1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Bioshock ongelma

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi DaMike 12.05.2010.

  1. DaMike

    DaMike Member

    Liittynyt:
    12.05.2005
    Viestejä:
    94
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tänä aamuna tuli tilattu Bioshock postista ja asensin pelin.. Ei mitään ongelmaa missään. Hyvin käynnisty ja alko pelittään. Alkuanimaatio näytti ja kuulosti hyvältä, mutta sitten:

    Ei minkäänlaista ääntä alkuanimaation jälkeen. Olen asentanu uusimmat patchit ja käynnistäny uudelleen yms. Olen myös kokeillu pelata vähän pitemmälle jos jostain bugista johtuen ei vain äänet toimis mutta ei. Kaikki muu toimii hyvin, näyttää tosi hyvältä. Mutta mitään ei kuulu.

    Windowsissa toimii kaikki normaalisti, musiikki kuuluu yms.

    Mistä tämmönen vois johtua?

    PS. Ja olen tarkistanu ääniasetukset, ei mitään ongelmaa. Valikoissaki kuuluu tausta musiikki
     
  2.  
  3. _Sample_

    _Sample_ Member

    Liittynyt:
    29.01.2010
    Viestejä:
    47
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mullaki on sama ongelma, olen kans asentanut uusimmat patchit ja asentanu pelin montakertaa uudellee, mut ei vieläkäää. en tiedä mistä ongelma johtuu mut on se tosi V****maist pelata ku ei äänet tuu ku animaatiois. Joten APUA!
     
    Viimeksi muokattu: 12.05.2010
  4. Ozss

    Ozss Regular member

    Liittynyt:
    03.05.2007
    Viestejä:
    391
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Suorita peli XP yhteensopivuus tilassa niin äänet toimivat. Tuota samaa ongelmaa on ollut myös Vistalla. :)
     

Jaa tämä sivu