1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Baze dvd5500 region rajoitus

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi sasehaap 30.11.2003.

  1. geeman

    geeman Member

    Liittynyt:
    12.12.2003
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Missäköhän vika?, kun mulla osassa SVCD:istä tökkii äänet.Yhtä SVCD:tä kokeilin CD-RW:llä ja CD-R:llä sama ongelma kummallakin. Ja sitten latasin kans noita Dolby Digital trailereita ja niissäkin jökkii äänet (ja rätisee kans) ja kuvakin tökkii (nää on siis vobeina CD-RW -levyllä).
    Osa SVCD:sta tosiaan toimii ihan hyvin. En oo kyl noita ite encoodannu, että en tiedä niitten eroista sen kummemmin.

    Unohtu mainita, että mulla on tällä hetkellä laitteen äänet menee noista stereo-piuhoista, eikä digitaalisesti, vahvistimelle.
     
    Viimeksi muokattu: 12.12.2003
  2.  
  3. Dumo

    Dumo Member

    Liittynyt:
    08.12.2003
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Geeman:

    En tiedä onko kyse samasta ongelmasta/ominaisuudesta, mutta itselläni nimenomaan CD-RW:lle (eli varmaan myös CD-R:lle) tallennetut vobit yms. pätkivät. Ilmeisesti kyse on siitä, ettei soitin pysty lukemaan levyä tarpeeksi nopeaksi. Esimerkiksi CD:llä oleva ~8000kbps kuvalla ja ~1500kbps DTS-äänellä varustettu vob on pelkkää puuroa, myös kuva pätkii. Pienellä bitratella olevat toimivat kyllä kiltisti.

    Ratkaisu ongelmaan on parempi soitin tai DVD kiekolle tallentaminen. DVD:ltä (+-R/RW) toistettuna nimittäin kaikki CD:llä pätkivät tiedostot toimivat hyvin.
     
  4. Spedet

    Spedet Member

    Liittynyt:
    19.12.2003
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mINULLA ON MYÖS KYSEINEN BAZE SOITIN JA OLEN HUOMANNUT AINAKIN ITSELLÄ ETTÄ KUN POLTIN NERO 5.JOLLAIN CD-R LEVYN (MAXELL) PUUTTUU OSA TIEDOSTOISTA SOITTIMESSA MUT PC:LLÄ NE NÄKYY KAIKKI. oSASSA ON Ä JA Ö:TÄ MUT EI KAIKISSA. PUUTTUU N. 10-15% BIISEISTÄ


    pirun caps lockki
     
    Viimeksi muokattu: 19.12.2003
  5. Olvi

    Olvi Member

    Liittynyt:
    07.01.2003
    Viestejä:
    61
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olen huomannut kanssa että kaikki mp3 tiedostot eivät näy levyltä. Epäilen että se johtuu siittä että näissä mp3:ssa on liian korkea bitrate.. En ole tosin testannut vielä.
     
  6. Spedet

    Spedet Member

    Liittynyt:
    19.12.2003
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei ainakaan minusta ole bit rate ongelma koska samassa kansiossa olevia samalla ohjelmalla samalle bit ratelle koodattu (128, 192 sekä vbr kaikkea)ni osaa vain ei näy
     
  7. Joop2

    Joop2 Member

    Liittynyt:
    30.12.2003
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Huomasin itsekin, että muutama tiedosto "puuttui" levyltä. Mistäköhän sellainen johtuu?

    Onko tällä soittimella muuten mahdollista saada koko kappaleiden nimiä näkyville? Bazehan näyttää vain max. yksitoistakirjaimisen nimen?

    Entäs mistä johtuu, että en päässyt muuttamaan kuvasuhdetta Bazen valikossa katsellessani DVD:tä. Kuvasuhde-valikko ei aktivoitunut ja sitä ei voinut valita.
     
  8. Olvi

    Olvi Member

    Liittynyt:
    07.01.2003
    Viestejä:
    61
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Siinä näkymässä kun soitetaan mp3:sia, niin oikealla puolella on se tyhjä tila. Saako siihen jonkun kuvan näkymään tai jotain? Onko tietoa mitä ja miten siihen pitäisi tulla?
     
  9. Joop2

    Joop2 Member

    Liittynyt:
    30.12.2003
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tätä minäkin olen ihmetellyt, että mikä se tyhjä tila siinä oikealla on. Täytyypä kokeilla illalla tuleeko esim. kaukosäätimen display-napilla siihen mitään tekstiä. Joku juju siinä on pakko olla :)
     
  10. spolk

    spolk Member

    Liittynyt:
    05.11.2003
    Viestejä:
    50
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kokeilin tässä eilen MP3 kokoelmalevyä(ei itse poltettu) ja ko tyhjään tilaan oikeella tuli kuvia bändistä yms.
     

Jaa tämä sivu