eli kerron vielä perusteellisesti tämän mun ongelman: Elikkäs: Minulta lakkasi äänet toimimasta joten ensiksi tarkistin johdot, kun itse koneestä en voinut/voi säätää ääniä mitenkään sillä tuolla alakulmassa ei löydy sitä äänen säätöä eikö ohjauspaneelista voi säätää mitään, sillä seki on tämänäköinen: http://img167.imageshack.us/img167/2695/kkkjr1.png Sitte yritin vielä asentaa uudet ajurit, mutta tuli ilmoitus ettei ääniä ole biosista Enabloitu, joten menin biosiin mutta sieltäpä ei löytynyt mitään onboard audio tai vastaavia. Sen jälkeen nollasin vielä biosin, niin sittenhän se ilmestyikin sinne se "onboard audio" joten enabloin(oli ensin "Auto":lla) sen. Sitten sain asennettua ajurit ja ääniäkin pystyi säätämään, muttei ääniä kuulunut kumminkaan.. -> käynnistin koneen uudelleen ja avasin jonkin biisin niin tuli taas virheilmoitus ettei ääniä ole enabloitu.. -> tätä samaa tehnyt pari kertaa jo. PS: Olen kokeillut eri ajureita ja olen varma ettei ne ole väärät Jos joku ymmärsi sekavan tekstini, niin voisitko sanoa mikä tässä nyt mättää? Onko se integoritu äänikortti jtnkin paskana? Kiitos etukäteen _________________ Jaa..