Mikä on kaatumisen syynä? Tuleeko mitään virheilmoitusta vai sulkeutuuko sovellus (BF3.exe) itsestään? Entä mitä sanoo sivuston http://battlelog.battlefield.com/bf3/ "Game manager?" siis se alakulman viestilaatikko (se ilmoittaa usein esim "disconnected tms")
Osaako joku selittää tuon "ticket" systeemin? Se on siis vain tietyillä servereillä mutta mitä käytännössä tarkoittaa?
Ticket eli ainakin conques ja conquest largessa (lippupelit) kummallakin joukkueella on aluksi esim. 300 tikettiä ja niiden määrä alkaa vähetä jos vastakkainen tiimi hallitsee useampaa lippua kun oma tiimi. Kun tiketit kuluvat loppuun, myöskin peli loppuu ja kyseinen puoli häviää pelin.
B2K-mapit on huomattavasti raskaampia kuin ne alkuperäiset BF3 mapit.. Voisin sanoa että Gulf Of Oman on yksi raskaimmista kartoista eli jos se sulta löytyy niin kannattaa sen "avulla" laittaa ne asetukset kuntoon Ja tietenkin 64 pelaajan servulla jolloin mapilla tapahtuu kaikkein eniten
Osaiskos sitte joku sellasta neuvoo; oon pelaamas, ni näyttö lähtee itellää kesken pelin pelitilasta (sillai menee pieneks ja tulee näkyvii käynnistä valikot yms). Ja sit täytyy hiirel painaa et menee takas. Eli saisko sitä pois jostain?
Minulla olisi tällanen ongelma, että en pysty kirjautumaan battlelogiin ja originista puuttuu kauppa, se oikeassa reunassa oleva kaveripalkki, ei näy tili ja tietosuoja-asetuksia. Olisin kiitollinen jos joku täällä viitsisi auttaa koska olisi ihan kiva päästä pelaamaan sitä multiplayeriäkin.
Sulla on joko ilmoituksia tehtäväpalkissa tai jotain toimintaa taustaohjelmissa. Sulje ylimääräiset ohjelmat ja blokkaa ilmoitukset.
Ei toiminu. Minulla on kaksi käyttäjää originiin samalla sähköpostilla vaikka senhän ei pitäisi olla mahdollista. En pysty kirjautumaan originiin sähköpostilla mutta jos laitan sen käyttäjänimen pääsen sisään. Voiko se vaikuttaa että asensin originin kun olin laittanut levyn sisään koneeseen ja se kysyi että asennetaanko origin tai jotain vai olisiko origin pitänyt asentaa aiemmin?
Jollain muillakin ilmenny sama ongelma, mutta selkeää vastausta en ainakaan löytänyt. Eli koitan battlelogista käynnistää joko multiplayeria taikka campaignia tulee hetken päästä - ennen pelin lähtiessä edes käyntiin - ruutuun windowsin virheilmoitus: "Battlefield 3 lakkasi toimimasta" Mistäköhän moinen? Muut pelit toimivat moitteetta. Käyttiksenä Win 7, 64bit
Epäilen vahvasti että BF3:n kaatumiset johtuvat enemmän tai vähemmän itse pelistä. Ei voi mitenkään selittää koneeseen liittyvillä asioilla niitä lukemattomia henkilöitä joilla on näitä ongelmia ollut. Itselläkin monesti peli jumittuu ja sovellus sulkeutuu itsestään, aivan käsittämätöntä!
Itellä aivan sama ongelma Jorskiksen kanssa, 10sek servulla olon jälkeen tulee sovellus lakkasi toimimasta... ois kiva saada apuja jostian kun mistää löydy selkeää vastausta..
Nyt oon ollu EAn kanssa 20 min puhelimitse yhteydessä ja saanu 4 sähköpostia, mut mikää heidän neuvoista ei oo vielä toiminu.
On yritetty uudelleenasennusta ja korjausta ja uusin päivitys on käytössä. Mikään ei tunnu toimivan. Myös koneen päivitykset on ajantasalla. Hyvin kyllä EA:lta vastaillaan. Tänäänkin 2 sähköpostin verran ovat neuvoja yrittäneet antaa mutta ratkaisua ei ole löytynyt.
Nyt tuli onnistunut ratkaisu EA:n tukipalvelulta: "Ongelma johtuu siitä, että Battlefield 3 on asennettu virheelliseen tiedostopolkuun. Tässä ohjeet ongelman korjaamiseksi. 1) Sammuta Origin. 2) Käy nimeämässä C:\Pelit\Battlefield 3™\ kansio, niin ettei siinä ole ™-merkkiä. 3) Paina Windows + R ja kirjoita aukeavaan ikkunaan "regedit" 4) Etsi hakemistopuusta HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\EA GAMES\Battlefield 3 ja vaihda siellä oleva asennuspolku osoittamaan myös oikeaan kansioon, tässä tapauksessa C:\Pelit\Battlefield 3\ 5) Tallenna muutokset, käynnistä kone uudelleen ja sinun pitäisi pystyä pelaamaan Battlefield 3:sta."