BF2 unlockit... miten saa L96A1

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi valiomies 02.11.2007.

1. WandalI

WandalI Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Terve kaikille, oli pakko liittyä kun ei ätä topicia voinu ohittaa vastaamatta.

Kuules valiomies, lue nämä sanat tarkkaan: ISTU JA PIDÄ TU*** KIINNI kun ne jotka tietävät koittavat AUTTAA TEIKÄLÄISTÄ.

1. EN OLE YKSINKERTAINEN.
    2. et taida tajuta kysymystä.
    3. KYSYMYS: kun olen avannut jo kaikki paitsi 1 'perus ulockin'
    voinko silti jatkaa SF unlockien avaamista vai saanko avattua enää vain yhden SF aseen!?

Mielipiteeni ja vastaukseni noihin mainitsemiisi kolmeen kohtaan:
    1. OLET yksinkertainen...
    2. Et taida itse tajuta vastausta.
    3. VASTAUS: Jos haluat paremman snipu aseen B niin sinun tarvii ensin avata huonompi snipu ase A (minkä olet jo tehnyt), sitten sinun on hankittava uusi ränkki (jotta saat valita uuden aseen) ja nyt sinun ON PELATTAVA TUNNUKSELLASI joko itse hankkimaasi tai todella kaverisi luona hänen peliinsä asennettua BATTLEFIELD 2 SEPCIAL FORCES LISÄOSAA. Kun olet pelannut pari kierrosta tuossa pelissä OMILLA TUNNUKSILLASI ja sitten vaihtanut takaisin Bf2'oseen, peli kysyy sinulta minkä ase-unlockin haluat valita. NYT sinulla on valittavissasi kaikki B (eli paremmat) ase-unlockit. Tämä pätee JOKAISEEN aselajiin. Avaa huonompi A ase, pelaa Bf2 SF-lisäosaa pari kierrosta, avaa ase B.

Tuon yksinkertaisemmin (ja tarkemmin) sitä ei voi selittää, ja voi herran pieksut ota äijä järkes käteen siin vaihees ku puret auttavaa kättä! :mad:

2.  
  3. B4TI

B4TI Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mites on kun alotin juuri pelin alusta, ja kun ylenin yhen niin en saanu avattua uusia aseita. Painoin jotain muuta just sillo ja meni pois siitä että voi valita aseen. Ja kun ylenin sen jälkeen yhden taas niin sain valita vain 2 asetta. Vaikka minulla on SF asennettua ja olin pelaamassa siellä jonkin aikaa. Eli pitäs saada ne 2 asetta viel jostain :D

4. abla

abla Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tai sitten vain menette ja kirjotatte esim. MGN nimisen servun hakuun ja siellä on kaikki aseet heti käytössä XD(private ranked servu)

5. valiomies

valiomies Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    no ei toho muuta voi sanoo ku LOL!
    ei se musta yksinkertasta tee että et tajua kyssää... tiedän hyvin mitä yrität vastata mutta kun et vaan tajuu.

Viimeksi muokattu: 19.02.2008
  6. mika

mika Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    valiomies: Ja sitten riittää..

Viestejä ei kirjoitella vain tittelin nostamiseksi.
    Jos jälkeenpäin lyhyen ajan sisään tulee lisättävää, niin editoi viestiä. Viestisi oikea reuna ja tällainen kuva: [​IMG]

Pidä keskustelu asiallisena, älä nimittele muita tai muutenkaan käytä foorumilla voimasanoja.

Jaa tämä sivu