Ehei ei voi muuta kuin itkeä.. Uusi patchi ei korjannut mitään IMO sanotaan että vain huononsi. Eli latausajat itselläni pidentyi, fps laski noin yli 20. (Eli nyt sitten taas gpu usage 50% ja fps alle 50...), lisäää kaatuilua kun joinaa servuun, jne... Tuolla pieni feedbackki uudesta patchistä ---> http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-3/1456272-feedback-patch-2011-11-22-pc.html Edit: Bencmarkit patchin jälkeen (10min)(Ultra-asetukset) Single (Going hunting) Min 64, Max 200, avg 122fps Multi (OP firestorm)(Piikkejä tuli niin paljon, että bf3 kaatus 10min jälkeen..) Min 0, max 78, avg 38fps Kuvia Singestä en ottanut kuvaa, mutta Gpu usage oli ainakin yli 95% koko ajan. Multista sain pienen todisteen että prossu ei ole kauheasti pullonkaula ja että gpu usage basessa 50%
HardOCP:ltä käsittääkseni ensimmäinen multiplayer-revikka. http://hardocp.com/article/2011/11/22/battlefield_3_multiplayer_performance_iq_review
1366x768 ja toi 64fps minimi on singestä. Mutta mua vaan harmittaa kun multissa katsot kauas niin gpu usage pysyy 50% jolloin framet kärsii..
Ei oikein ole tarve koska singlessä Gpu usage on yli 90%, niin miksei olisi sitten myös multissakin? Tätä mä olen tässä miettinyt jo kauan.
Mulla tulee randomisti tuo battlefield 3 lakkasi toimimasta ilmoitus eli siis peli kaatuu. Oon koittanu kaikkea asentanu pelin uusiks, korjannu asennuksen kolme kertaa, päivittäny pb, runnanu järjestelmänvalvojana myös originiä ja mozillaa ja olen laskenut ylikellotukset. Niin että mitäs tässä pitäis tehdä? Ja yksi kysymys vielä kun alensin kellot niin voinko hypätä takaisin suoraan ylikelloihin kun mulla on se tallennettuna profiilissa afterburnerissa vai pitääkö mennä pikkuhiljaa ylöspäin? Kiitos Specsit AMD PII X4 955 BE 4GB DDR2 GTX 460 WINDOWS 7 64-BIT
Tämä johtuu patchista joten ei ole koneesta kiinni. Tuolla on jotain fixejä http://forums.electronicarts.co.uk/...battlefield-3-fixes-guide-read-carefully.html
Vaihda mozilla chromeen, koska moni on kertonut mozillan toimivan huonosti battlelogin kanssa. Tai sitten painat raksia aina kun olet päässyt jo peliin niin selain ei jää pyörimään taustalle.
Tuo "lakkasi toimimasta" on pelin oma ongelma. Itselläni chrome ja tulee yleensä ensimmäistä kertaa kun aloittaa pelin. Eli ei tule kuin kerran/pelisessio.
Nvidialta pukkaa uusia beta-ajureita. Luvassa bugikorjauksia mm. satunnaisesti esiintyviin artifakteihin BF3:ssa ja muuta pientä.
Pitäs kokeilla noita uusia beta ajureita jossain vaiheessa.. Edellisissä beta-ajureissa oli se huonopuoli ettei Fuel sitten toiminut Nyt alkanu tulemaan jotain DirectX erroriakin aina välillä kun yrittää liittyä serveriin ja samassa errorrissa käsketään tarkastamaan että näyttiksestä löytyy ainakin 512mb muistia Näin se homma etenee...
Kaverilla on tullu ton bf3 patchin jälkee''You were disconnected from EA online'' eikä pääse servulle vaikka yrittäis joinata uudestaan ja uudestaan.. Itselläkin tulee joskus tuo sama ilmoitus mutta häviää kun laittaa uudestaan joinia servulle. Onkohan tuohon kaverin ongelmaa tullu jotai fixiä?
Ei se johtuu edelleen patchistä ja tästä battlelogista joka on ihan jotain. Itselle tulee samoin ja päätin että en pelaa kunnes tulee uusi patchi koska tämä edellinen patchi kusi minun pelini koska GPU usage pukkaa olemaan siinä 50% tienoilla koko ajan ja niin fps kärsii.
miten muuten on kun saan uuden koneen ja asennan battlefieldin siihen niin onko ne pisteet sitten tallessa siellä originissa???