BIOSin päivitys?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Kiedis 30.06.2007.

1. Kiedis

Kiedis Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ketään tuskin kiinnostaa teidän välinen kinastelu, joten eiköhän se lopeteta siihen.

Eivät liity mitenkään ketjun aiheeseen.

2.  
  3. core2

core2 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Mulla herää vaan YKSI älyttömän tärkeä kysymys siis mikset sä ole niin kutsuttu moderator.Kun olet näytät olevan aina oikeassa,omasta
    mielestäsi ainakin.

4. core2

core2 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Ketään tuskin kiinnostaa teidän välinen kinastelu, joten eiköhän se lopeteta siihen
    JEES ainakin minun puoleltani,hatuttaa vaan hiukan kun tää kaveri osaa paljon mut näyttää vaan haluavan rönöttää.
    ok takaisin pulpettiin.

5. vaetti

vaetti Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    okse, edit-nappula löytyy sun kirjottaman viestin yläkulmasta ja lainaus -nappi löytyy viestilaatikon yläpuolelta.

6. core2

core2 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Okey.olen yrittänyt saada apua tähän,olen lukenut tän ohjeen
    moneen kertaan mut näyttää silti menevän pieleen.jos tämä ei olisi kovin työlästä,neuvoa tai vaikka lähettää joitakin esimerkkejä
    vaikka yksityis viestinä esimerkiksi en näe mitään edit nappulaa ainoastaan ohjeet,ja lihavointi_>kursiivi->punainen väri->lainaus
    ->lisääkuva ->ja linkki.voi voi olisit tai ehkä näit tämän alussa kun tulin mukaan,olin jo hakemassa köyttä,no se ei oo ihan totta.

7. IlmoPJ

IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    787
    Pisteet:
    193
    Vastaan nyt vielä kerran tämän tähän oksen vastauksiin , jos niin yksinkertaista asiaa, kuin "lainausta" tai "kopiointia" ei opi oikein käyttämään. Kannattaa pysyä poissa täältä.

Oletko koskaan kuullut lauseenrakenteesta. Pisteellä päätetään lause, alkaa aina isolla kirjaimella, pilkulla muodostetaan sivulause, joka täydentää päälausetta.

Vielä kun tuo tietämättömyys on tietokoneasioista on samaa luokkaa, niin tämä foorumi on väärä sellaisille, sepustuksille, jossa ei koskaan tule mitään järkiperäistä on,

Nyt pyytäisin, että kaikki on tässä ja aiheen keskustelu jatkuu alkuperäisestä aiheesta.

Jaa tämä sivu