muistia 3326 mb ram Näytönohjain AMD Radeon HD 4890 Series Suoritintyyppi 2x Intel Pentium III Xeon, 2833 MHz virtalähde 400w käyttis vista 32 enempää en saanut tietoa siltä...
Mitähä ihmettä taas, nyt alko valittamaan tämmöstä kun joinaan servulle ja kickaa samantien ulos: "PunkBuster kicked player '*****' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrB.exe driver failure (PnkBstrK.sys) ffab" Mistähä vois johtua? Ei auttanu vaikka poistin pb:n kokonaan ja asensin päivitykset jne.. Alkaa mennä toivo tämän bugikasan kanssa, kokoajan tulee uusia esiin. Kerran jo asensin uudestaan. Tuntuu että ea/diceä ei vois vähempää kiinnostaa.
Mikä PB versio on käytössäsi? Ainakin v3.4 toimii itsellä. Oletko varma ettei palomuuri estä ohjelman toimintaa? Itsellä ainakin se koittaa koko ajan herjata tuosta "PnkBstrK.sys":stä vaikka mitä p*****..
Joo ratkes itestään tuo jotenki.. poistelin ja asentelin uudestaan varmaan sen 10 kertaa nii alko viimein toimiin..
Kaverillani on seuraava ongelma: Battlefield 3 käynnistyy normaalisti aluski, mutta heti 2-3 sec peliin pääsyn jälkeen, peli menee jumiin. Sen jälkeen peli heittää työpöydälle ja tulee viesti: ''näytönohjain lakkasi vastaamasta ja palautui'' Peli on edelleen päällä, mutta sille ei voi tehdä muuta kuin sulkea tehtävien hallinnasta. Viimeisimmät ajurit on asennettu ja peli on asennettu monta kertaa uudelleen, mutta silti jokin panee hanttiin.
Onko näyttistä kelloteltu? Jos on niin sitten pitää kokeilla tehdasasetuksilla.. Kannattaa myöskin kokeilla uusimpia betoja eli 290.53 ja katsoa auttaako kyseinen toimenpide. EDIT: Nuo betat jos on siis Nvidian kortti
Kerroppas ne kaveris koneen tiedot ja ootteko putsannu pölyt ja kattonu lämmöt. EDIT: noi joukon laittamat ajurit on sitten nvidian elikkä älä asenna jos on ATIN kortti.
Indeed. näyttiksenä ati radeon hd 5830 Mistä pystyy tarkistaa että onko näyttis valmiiksi kellotettu, ja kuinka sen saa takaisin tehdas asetuksille?
Jos et itse ole sitä kellottanut niin silloin se on vakio kelloilla. Onko näyttiksestä pölyt putsattu ettei ole lämpöjen takia toi ongelma.
nytten selvis että co-op toimii ihan normaalisti mutta serverille kun menee niin 3 minsaa ja bf3 lakkasi toimimasta.....kaikki ollaan kokeiltu mitä tulee mieleen meinaa loppua ideat kesken ainaskin mulla
Mietin mikä on ongelmana kun laitan kellot näyttikseen, gtx 460 768mhz (850mhz) niin BF3 kaatuu. Missään muussa pelissä ei ole ollut ongelmia ja näyttiksen lämmöt menee noin 60 asteeseen niin ei uskoisi johtuvan siitäkään. Normaaleilla kelloilla toimii, haluaisin vain pitää noita kelloja jatkuvasti päällä mutta ei onnistu BF3:kanssa. Katsonut niin muilla toimii noilla kelloilla...
Ei ole sanottua että GTX 460:n voi kellottaa tuonne 850MHz. Mutta erittäin todennäköistä se on. Sain itse pari viikkoa sitten vakaaksi omani ja asetuksiksi jäi: Idlenä: 800MHz/1900MHz (1.000V) Pelatessa: 850MHz/2000MHz (1.037V)
Kokeiles mun vinkkii, suorita cmd järjestelmän valvojana ja pistä seuraava komento sinne: "bcdedit/set increaseuserva 2500". Tämän jälkeen itsellä ei ole jäätynyt peli kertaakaan. (Oli siis aiemmin sama vika)
Ei ole "sama" kortti, mutta piirisarjahan se on se mikä ratkaisee. Oma on GeForce:n kortti ja tehdasarvot on 715/1800MHz @1.012V Niin ja AfterBurnerilla olen kellottanut