1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Belkin reititin ongelma

Viestiketju WLAN ja lähiverkot -osiossa. Ketjun avasi revird 29.12.2009.

  1. revird

    revird Member

    Liittynyt:
    29.12.2009
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Semmonen ongelma tässä käsillä ollu jo kauemman aikaa, että Belkin f5d8233 reititimeni pätkii yhteyttä. Pätkiminen näkyy, irkissä uloskirjautumisella, jonka jälkeen irc yhdistää 5-10s kuluttua takaisin serverille. Minulla on myös PS3 yhdistettynä routeriin ja kun yritän pelata sillä netissä katkoo yhteys rasittavan usein pelistä riippumatta, olen kokeillut yhdistää pleikkarini reitittimeen langattomasti ja langallisesti, sama ongelma jatkuu.

    Olen kokeillut nettiyhteyttä pelkällä modeemilla jolloin yhteys pelittää loistavasti, eli syypää netin katkeiluun on tuo belkinin reititin. Mielessäni pyörii että kyseessä on joku automaattinen aikakatkaisu, mutta en saa sitä mitenkään pois vaikka olen säädellyt useita säätöjä asetuksista. Routerissa on viimeinen firmware päivitys. (Modeemi on siemenssin speedstream 5100)

    Toivon että joku osaisi auttaa!
     
  2.  
  3. revird

    revird Member

    Liittynyt:
    29.12.2009
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Otin testiksi routerin palomuurin pois käytöstä, nyt yhteys pysyy mielestäni kauemmin päällä, mutta katkoo silti.
     
  4. revird

    revird Member

    Liittynyt:
    29.12.2009
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sattuuko kellään olemaan samaa routeria?
     

Jaa tämä sivu