Kyllä GTX560ti:llä pitäis pyöriä selvästi paremmin. High-asetukset ilman HBAO/MSAA @1080p sain itse 50 fps min,67 fps avg 64pelaajan Caspian Border-servulla (64/64 pelaajaa, joku 5min fraps benchmark). Ja näyttis siis täysin vakiokelloilla (822mhz core). Mediumeilla pitäs kyllä mennä 60+ aika kevyesti.
No selitäs vähän asennusprosessista minkä suoritit uudelle koneelle? Sujuiko BF3:n asennus normaalisti?
Joo eli asennus meni ihan samallalailla kun vanhassakin koneessa. EI ollut mitään ongelmaa. Ja sitte origininkin päivitin 9.0 versioo. Ja ei auta mitään
Itse en ymmärrä mikä siinä on. Medium/low asetuksilla menee sen 30-55, sillä se ei mene sen yli 60fps:n. Onko se nimenomaan prossusta kiinni?
Kuulostaa kyllä oudolta, vaikka prossu saattakin ottaa hieman vastaan, niin en kyllä uskoisi sen noin paljoa sitä tekevän...Onko V-sync pois päältä? Onko power management-mode laiettu Nvidia control-panelista "prefer maximum performance"? Paljonko on näyttiksen käyttöaste (GPU-usage) pelatessa?
Koita asentaa uusiksi Battlefield 3:nen. Käynnistä peli työpöydän kuvakkeesta ja koita mennä servulle. E: Mikä on tarkalleen ottaen virheilmoitus jonka peli antaa? Tuleeko se Battlelogin kohdassa; joining server -> "peli ei käynnisty"
Gpu hyppii 70-90 paikkeilla pelatessa. Prossu pyörii 80-90 paikkeilla. Aamulla toimis hyvin kun oli vähemmän pelaajia. Silloin medium asetuksilla sai pelattua 60-100fps
Oletko testannut onko näyttiksen käyttöaste 99% esim ultra-asetuksilla? Itsellä näyttiksen käyttöaste (560ti) on 64p servuilla ~99% ja prossun (2500k) 55-85% riippuen kentästä (64p Gulf of omanissa joskus nähnyt 85%), joten vähänhän tuo lievältä prossu-pullonkaulalta haiskahtais...
morjens tuossa olen miettinyt jos ostaisi tuon Battlefield 3 premium mutta tarvitseeko minun ostaa tuota vaan riittääkö jos ostan Battlefield 3 | Close Quarters pelkästää?? kun eikös tossa tule ne kentät ja aseet jos olen oikein ymmärtänyt??? kun meinaa olla aika arvokas tuo premium.....
Jos haluat vain CQ:n niin sitten ostat sen CQ:n pelkästään. Jos taas haluat päästä pelaamaan kaikkia tulevia karttapaketteja vikkoa aikaisemmin niin sitten premium.
Premium sisältää pääsyn kaikkiin jo julkastuihin ja myös tuleviin paketteihin. - Back to karkand julkaistu 4 new maps 10 new weapons 4 new vehicles New persistence - Close Quarters julkaistu 4 new maps HD Destruction New game modes 10 new weapons - Armored Kill Sep 2012 4 new maps Biggest map ever New game mode 5 new vehicles - Aftermath Dec 2012 4 new maps New weapons New vehicles and more! - End Game Mar 2013 4 new maps New weapons New vehicles and more! http://battlelog.battlefield.com/bf3/premium/
+1 Näinhän me kaikki teimme Edit: Premiumilla myös 2vko ennakkopääsy tuleviin lisäosiin (kentät) ja tuplapisteviikkoja yms arvottomampaa roskaa
Mikähän on kun en pääse nyt millään joinaamaan matsiin? junttaa vaan tossa "joining server..." kohdassa. Mahtaakohan olla joku päivitys tai jotain, koska olin lukevinani siitä
Ei tuollaisen pitäisi mistään päivityksestä johtua. Itselläkin joskus jumittuu joining/initializing ym kohtiin. Muutaman kerran kun käynnistää pelin uudestaan niin on auttanut. Joskus pitää sulkea task managerista BF3.exe muita ongelmia ei itsellä ole ollut. Ellei ala auttamaan niin koneen uudelleenkäynnistystä ja ehkä pelin uudelleen asennusta kokeilisin..
Onko normaalia, ettei BF3 pyöri täysin sulavasti seuraavalla kokoonpanolla? AMD Phenom II 1055T 2x Gigabyte Geforce GTX 460 SLI Asus Sabertooth 990FX Kingston HyperX 1600MHz 8GB 2x OCZ Vertex 3 Max IOPS RAID 0 Campaign pyörii kyllä 60 FPS:llä "helpoissa" kohdissa kuten rakennuksissa ja niin edelleen, mutta jos on paljon savua/pölyä ja tulta ympärillä FPS tippuu huomattavasti alemmas. Ja kun liikuttaa hiirtä nopeasti se aiheuttaa usein hetkellisen FPS:än pudotuksen, joka tuntuu nykäyksenä, mutta se kuitenkin nousee nopeasti takasin.