1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

bitrate.......

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi tommi85 16.01.2002.

  1. tommi85

    tommi85 Regular member

    Liittynyt:
    26.11.2001
    Viestejä:
    223
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    tää on taas semmonen kysymys josta jokainen murahtaa=)
    mutta mikä olisi hyvä bitrate jos käydän divx slow motion codekkia... siis hyvä bitrate jotta tulee hyvä kuvan laatu.
    mulla on nyt se 750 ja 110 minsan leffa menee vähän yli 700mt 128bps lamen äänellä.
    Ja mulla tekee huonompaa laatua tuolla 2-pass tekniikalla joka tulee uusimmassa divx kodekissa. mistäköhän tämä johtuu. sama bitrate kuin vanhemmassa kodekissa....
     
  2.  
  3. dRD

    dRD I hate titles Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    8,312
    Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    Hm? Kyllä DivX4:n 2-pass laatu on perus-DivX3:sta parempi aina, IMHO -- ainoa milloin DivX3 pääsee lähelle on SBC-pakkauksessa (eli esim. Nandubilla kierosti pakaten, jolloin pakkauksessa vaihdellaan lennosta tarpeen mukaan slow ja fast codeccia).

    Tiedän että tulee kitinää, bitrate ja varsinkin CD-lukema on aina se, josta vikistään, mutta teen itse harvat DivX:ni aina DivX4:n 2-pass pakkauksella siten, että leffa menee kahdelle CD:lle täyttäen ne piripintaan (74min CD:tä, olen standardifriikki ja 80min CD ei ole standardia :).
     
  4. Ritari

    Ritari Member

    Liittynyt:
    22.06.2001
    Viestejä:
    88
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    piripintaan, lievästi overburnattunaki? ;)
     
  5. dRD

    dRD I hate titles Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    8,312
    Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    Ehei, overburn on taas sitä standardien rikkomista :)
     

Jaa tämä sivu