1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

bittorrent nopeus...?

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi miige 14.08.2005.

  1. mkmikko

    mkmikko Regular member

    Liittynyt:
    11.08.2005
    Viestejä:
    335
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Elikkäs voitte varmaan kertoo mulle että miten saan itteni activeks ku se vaatii ettei nat palomuuri kiellä sitä ja miten saan sitten sen nat palomuurin pois haittaamasta?
     
  2.  
  3. Drizzt^^

    Drizzt^^ Active member

    Liittynyt:
    20.09.2004
    Viestejä:
    1,599
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    NATtia ei kannata ottaa pois käytöstä, koneestasi tulee vain haavoittuvaisempi. Suosittelisin puhkomaan pari reikää modeemiisi. Jos et itse osaa, niin kerro modeemisi malli, niin autamme.
     
  4. miige

    miige Regular member

    Liittynyt:
    16.01.2005
    Viestejä:
    251
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ihan semmosen ilmotuksen sanon vaan että kaikki jotka omistaa yli 2megasen netin ja SpeedStream modeemin ja jos netti tökkii ni ottakaa yhteyttä palvelun tarjoajan tekniseen tukeen! Niitä on myyty eriä jotka on viallisia. Ei pysty toistaan enää 2 megasta. Itte soitin Elisan tekniseen tukeen ni ei muutakun takuuvaihtoon motukkaa ja eiköhän rupee puksuttaan taas!!
     
    Viimeksi muokattu: 21.08.2005
  5. Naapurisi

    Naapurisi Regular member

    Liittynyt:
    17.02.2005
    Viestejä:
    136
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oliskohan sittenkin ollut se kb/s mutta kyllä kun eilen vilkasin niin tuli sellasta n.500kt/s.
    Kyllä se riittää kuitenkin.
     
  6. Taukkizz

    Taukkizz Regular member

    Liittynyt:
    21.09.2004
    Viestejä:
    361
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eikö tällä oo vaikutusta vain silloin kun winukan palomuuri on päällä? Korjatkaa jos olen väärässä :p

    Ei muuten mutta en ole huomannut mitään vaikutusta yhtään missään latausnopeuksissa vaikka on SP2 ja winukan palomuuri pois päältä. Siis jos lataan esim. leffaa RevConnectilla ja lähteitä on vaikkapa 2000 niin kuin kerran oli Saw:ssa :D:D niin kyllä se sitä 210 tjsp tuli KOKO ajan.
     
    Viimeksi muokattu: 24.08.2005
  7. Drizzt^^

    Drizzt^^ Active member

    Liittynyt:
    20.09.2004
    Viestejä:
    1,599
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Olet väärässä :D Korjatkaa, jos olen väärässä.
     

Jaa tämä sivu