kokeilin tossa kyseistä peliä niin tuntu kyl hyvin pyörivän 1680x1050 resoilla mitä näyttö antaa myöten pyörivän high asetuksilla n.30 fps....frapsilla katoin.
Nvidialta tuli muuten 13.3 uudet ajurit (296.10) ja ainakin itse olin huomaavani saavani niiden avulla kellotettua matalammalla jännitteellä, tiedä sitten voiko olla mahdollista mutta tuollainen päivitys nyt kuitenkin on tullut..
Itellä bf3 mapit lataa tosi hitaasti (+1min), kun kavereilla lataa about 15 sekunnissa kun ekaa kertaa menee servuun. Nii että mitä näist kannattais päivittää et sais jonkin verran nopeemman latausajan? Koneen osat: Amd radeon hd 6850/Amd phenom II X4 955/Asus M4A87TD/Samsung 1TB SpinPoint F3 3.5", SATAII, 32MB, 7200RPM/Kingston 9905458-026.A00LF 4 GB DDR3-1333 DDR3 SDRAM Oon koittanu jo tota Ati tray tool juttuu, mut ei oo oikee auttanu. :/ + Bf3 pyörii ultral ~60fps.
sinulla on jo 4gb muistia, bf3:n minimimäärä on 2gb. Itse lisäsin 4:stä 8:aan gb jotta peli pyörisi paremmin, mutta latausnopeuteen se ei vaikuta. Minulla oli ennen kiintolevy ja kenttien lataukseen meni 30-60s, päivitin samsungin 830 128gb:iin ja nyt olen aina ensimmäisten joukossa pelikentällä, latausajat ovat jotain 10 ja 30 sekunnin väliltä. Sanoit ettei sinua kiinnosta maksaa uusista osista. On se kumma kun porukka vinkuu huonosta suorituskyvystä, mutta kun yrität auttaa niin ei olla valmiita maksamaan mistään. Ei ne "parannukset" tapahdu sormia napsauttamalla tai jotain asetuksia säätelemällä, niinkuin jotkut virheellisesti kuvittelevat. Onnea päätöksiisi Edit: Eikä nyt ole kysymyksessä edes kallis panostus. Crucial m4 64gb levy amazonista kotiin toimitettuna muistaakseni n. 80e,
Ultralla 60 fps? Aprillipäivä ei o iha viel. Omalla sigulla Ultralla AAoff AApost off jne siinä 35-70 fps keskimääränen ehkä 45-50 Karkandin mapeissa droppailee syvimmiten sinne 35fps.
jos vasta asensit ja on tuo ongelma niin kokeile käynnistää kone uudelleen, asennus viimeistelee itsensä.
Aijaa. Aika jännää, että omalla koneella(rigi) kesti -arvio/esimerkki- mappien lataus ehkä 40sek kun ramia oli 4gb ja kaatui lähes varmasti jos meni tabilla pöydälle. Lisäsin 4gigaa lisää, eli tällä hetkellä 8gb niin latausaika tippui sinne 20sekkaan, elikkä puoleen. Ja nyt menee myös pöydälle sekunnissa, johon ennen meni 20sek joka lähes varmasti johti kaatumiseen. Mun ramin lisäys sotii aikahyvin sun sanomisias vastaan Pyörimiseen tuolla lisäyksellä ei ollut vaikutusta itselläkään. Edit: Eka kartta kun pelin käynnistää niin sitä se lataa vielä aika kauan. Ja uudet mapit ovat nopeita karttoja latauksen suhteen ihan 4gigan rameillakin.
Mihinkä aseeseen tuo m320 pystyy laittamaan. oon saanu sen mutta ei näy missään aseessa saatikka ei näy ees erikseen. levu mulla on kumminki 41. Mut ei näy silti missään.
Saa, mutta vain assaultille. Aseessa pitää olla silloin olla se underslung rail attachment paikoillaan, että se on sitten siinä kiinni, mutta tosiaan pitää healthpäkin tilalle laittaa.
Kiitti neuvoista. Kerranki tuli kunnon päivitys tähän peliin tässä linkki noteihin: ja olihan tuolla kokoa reilut 1,5GT .