Kyllä. Battlelog on päivitetty ja myös PBsetup, tietokone myös käynnistetty uudelleen. Päivitin uusimmat windowsin päivityksetkin eikä se toimi. Vielläkin tulee sama virheteksti.
Varmaan kannattaa ottaa yhteyttä EA:n asiakastukeen. Itse olen ainakin asioinut heidän kanssaan (chatti) ja osaavat kyllä yleensä auttaa. Täällä ei taideta osata neuvoa tämän enempää
Google löytää vaikka mitä tosta BEX:stä mutta varmaa vastausta ei ole. Koitas laittaa DEP pois päältä (Tietojen suorittamisen estäminen) ja kenties kokeile toisella selaimella.
Olen nyt kahden henkilön kanssa tsätännyt, kummankaan neuvot eivät ole auttaneet. Huomasin myös, että tarpeeksi monesti kuin käynnistää BF3 niin kone jäätyy täysin ja täytyy käynnistää uudelleen. Juuh, niin löytyy ja BF3 aiheisiakin sivustoja löytyy, mutta mikään niistä ei ole auttanut. DEP on pois päältä.
Pariin viikkoon en peliä ole pelannu mutta nyt tuli hommattua origin storesta premium lisäosa. Origin latas ja asensi lisäosan, sitten tietysti pelaan MUTTA..... Kun yrittää liittyä peliin tai campaniaan niin BF3 käynnistyy valkoisena ruutuna ja jumahtaa siihen. tehtävähallintakaan ei saa sammutettua BF3 prosessia. Kone bootattava. Kokeiltu asentaa kaikki uudelleen (BF3, Origin ja näytönohjain ajurit) Ei apua taas jökkää. Win7 64bit Ati Radeon 57xx Ideoita? Aikasemmin peli tominu moitteetta.
jep. Bf3 saatu pelittään. Ongelman ratkesi johonkin allamainituista tarkennan tekemäni muutokset sunnuntai iltana, näytönohjaimen asetuksia muutettu (tark., pelit välilehden alta kulmikkuudenpostaminen: muutettu käytä sovellusasetuksia, oli AMD-optimoitu) vaikka ei niihin oo aiemmin koskettukkaan, f-secure valikoista ipv6 esto vaihdettu salli (tark., ei ollut vaikutusta tällä) ja päivitetty sori huono selitys mutta kun ei aamuyöstä kerenny raportoimaa ja nyt ei kyseisen koneen ääressä....plaa plaa plaa
Ongelmani on tälläinen: Hankin BF3:n jo viimevuonna ja se on toiminut siitä saakka täydellisesti, kunnes eilen huomasin tietokoneen paikallisen levyn C) täyttyneen. Kaveri neuvoi, että jos leikkaisin ja liittäisin kaikki tiedostot kovalevyn media osuuteen jossa on tyhjää tilaa 290Gt niin koneeseen mahtuisi taas lisää ohjelmia. No minähän tein kuten käskettiin ja kun olin saannut kaiken siirrettyä E) :lle niin huomasin että mm. messenger ja BF3 eivät toimineet. Kun yritin käynnistää BF:ää pikakuvakkeesta se herjasi, että "Originia ei ole asennettu ja peli vaatii sen toimiakseen", vaikka se on kyllä asennettu ja toimii. Poistin BF:än koneelta ja ajattelin ladata sun uusiksi, mutta kun olin poistanut sen ja laittanut levyn uusiksi sisään, niin se ei tehnyt automaattisesti mitään. Sain sen käynnistettyä BF3:n "Data" kansiosta ja aluksi se tekee julkaisupäivätarkistuksen normaalisti kunnes avatuu "Exe loader" kuvake, jossa lukee vain "AWC.dll load failed". Olenko onnistunut tuhoamaan pelin täydellisesti vai mikä on ongelmana?
Hei! Ostin tänään originista Battlefield 3:sen ja se toimii loistavasti. Mutta nyt hetki sitten ostin ja latasin siihen sen lisäosan "close quarters". mutta kun yritän joinata close quarters serverille, se väittää ettei minulla ole sitä? onko kellään samaa ongelmaa
Asensitko sen Originissa? Eli joko ostaminen suoraan originista tai muualta, jolloin koodi syötetään originiin. Tämän jälkeen peli päivittyy (origin lataa pari gigaa) ja hetken kuluttua pelitililläsi (Battlelogissa) pitäisi näkyä "premium" tunnus..
Huomaa että on väsynyt ^^ Rekisteröitkö silti tuotteen originissa? Entä latasiko se sitä pakettia? Battellogissa pelaajatunnukseen (omalle sivulle) pitäisi tulla close quartersin logo (CQ)
Heh, taisi tulla turha postaus. Loggasin pari kertaa ulos ja sisään, ja nyt toimii. kiitos kumminkin avusta
Mitä toi colonel meinaa? Että kun jotku puhuu että pelasi ensimmäiseen coloniin asti ja sitten kyllästy ja lopetti pelaamisen. Koska pääsen ensimmäiselle colonelle?
Mitä toi colonel meinaa? Että kun jotku puhuu että pelasi ensimmäiseen coloniin asti ja sitten kyllästy ja lopetti pelaamisen. Koska pääsen ensimmäiselle colonelle?
Löytyisi tuohon apu googlettamalla mutta vastataan silti.. Colonel levelit sitten nuo "kotkat". Eka siten level 45, mikä tulee muutamassa kuukaudessa helposti toteutettua..
Onko kellään mitään hajua että miksi bf3 ei tahdo vain toimia mulla.? Joudun pelaamaan low/medium asetuksilla fullhd resoilla vaikka mulla pitäisi olla setti jolla pystyisi pelamaan mid/high asetuksilla? Pitäisikö panostaa johonkin uuteen osaan jotta pyörisi paremmin? Onko se nimenomaan prossusta kiinni?
Toissapäivänä hommasin uuden koneen ja vanhassa koneessa toimi BF3 mutta nyt uudessa kun koitan käynnistää niin tulee vaan Battlefied 3 ei käynnisty. Specsit Kotelo Compucase 66RCB-UT /500W ATX Prosessori Intel(R) Core(TM) i3-2120 CPU @ 3.30GHz Emolevy ASROCK Z77 PRO4 Keskusmuisti 8GB DDR3 1600Mhz KIT Näytönohjain Radeon HD7770 1Gb DDR5 PCIE3.0 Kiintolevy 1Tb 7200rpm SATA3 Optinen Vanhasta koneesta +vanhat HDD:t myös asennettuna