Liittynyt:
    30.12.2012
    Viestejä:
    53
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jep, täytyy varmaan koittaa uudelleenasennusta :/
     
  5. jpvir

    jpvir Regular member

    Liittynyt:
    16.02.2009
    Viestejä:
    123
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Toi bugi on ollu alusta asti zombis ja uudes päivitykses tuli multiplayeriinkin, lähtee kun vaihdat zombist multiin ja päinvastoin tai käynnistät pelin uudestaan. Uudelleen asennus ei auta mitään vika on pelissä.
     
  6. Jeebou101

    Jeebou101 Member

    Liittynyt:
    20.09.2012
    Viestejä:
    28
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    juu mulla on sama, mutta mä saan sen bugin ainakin pois ku uudelleenkäynnistää pelin.
     
  7. JugeliS

    JugeliS Regular member

    Liittynyt:
    30.11.2004
    Viestejä:
    224
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Laittaa tähän kysssäri ku ei viitti uutta viestiketjua. Eli minkä mukaan tua liiga-pelis menee noi luokat menee? siis pronssi, hopee, kulta ja mitä ny vielä olikaa..
    Oon sitä ny muutaman kerran pelannu. varmaan kolmee eri champions series:iä. Ja aina mulla on tullu toi pronssi luokka. Tos ny hilja pelattiin 2kaverin kas ja sen 5pelin jälkeen saatin luokat ni yhellä tuli hopee sitte mulle ja toiselle tuli pronssi.
     
  8. jpvir

    jpvir Regular member

    Liittynyt:
    16.02.2009
    Viestejä:
    123
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Eikös ne ollu rauta,pronssi,hopea,kulta ja platina. Taitaa riippua voitoista, kd ratiosta ja piste sijoituksesta. Kerran oon pelannu ja kulta luokkaan pääsin viidellä voitolla 1-3 kd:llä ja keskikastin pojoilla. Mun mielestä kyl aikast typerästi toteutettu koko liiga pelitaidoilla ei oikeestaan mitään merkitystä, enempi tuurista kiinni minkälaiset pelaajat sattuu kohdalle. Yleensä se arpoo viel lobbyn parhaat pelaajat samalle puolelle.
     
    Viimeksi muokattu: 23.05.2013
  9. JugeliS

    JugeliS Regular member

    Liittynyt:
    30.11.2004
    Viestejä:
    224
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    no tuoski pelis misä kolmestaan pelattiin ni kaveri joka sai hopeen ni sai yhem tapon. olikan search and destroyta mitä pelattiin en muista..
     

Jaa tämä sivu