Siks just on suunnitteilla parantaa näytönohjainta, cooleria ja virtalähdettä jotta pystyis pelaamaan.
Itteeni vaan ihmetyttää että miten ne näin lähellä julkaisua voi tarjoilla noin bugista esimakua...? Vieläkö on aikaa korjata ongelmat
Koettakaa hyvät ihmiset ymmärtää ettei beta ole ikinä viimeisin versio pelistä. -.- Todennäköisesti nykyinen pelattava beta on parsittu kasaan jo yli puoli vuotta sitten. BF3 on ollu tulossa jo pitkän aikaa ja ennenkuin pelistä edes uutisoidaan, on sitä ehditty jo lyödä kasaan Dicen toimesta. Sama homma se on esim näyttisten kanssa. GTX600 ja HD7000 sarjalaisista valmistetaan jo engineerin sample kappaleita yhtiöiden omiin testeihin, vaikka markkinoilla liikkuu vasta huhuja niiden tulemisesta. Ei tuo juuri näyttiksellä ja tuulettimella parane. Ongelma on tässä phenom 8650 3x 2.3ghz eikä tuo juuri kellottamalla nopeudu. Jonkun verran kyllä mutta pelielämys saattaa silti jäädä melko laimeaksi.
On se muute mukavaa pamauttaa vihollisen lentokone ilmasta omalla lentokoneella. Ensin hullun pitkä takaa-ajo ja sitten saa sen losautettua. Paljon hauskempaa kuin Bf2 lentsikat oli. Niin ja se Beta on vain 6 viikkoa vanha versio, ei sen vanhempi.
Toki! Mutta eikö se, että tekisi betasta kaikinpuolin pelattavan ja toimivan edistäisi tulevaa myyntiäkin? Nyt saattaa joillekkin jäädä maku suuhun että tuskin toimii oikeakaan versio.
Muun muassa itselleni jäi moinen kuva, eikä se ole helvetti vaan enemmänkin taivas. Katsellaan sitten uudestaan, kun on tieto siitä miten todellisuudessa toimii tuo susisurkea hitreg, servulagi, graafiset ja pelilliset bugit, käyttöliittymän silsaisuus ja sen aivopierut, Originista ja Battlelogista puhumattakaan. Mokkulalla pelaavat viholliset ovat tässä pelissä sellainen juttu joka jaksaa ottaa päähän vaikka kuinka monta tuntia tahansa. Ammut vaikka kuinka monta lippaallista niin Mr. Mokkula ei ole moksiskaan :facepalm: Toivottavasti nuo korjataan, tosin vaikuttaa siltä että koko nettikoodi pitäisi kirjoittaa uusiksi. Vaikka olisi miljoona vuotta vanha versio pelistä, se on tehty jo perusidealtaan aivan väärin joten sitä et kuudessa viikossa korjaa edes sinä. Ja kun katsoo sitten näitä muita bugeja, ja edellisiä DICEn pelejä, niin ei herää epäilystä vaan varmuus siitä, että suurin osa jää juuri tuollaisiksi. Vuosien saatossa ne pystyttäisiin korjaamaan, mutta koska EA:lla on uusi superhieno strategia vuosittain ilmestyvälle BF:lle (vai oliko se niin, että MoH vuonna 1, BF vuonna 2, MoH vuonna 3 ja BF vuonna 4 jne?), jää edellisen pelin korjaamiselle liian vähän aikaa ja rahaa. Muuten peli vaikuttaa erittäin hyvältä, ja siksi harmittaakin kun itse toteutus on itäeurooppalaista tasoa. Vaikka olisi puoli vuotta vanha versio tuo beta (sehän on pääpiirteittäin sama versio kuin alpha, vaikka se on tehty 6vk sitten se on tehty sen alphan, ei silloisen oikean version pohjalta), niin silti. Edes puolessa vuodessa ei tuollaisia bugeja pahemmin mennä korjailemaan, ellei DICEllä ole puolet kiinalaisista koodaamassa.
Mitäs peliä sä olet pelaillut? Nojoo monia ihan hyviä pointteja esitit, mutta en itse ole kokenut näitä bugailuja nyt varsinkaan caspian borderin avaamisen jälkeen niinkään häiritseviksi tai silmäänpistäviksi ja uskon, että peliin saadaan vielä jotain tolkkua.
Vaikka mitä, kiitos kysymästä. Ei ne mullakaan ole koko aikaa häiritsemässä, mutta silloin tällöin. Ja ne bugit kuitenkin on pelissä, eikä tuota hitregiäkään korjata ihan niin vain.
Ihan viihdyttävä kartta kyllä. Bugeja tosin tulee vastaan aika mukavasti. Tänään mm ajelin Abramsilla ja koitin kurvata ojasta tielle ja tankki yhtäkkiä vaan singahti jonnekkin sadan metrin korkeuteen ja hetti jotain 20 volttia ilmassa kunnes tippui maahan ja räjähti. Vähän tuli puskan takaa.. kutakuinkin tähän tyyliin. http://www.youtube.com/watch?v=ZHReq_rICrA
Joo ei tosissaan hitregiä ja netcodea tosta vaan korjata... Tämähän tuottaa ongelmia siihen "competitive" tyylin pelaajille, jossa haluttaisiin maksimoida taitotaso eikä "tuuritasoa" Huhhuh, jos jostain saisivat parsittua tuon IW enginen hitregin+netcoden tohon BF3seen niin olisi se nannaa.
Nimenomaan kilpapelaaminen ja eSportsit sun muut on ihan mahdottomuus BF3:ssa. Siitä ei yksinkertaisesti tule mitään, että palkintorahat menee naapuriin vain koska oman tiimin luodit sattuivat kulkemaan vaihteeksi viisi päivää jäljessä. Vihut sen sijaan tappoivat vaikkeivat olleet ehtineet vielä ampuakaan. Kaikilla oman tiimin tyypeillä oli lisäksi kumikirahvikaulat, joten edes puskassa kykkiminen ei Team Awesomea pelasta kun koko peli itsessään on niin surkeasti tehty.
Bad Company kakkosessakin se hitregi oli melko surkea aluksi, mutta pätsättiin sitten vähän paremmaksi samoihin aikoihin kun Medal of Honor julkaistiin, yhä se temppuilee. BF2 hitreg on yha kammottava ja BF3 näyttää nyt menevän vain huonompaan suuntaan, tuntuu olevan battlefield pelejen kirous se huono hitreg.
Juu kolme hitmarkkeria tyyppiä rintaan sv98:lla ja ei kuole. Sitten taas ammut silutetulla sv98:lla niin tappaa yhdestä jalkaan.
Taidanpa ennakkotilaamisen sijasta odotella hitusen että mitä tuosta alphasta oikein joristaan. Voihan se osoittautua iloiseksikin yllätykseksi
Nähtävästi AMD on tässäkin pelissä Nvidian niskan päällä vaikka onkin kyseessä Nvidian "rahoittama" peli. Nimittäin 6870:lla on testien mukaan parempi AVG FPS kuin esim. GTX570 joka on sangen outoa Toivottavasti Nvidian pojat saa ajurinsa kuntoon kun kokoversio tulee markkinoille.. Mitä vilkaisin prossutestejä niin erot ovat parin FPS:n luokkkaa (esim. 2500k ja 1100t).
Älä suotta pimitä tietoa itselläsi vaan jaa se kanssamme linkkien kera... Järjellisesti pitäs olla selvää että GTX syö tuon HDn aamupalaksi. Testaajilla taitaa olla oma lehmä ojassa? Ja mitä tulee CPU testeihin niin ne pitäs ajaa jollakin 640*480 resolla että CPU pääsis näyttämään kyntensä. Jos ne mitataan 1080P resolla niin ne tehdään päin persettä. Silloin CPU ei näyttele enää merkittävää osaa. Riittää että se on "riittävän" nopea pysyäkseen näyttiksen rinnalla. Jopa vanha P55 i5 760 nauraa 1100T:lle Mutta totta sinänsä että ajureissa on parantamisen varaa. Aivan niinkuin on aina, joka ajureissa ja joka pelissä. Tuohonkin todennäköisesti tulee patchi heti kättelyssä + WHQL ajurit molemmille näyttis valmistajille. http://www.techspot.com/review/448-battlefield-3-beta-performance/page5.html http://bf3nation.com/2011/09/battlefield-3-graphics-card-which-one-is-the-best/
Kannattaa iskeä beta tulille frapsin kera ja todeta, että em. testit on tehty jostakin syystä päin p*rsettä.
Tietenkin erot näkyy jollain 480p varmasti mutta kuka semmoisella resolla pelaa? Yleensä taidetaan pelata 1080p enimmäkseen http://www.techspot.com/review/448-battlefield-3-beta-performance/page7.html Tuosta vois päätellä että GPU-painotteinen peli eli BC2:sen vastakohta jossa se CPU ratkaisi aika paljon.. http://www.hardocp.com/article/2011/10/03/battlefield_3_open_beta_performance_image_quality/2 tuossa on sitten se 6870:n ylivertaisuus verrattuna GTX570:seen.. Tietenkään noista bencheistä koko totuutta ei näe vaan se pitää melkeinpä itse todeta mutta suuntaa ne vähän antaa. Omat kokemukset betasta on hyvät ja mitä tulee suorituskykyyn niin huomasin että esim. low ja high-asetuksien välillä FPS eri on todella pieni (ei varmaan edes 10fps:ää Caspian Borderissa) ja sama homma resoluutioissa (1920*1080 vs 1600*900). En tiedä sitten onko beta vielä sen verran huonosti optimoitu ettei sitä FPS:ää saa hilattua Caspianissa tasaiseen 60:neen..
Eihän noissa jumaliste ole käytetty edes samoja asetuksia.... -.-' nainsitaverrataan.com/greatjob. Johan tuossa taulukossakin lukee että Highest playable settings Pelattavan määritelmä on 40fps ja nuo testit on ajettu asetuksilla joilla kortit pystyy tuohon. Juu ei kukaan 480p resoilla pelaa (ainakaan toivottavasti) mutta kuten tuossa jo sanoinkin niin 1080p resolla pelatessa ei juuri ole merkitystä käyttääkö tuhannen euron inteliä vaiko satasen phenomia. Siinä mielessä noilla 1080p reson CPU suorituskyky testeillä voi pyyhkiä perseensä.