mulla rupes toimimaan tuon uuden päivityksen myötä. muistakaa päivittää myös tuo punkbuster tuossa linkki
Mulla on ton päivityksen jälkeen tullu koko ajan kikkii servuilta PB:n takia vaikka on peli poistettu ja asennettu uudelleen.
Tietäiskö joku komennon tuolta biossista (jos nyt muistan oikein) millä saan bluescreenin jäämään näytölle ettei katoa heti? Kun nyt pukkaa yleensä BFää pelatessa niin ei kerkiä katsoa tietoja siitä kun häviää heti.
Ohjauspaneeli > järjestelmä > järjestelmän suojaus > lisäasetukset > käynnistys ja palautuminen. Sieltä otat raksin pois että käynnistä kone uudelleen jos bluscreen sattuu
päivitystä omaan ongelmaan. eilen sain bäfän viimein toimimaan vain kahden kuukauden odottelun jälkeen. Tekemättä mitään. lol. Nyt se sitten bluescreeniä heittää joka toisen erän jälkeen tarkalleen. En kyllä tästä ois ees tota 15e maksanu koko pelistä. ihan alffa vaiheessa koko paska, ja edelleenkään ei campaingia voi pelata kun eka tehtävä aiheuttaa bluescreenin. kumma kyllä moninpeli nakkaa bluescreenin vain joka toinen peli mappia ladatessa. Muistan vielä kun immeiset sanoi tätä paremmaksi kuin cod. Voishan se tosiaan ollakkin jos sitä pelata voisi
Tarkista se BSOD:n virhekoodi ja päivitä kaikkein uusimpiin ajureihin. Noi nyt ainakin aluksi, kun saadaan tietoon virhekoodi tai tiedosto joka bsodin aiheuttaa niin voidaan jo selvittää mistä on kyse.
Mikäs tohon BF:ään tällä kertaa tuli. Eli kikkaa joka servusta ulos jonkun 5-10min jälkeen. Lukee vain "you have been kicked". Kerran herjas myös jotain että bunkbusterista et kikkas 5 minuutiks. Eli missä syy, miks kikkaavat? Jos joku viittis neuvoo.
Joo siis sääntöjä oon noudattanu. Se täs kummastuttaaki. Mistäs tämä punkbuster päivitetään ja kuinka?
Täältä ohjelma http://www.evenbalance.com/index.php?page=dl-bf3.php ja sitten ohjelmasta valitse BF3.
Juu meikäl sellanen ongelma et hiiri menee ylös koko ajan. Mistäköhän mahtais johtua? Kiitosksia auttaineille =)
Jossain alkuvaiheessa kun peli tuli ja vähän sen parissa puuhastelin, tuli joku päivitys joka oli sotkenut asetuksia oli jostain kumman syystä mennyt pad asetuksille, pelaamisesta siitäkin vähästä jota sen parissa puuhastelin ei tullut mitään äijä pyöri hillittömästi ja hallitsemattomasti vain, johtui juuri kyseisistä asetuksista. Nyt ei ole koko orginia tullut avattu n. 2-3kk, keskustelua seuraaneenna ongemat näyttää vain jatkuvan, taitaa saada orgin pysyä edelleen kiinni vaikka toisen saman aikaa, turha ostos tuli tehtyä taas, ehkä ei enää orginin kautta pakotettuja pelejä. Kaiken lisäksi peli ei oiken vakuuta, BF2 on mielestäni parempi. Voikohan kyseisen pelin myydä, ettei tule seuraavalle ongelmia, muuta kun se mitä BF3 itsessään tuo? Olis se ltd versio.
Kun yritän käynnistää BF3:sta niin alkaa ilmoittaa minulle tuosta DirectX:stä näin: " Failed creating D3D device of at least version 10.0 on adapter 'NVIDIA Ge Force 6150SE nForce 430' with driver '29573'. Error is DXGI_ERROR_UNSUPPORTED ("Unsupported"). This is typically caused by not having the minimum required DirectX support in the GPU. For NVIDIA GPUs, DirectX 10.0 support is required. For AMD and GPUs from other vendors, DirectX 10.1 support is required. Tuollasta siis ilmottaa, kun yritän avata pelin? Mikä tämä vika on? Olen tyhmä, auttakaa, kiitos!
Ei toi sun näyttis riitä pyörittämään BF3:a millään asetuksilla ja kortin pitää tukea minimissään Directx 10.0.
Voi vidun vidun viddu taas bugaa täl kertaa hiiri ei reagoi kun 3-5 sek välein, huoh tätä lagaamisen määrää -_- Olisko kellään apuja ?