Ja mun tuo winukka on piraatti joten voiko se jotenkin vaikuttaa tähän ongelmaan? mutta sitten taas minkään muun pelin kanssa ei ongelmia
Itellä kaatunu varmaan sen 4 kertaa mutta monilla muilla tosiaan kaiken näköistä vikaa. Pitää koputtaa puuta.
Olen hankkimassa battlefield 3:sta ja suunnitelmissa että ostan täältä: http://www.offgamers.com/Battlefiel...efield-3-global-cd-key-c-5997-12705-12706.ogm Kumpi parempi limited edition vai normaali? Onko luotettava sivusto, kannatteeko tuolta ostaa? Saako jostain halvemmalla?
Tämänkaltainen ongelma olisi kyseessä: MP:tä pelattaessa peli jäätyy ja pitää drrrrr ääntä n. 10-15 min kohdalla. Olen melko varma että ongelma johtuu äänikortista koska kokeilin pelata ilman ääniä ja onnistuin pelaamaan 4 rundia ilman kaatumisia. Uusimmat ajurit kyllä löytyvät. Olisin erittäin kiitollinen jos jonkinsortin korjaus löytyisi tähän ongelmaan, mutta on siinä tietysti se EA:n neuvo "wait for the next patch".
BC2/BF3 enginen kanssa aina ollut ongelmaa tietyn äänikortin kanssa. Googlesta löytyy tuosta aiheesta.
Tilasin sen lisäosan originista digitaalisena, mutta mitenkä hel**tti saan sen ladattua? Maksoin sen jo. Sähköpostiin tuli vain tilausvahvistus.. Lukee, että tulee britanniasta. Ääh!
Mikäli sulla on uusin päivitys ladattuna ja asennettuna niin eikun pelaamaan vaan. B2K tuli sen mukana ja siksi kokoa oli muhkeat 3,9 gigaa.
Sillon kun tuli se 3,9 gigan päivitys, latasin sen. Mutta eipä tuo bf3 tunnista, että olisi sitä back to karkand lisäosaa. Maksoin sen lisäosan, mutta missään vaiheessa mitään latausjuttua ei ole ollut..
Ostin Back to Karkandin kaupasta, laitoin koodin originiin ja tuli ilmoitus että se on hyväksytty. Nyt kun koitan liittyä johonkin servuun jossa on B2K mappi, niin tulee vain ilmoitus että tälle serverille ei voi liittyä ilman lisäosaa. Käynnistin koneenkin uudelleen, mutta ei? Mikä tässä nyt oikein on vikana...
Oletko ladannut sen 3.9gb:n pätsin? Jos olet niin suosittelen ottamaan yhteyttä EA:n asiakaspalveluun.
Otin vähän luontokuvia b2k mapeista ja samalla näytän miten hienolta peli näyttää kun käyttää FXAA injectoria Ekan kuvan sain wake islandista, mutta oli vähän huono kohta niin tuli huono kuva Toinen kuva on Gulf of omanista kolmas taas Gulffista Ps peli on jonkin verran kirkkaampi kuin kuvissa, koska frapsi jollain ilmeellä onnistui kusasemaan noi kirkkaudet 0.o
Kaikki kysymykset liittyy nettipeliin. Mitä tarkottaa se pääkallon kuva kartassa ku on nettipelissä? Miten saa enemmän aseita käyttöö samanaikaisesti? Ku mulla on aina vaa pistooli ja kranaattien lisäks yks joku vähän sellai parempi ase esim joku konekivääri tai snaipperi? Mitä trophyt tarkottaa? Ja kaikkee muutaki saa kertoa pelistä, vinkkejä ja sillee!
- No siis se pääkallo o sillee, et ku sun kaveri kuolee, niin näät mis se sillee kuoli. - Enemmä aseita saa sillee pelaamalla kovaa ja korottamalla rank:ia ja myös joka class:lla on aseita, joita saa käyttöön sillee ku saa pisteitä. Mut jos tarkotit et esim snaipperi ja konekivääri saman elämän aikana käytössä, niin se o mahdotonta. - Trophyt on pokaaleja joita sä saat kun läpäset esim yksinpelin tehtäviä, teet moninpelis jotain hienoa ym. Näät Trophy valikosta, et mitä sun pitää tehdä, että saat niitä. Vinkkejä en nyt sillee heti jaksa luetella.
Vähän maalaisjärkeä käyttöön.. Tämä ei ole cod jossa voi tunkea perkkejä jotta saisi lisää etuja. (taino on tässä perkkejä, mutta niitä voi olla vain 1 kerrallaan eikä ole niin hyödyllisiä)
Itse suosin hiiviskelyä pelin painottomilla alueilla ja semmoisilla lipuilla joissa ei ole hirveästi melskettä. Tietenkin jos jotain tärkeää lippua pitää yrittää suojella niin sitten ollaan siinä läheisyydessä mutta muuten kannattaa aina yrittää päästä vihollisen selustaan. Paras parihan pelissä on meikäläisestä insinööri ja support, nimittäin niillä saa erittäin paljon tuhoa aikaa eikä panoksista ole pulaa EDIT: Etenkin B2K kentissä insinööreistä on paljon apua kun tankkeja on paljon enemmän liikenteessä kuin muissa mapeissa.