1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Benq E2200HD haalea kuva

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi p00man 04.05.2009.

  1. p00man

    p00man Member

    Liittynyt:
    03.11.2008
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tässä oli kavereitteni kanssa lanit ja satuin huomaamaan että peleissä näyttöni näyttää olevan jotenkin haalea, värit on vähemmän kirkkaampia ja haaleampia kuin muilla. Asetukset peleissä oli samat ja koitin jopa kaverin näyttöä koneessani ja sehän toimi täydellisesti. Olen koittanut asetuksia vaihtaa mutta ilman tulosta, tosin kun laitoin punaista väriä vähän enemmän niin se auttoi vähän. Ajattelin että auttaisiko HDMI tai DVI kaapelin osto, nytten on nimittäin D-Sub? Onkos muilla samanlaisia ongelmia? Tai olisiko joistain asetuksista apua tai jotain jolla saisi paremman kuvan? Kuva on muuten täydellinen työpöytä, elokuvien katselu ja netin selailu käytössä mutta peleissä tuntuu olevan haalea. Näytönohjain on muuten Ati Radeon HD4870.
     
    Viimeksi muokattu: 04.05.2009
  2.  
  3. grinx

    grinx Regular member

    Liittynyt:
    05.09.2008
    Viestejä:
    423
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pelien omista asetuksista koittnut säätää gammaa ja kontrastia?
     
  4. MaMaDoG

    MaMaDoG Regular member

    Liittynyt:
    27.06.2006
    Viestejä:
    195
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Koita säätää näytön asetuksia?
     
  5. p00man

    p00man Member

    Liittynyt:
    03.11.2008
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo olen todennut että tuota gammaa pitäs säätää mutta kun jos säädän sitä pelistä se ei paljoa auta ja jos koitan säätää Ati Catalyst Control Centeristä niin asetukset jää vain työpöydälle ja kun menen peliin niin näyttö on taas haalea, ja kun itse näytössä ei ole gamma asetusta.
     

Jaa tämä sivu