1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Benq E2400 HD Ongelma

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi BenQmies 20.06.2009.

  1. BenQmies

    BenQmies Member

    Liittynyt:
    20.06.2009
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli minulla on tämä kyseinen näyttö ja hyvin on toiminut pc ja ps3 käytössä. Tänään kuitenkin aamulla avasin tietokoneeni ja näytön. Näytössä palaa tuo LED valo eli näytössä on virtaa, mutta kuva ei näy. Ei siinä mitään jos kuva ei näkyisi mutta, kun ei näy edes avatessa tuota BENQ logoa, enkä pääse tuohon asetus valikkoon, joten näyttö ei siis käytännössä mitään kuvaa, mutta siinä on virta. Näyttö menee tuommoiseksi mustaksi ja sitten hieman vaaleammaksi joten siitäkin näkee, että virta pelaa. Ps3 olen myös kokeillut, mutta kuva ei näy. Piuhat olen tarkistanut yms. löytyykö apua?
     
  2.  
  3. Prutus

    Prutus Guest

    Kokeile vaihtaa näytön inputtia painamalla kerran näytön ENTER nappulaa ja odota hetki
     
  4. BenQmies

    BenQmies Member

    Liittynyt:
    20.06.2009
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tosiaan ongelma ratkesi jo, pistin viestiäkin tähän ketjuun, mutta on se on kadonnut?. Eli yksinkertaisesti puhalsin näytön sisään ja otin virtapiuhan uudelleen irti ja pistin takaisin pistorasiaan. Ja tuo inputti ei auttanut, koska ei näkynyt mitään kuvaa HDMI tai D-Subilla, koska ei edes nuo valikot näkynyt eikä se BENQ logo alussa. Mutta asia ratkaistu.
     

Jaa tämä sivu