Flash supressor rikkoo aseen piipusta tulevan liekin jolloin esim pimeessä ei näy välähdystä. Heavy barrel on raskaampi piippu joka tarkentaa laukauksia mutta hävittää panosten voimaa.
Onks kukaa löytäny vastausta tohon kun menee pelii pelaa vähän aikaa sitten tulee että peli lakkasi toimimasta ja että se pitää sulkea kertokaa ihmeessä jos tiedätte :O ?
eipä ole muuta tarkotusta tolla flash supressorilla. mulla ollu ongelmana että koko paska ei oo oston jälkeen lähtenyt päälle lukuisten ongelmien jälkeen. mulla kyllä joinaa servulle, mutta battlelog ei muuta tee kun disconnectaa suoraan kunhan saa joinattua servulle. Annoin periksi itse jo tuon kanssa. sama ongelma itelläkin, lukuiset muut sain korjattua (randomit kaatuilut, joka mapin jälkeiset kaatumiset, näyttiksen ylikuumentumisen, suttuiset tekstuurit, ja sen, että peli kaatui heti käynnistyessä.) Mutta tätä en itse enään ymmärrä. ehdottavat että pitää upnp ottaa pois käytöstä modeemista, sama juttu silti vaikka modeemista on asetukset kohdillaan. noh, onneksi työ pitää nyt kiireisenä niin ei ehdi pelata. pätchätköön millon pätchää pelattavaksi. MW3 pitää illat kiireisinä sillä välin kun pätchejä tohon ootellaan.
Bf3 Nykii missä vois olla vika kone on Käyttöjärjestelmän nimi Microsoft® Windows Vista? Home Premium Versio 6.0.6002 Service Pack 2 Koontikäännös 6002 Järjestelmän toimittaja Acer Järjestelmän malli Aspire M5201 Järjestelmän tyyppi x64-based PC Suoritin AMD Athlon(tm) 7450 Dual-Core Processor, 2400 Mhz, 2 ydin(tä), 2 Asennettu fyysinen muisti (RAM) 8,00 Gt Fyysistä muistia yhteensä 8,00 Gt Fyysistä muistia vapaana 5,76 Gt Näennäismuistia yhteensä 16,2 Gt Näennäismuistia vapaana 14,0 Gt Sivutustiedoston tila 8,29 Gt Sovittimen kuvaus NVIDIA GeForce GT 120 Sovittimen muisti 1,00 Gt (1 073 741 824 tavua)
Onko noin huono kone no halpoja ehdotuksia sitten tosi halpoja kiitos millä pärjää bf3 hintoja ja www.osoitteita
Mulla alkaa pikkasen tulla jo mieleen, että onko mun prossu pullonkaulana jos gpu usage pukkaa olla aina alhainen?? Käyrää:
Kyllä se vaan vaikuttaa jos sulla on susipaska cpu niin näytönohjain ei voi toimia täydellä nopeudella..
No tietty jos mennään ihan ääripäähän, mutta sulla kuitenkin on saman arkkitehtuurin (Deneb 45nm) prossu kuin minulla. Sama L1, L2, L3 -välimuisti. Eroaa vain käytännössä kellotaajudessa 955:n.